"Türk futbolunun potansiyeline inanıyoruz"

14 Şubat 2020, Cuma 06:58 Son Güncelleme: 14 Şubat 2020, Cuma 00:08
- A +


Türkiye’nin 4 büyük kulübü Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor ile imzaladıkları kazan-kazan temelli iş birliği anlaşmalarını hatırlatan TAB Gıda Genel Müdürü Caner Dikici, “Çünkü Türk futbolunun potansiyeline inanıyoruz” dedi. Bu anlaşmaların ardından kulüplere özel hazırladıkları menüleri taraftarlarla buluşturduklarını söyleyen Dikici, “Türkiye’nin dört bir yanına yayılmış Burger King,

Popeyes, Arby’s, Sbarro, Usta Dönerci ve Usta Pideci restoranlarında kulüplerine özel menüleri tercih eden taraftarlar, takımlarına kolayca destek olabilecek” diye konuştu. Taraftara destek fırsatı Dikici, şöyle devam etti: “5 yıl boyunca 6 markamızın en sevilen menüleri; 1.200’den fazla restoranımızda taraftarlarla buluşacak. Türk insanı, her fırsatta takımının yanında olmak istiyor. Biz de TAB Gıda olarak, taraftarlara ek bir bedel ödemeden kulüplerine destek olabilecekleri bir fırsat sunuyoruz. İş birliğimiz tek başına sponsorluk değil, kazan-kazan temelli. Menüler ayrıca paket servis olarak da sipariş edilebiliyor.”

Alışılagelmişin dışında...

TAB Gıda olarak Türk futbolunun potansiyeline inandıklarını vurgulayan Dikici, “Futbol, ülkemizde en sevilen spor dalı. Kulüplerimiz çok geniş bir kitleye sahip. Sosyal alışkanlıklarla paralel hareket eden bir marka olmak çok önemli” dedi. İş birliğinin alışılagelmişin dışında bir iş modeli olduğunu belirten Dikici, “Biz burada taraftar ile kulüp arasında köprü görevi görüyoruz. Dolayısıyla ne kadar menü satılacağını kulüp taraftarları belirleyecek” dedi.

‘Sürdürülebilir bir gelir modeline ihtiyaç var’

Kulüpler için ek gelirlerin çok önemli olduğuna vurgu yapan Caner Dikici, “Artık taraftarlar da kulüplerine destek sağlama ve rekabet ortamında ekonomik avantaj sağlama konusunda daha bilinçli” dedi. Dikici, şu bilgileri verdi: “Son yıllarda finansal olarak büyüme kaydeden Süper Lig, taraftar potansiyeli ve ekonomik gücü ile Avrupa’nın en fazla gelir yaratan liglerinden biri olma özelliğini sürdürüyor. Ekolig verilerine göre Süper Lig pastasının geçtiğimiz sezonda naklen yayın, maç günü ve ticari gelirler açısından yüzde 30’lar seviyesinde bir büyüme elde ederek 3.2 milyar TL’den 4.2 milyar TL’ye ulaştığını görüyoruz. Kulüplerimizin sürdürülebilir bir gelir modeli yaratmaya ihtiyacı var. 4 büyük kulübümüz ile yaptığımız iş birliği anlaşmamızla bu ihtiyaca cevap veriyoruz.”




YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...