''Üç yıl boyunca EuroLeague’e güç katacağız''

18 Ekim 2018, Perşembe 02:55
- A +

Avrupa Basketbol Ligi ‘EuroLeague Basketball’a sponsor olan TAB Gıda’nın CEO’su Caner Dikici, EuroLeague’in çok üst düzeyde ve heyecan verici bir organizasyon olduğunu söyledi. TAB Gıda olarak Burger King’in dünyadaki en büyük işletmecisi olduklarını hatırlatan Dikici, “Dünya basketbolunun en önemli organizasyonlarından biri olan EuroLeague’e tüm markalarımız ile TAB Gıda olarak sponsor olmaktan büyük bir memnuniyet duyuyoruz” diye konuştu. Dikici, şöyle devam etti: EuroLeague’de mücadele edecek Türk takımlarına şimdiden başarılar diliyor, daha önce birçok defa bizi gururlandıran takımlarımızın bu sezon da göğsümüzü kabartacağına gönülden inanıyoruz. Tüm markalarımızın dinamizmi ve enerjisi ile üç yıl boyunca EuroLeague’e güç katacağını düşünüyoruz. İzleyiciler için şimdiden kaliteli, keyifli ve lezzetli bir lig olmasını dilerim” dedi.

Sponsorluk iletişimi

TAB Gıda tüm dünyada milyonlarca basketbol sever tarafından ilgiyle takip edilen Avrupa Basketbol Ligi ‘EuroLeague Basketball’a sponsor oldu. Türkiye’de 4 uluslararası, 2 ulusal olmak üzere 6 markada 1200’e yakın restoran ile hızlı servis restoran sektöründe faaliyet gösteren TAB Gıda, EuroLeague’in resmi sponsoru olarak 2018 yılı itibariyle 3 yıl sürecek bir anlaşmaya imza attı. ‘Ateş Seni Çağırıyor!’ sloganıyla faaliyet gösteren fast food markası olan Burger King için hazırlanan ‘Ateşliyoruz’ kampanyası, TAB Gıda’nın sponsorluk iletişiminin ilk adımını oluşturuyor. TAB Gıda, üç yıl boyunca Burger King, Arby’s, Popeyes, Sbarro, Usta Dönerci ve Döner Stop markalarıyla yürüteceği sponsorluk çalışmaları ile EuroLeague markasına değer katarak Avrupa basketbolunu tutkuyla takip eden milyonlarca insana ulaşmayı hedefliyor.

‘75 ülkeden 2 binde nfazla sporcuyu ağırlayacağız’

Katılımcı sayısını her gün artıranSalomon Cappadocia Ultra-Trail, bu yıl 20-21 Ekim tarihlerinde Ürgüp- Kapadokya’da düzenlenecek. 75 ülkeden 2 binden fazla sporcunun kayıt yaptırdığı organizasyon, uzun, orta ve kısa parkur olmak üzere üç farklı kategoride düzenlenecek. Organizasyonu düzenleyen Argeus Travel & Events’in sahibi Aydın Ayhan Güney, Salomon Cappadocia Ultra- Trail 2017’de 64 ülkeden 1.600’den fazla sporcunun yarıştığını söyleyerek, “Bu yıl ise 75 ülkeden 2 binden fazla sporcu kayıt yaptırdı. Ve katılımcı sayısı geçen yıla göre yüzde 25’e yakın arttı” dedi. Güney, katılımcı profili ile ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Organizasyonumuzun bu yılki katılımcılarının yüzde 45’ini yabancı sporcular oluşturacak. Bu oran, geçtiğimiz yıl yüzde 33 idi. Katılımcılar içindeki kadın sporcuların oranı da artarak yüzde 30’a çıkacak. Koşucu profilinin büyük bölümünü ise orta yaş grubu, yönetici düzeyinde profesyoneller, günlük hayatında düzenli spor yapan kişiler oluşturuyor.”

Turizme katkı

Organizasyonun Kapadokya ve çevresinin tanıtımına da katkı sağlayacağını belirten Aydın Ayhan Güney, şöyle devam etti: “Yarışlar boyunca bölgedeki turizm hizmetlerine ihtiyaç en üst düzeye çıkıyor. Otellerin doluluk oranları artıyor. Organizasyon süresince bölgeye 3 bin 500 kişinin geleceğini, otel rezervasyonlarının 2 bin odaya ulaşacağını ve bölgenin turizmine yaklaşık 10 milyon TL’lik katkı yapacağımızı tahmin ediyoruz. Turizme katkısının yanı sıra bölge tanıtımı için de katma değer yaratmayı hedefliyoruz.”

Sponsor desteği

T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, T.C. Nevşehir Valiliği, Ürgüp Belediyesi, Türkiye Atletizm Federasyonu ve Türk Hava Yolları’nın kurumsal destekçileri olduğunu söyleyen Güney, ana sponsor Salomon’un yanı sıra Salcano, Hepsiburada, Hürriyet Seyahat, Damla Su ve Powerade gibi markaların da sponsorluk desteği vereceğini anlattı.

‘Maraton, bir disiplin sporu’

Ultra-Trail branşının dünyada büyük ilgi gördüğünü ifade eden Orkun Olgar, şu bilgileri verdi: “Ultra trail branşı uzun mesafeler koşulan bir spor dalı olduğu için katılımcıların tüketeceği ürün sayısı da fazla. Şort, tişört, ayakkabı ve şapka başta olmak üzere; yağmurluk, rüzgârlık, koşu çantası, eldiven gibi teknik malzeme kullanımı birçok yarışta zorunluÖ Ultra maraton bir disiplin sporuÖ Koşucular uzun saatler koşarken kendilerini de test ediyorlar. Ultra Maraton dünya genelinde geç yaşta başlanılan bir branş. Son zamanlarda bu branşın çok hızlı bir şekilde büyümesi ve popüler hale gelmesinden sonra gençler de ilgi göstermeye başladı.”

‘Dünya Turu kapsamına girmeye hak kazandık’

Organizasyonun isim sponsoru Salomon’un Türkiye’deki yetkili distribütörü olan Olgar Şirketler Grubu CEO’su Orkun Olgar ise, bu yarışa verdikleri desteği şöyle anlattı: “Uzun yıllardır koşu pazarına yatırım yapıyoruz. 2012’den beri yurtiçi ve yurtdışında birçok yarışın içinde bulunduk. Koşu alanında taşıdığımız değere uygun bir organizasyon arayışında iken Cappadocia Ultra Trail sponsorluğuna başladık. Bu işbirliğimiz meyvesini verdi ve yarış Ultra Trail Dünya Turu kapsamına girmeye hak kazandı. Bu oldukça önemli bir başarı...”

YORUM YAZ

Sıradaki haber yükleniyor...