MENÜ

Tankut Turnaoğlu: ‘Spora verdiğimiz desteği çeşitlendiriyoruz'

Abone Ol Google News

P&G olarak topluma katkı sunmak için çalıştıklarını söyleyen P&G Türkiye ve Kafkasya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, “Daha sürdürülebilir bir yaşam için markalarımız, ürünlerimiz ve çalışanlarımızla insanların hayatlarına dokunuyor ve onların hayatını iyileştiriyoruz” dedi.

Haberin Devamı

Bu kapsamda spora yoğun bir destek verdiklerini belirten Turnaoğlu, “Çünkü sporun sağlıklı ve özgüveni yüksek nesiller yetiştirebilmemizde önemli rolü olduğuna inanıyoruz. Bu doğrultuda yıllardır sürdürdüğümüz spor desteğini çeşitlendirerek ilerletmeye devam ediyoruz” diye konuştu.

Olimpik sporlar

Turnaoğlu, şöyle devam etti: “Markalar ımızla futbol, voleybol gibi popüler branşlara destek olurken; kurumsal olarak da Olimpik Anneler projemizle Türkiye’de çok bilinmeyen olimpik sporları yapan gençlerimize destek oluyoruz. Onların diğer gençler ve çocuklar için örnek olabilmesi adına birlikte projeler gerçekleştiriyoruz, reklam filmleri çekiyoruz. Spor odaklı projelerimizle çocukların ve gençlerin özgüven gelişimine destek olma konusunda eşsiz bir rol oynuyoruz. Hedefimiz 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları yolunda gençlerimize destek olmak.”

Haberin Devamı

Reklam filmi

Olimpiyatların tüm dünyanın ilgiyle takip ettiği bir organizasyon olduğunu vurgulayan Turnaoğlu, “Burada ülkemizi temsil edecek sporcularımıza vereceğimiz her destek, başarıları için atılan her adım, bizim için büyük bir gurur kaynağı olacak” dedi.

Bu spor branşlarının toplum nezdindeki popülaritesinin artması için yaptıkları çalışmaları sürdüreceklerini ifade eden Turnaoğlu, şöyle konuştu: “Bunu gerçekleştirmek için projeler hayata geçirmeye, herkesin yakından görebilmesi için reklam filmleri çekmeye de devam edeceğiz. Çünkü ülkemize değer katan bu sporcuların başarıları, toplum tarafından fark edildiği müddetçe onların tuttukları ışığın izinde giden gençlerimizin sayıları artacaktır. Bugün bununla alakalı birçok örneğimiz mevcutken son zamanlarda kazandığı başarılar, kırdığı rekorlarla Türkiye için pek göz önünde olmayan bir spor branşına ışık tutan sporcumuz Mete Gazoz’u örnek gösterebilirim. Veya bugün dünya jimnastik tarihine ‘Yılmaz’ hareketiyle izini bırakan Tutya Yılmaz’ı...”

‘Çocuğuna spor yaptıran her anne Olimpik Annedir’

Sporculara olduğu kadar en büyük manevi destekçileri olan annelerine de destek olduklarını anlatan Tankut Turnaoğlu, “Olimpik Anneler projemizle ülkemiz için önemli değerler yetiştiren rol model annelerin, diğer annelere de ilham vermesini hedefliyoruz. ‘Çocuğuna spor yaptıran her anne Olimpik Annedir’ diyoruz ve aileleri, özellikle anneleri bu konuda bilinçlendirmek istiyoruz” dedi.

Turnaoğlu, okulların spor ekipmanlarının yenilenmesi, spor kıyafetlerinin bağışlanması gibi çeşitli bağış mekanizmalarıyla daha fazla çocuğun spor yapmasına katkı sağlamayı amaçladıklarını söyledi. Turnaoğlu, “Bu doğrultuda Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi ve Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğiyle Türkiye genelindeki 300’den fazla yatılı bölge okulunun spor eşofmanlarını yeniledik. Bu sayede 50 bine yakın öğrencimize eşofman desteği sağladık” diye konuştu.

Haberin Devamı

‘30 milli sporcumuzu destekliyoruz’

Çok farklı branşlardan sporcuları desteklemeye gayret gösterdiklerini söyleyen Tankut Turnaoğlu, “Çünkü sporun sadece belirli branşlardan ibaret olmadığını biliyoruz. Bu kapsamda badmintondan eskrime, judodan bisiklete, pentatlondan, okçuluğa ve yelkene kadar çok farklı spor dalına dikkat çekmek istiyoruz” dedi.

Turnaoğlu, “2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları yolunda ülkemizi temsil edecek farklı branşlardan 30 milli sporcumuzu desteklemeye devam ediyoruz. Sporcularımızın hepsi bizim için çok değerli ve olimpik potansiyeli barındıran sporcular” diye konuştu.

Turnaoğlu ayrıca, “Özel Olimpiyatlar Projesi özel eğitim gereksinimi olan çocukların ve gençlerin sporla beraber bireysel, fiziksel ve sosyal gelişimine katkı sunmayı amaçlıyoruz. Özel Olimpiyatlar sayesinde 6 bine yakın özel ve partner sporcunun yetişmesine destek olduk” dedi.

‘Markalarımızla da sporun ve sporcunun yanındayız’

P&G’nin markalarıyla da sporun içinde olmaya devam edeceğini belirten Tankut Turnaoğlu, konuyla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Dört yıldır Türk basketboluna ‘Kazanmak Kafada Başlar’ mottosuyla desteklerimizi sürdürüyoruz. Head & Shoulders markamız ile bu sene de A Milli Erkek Basketbol Takımı’nın özgüven sponsoruyuz. Hasan Doğan tesislerinin ise tedarik destekçisiyiz. Öte yandan Gillette markamız dünyada sadece 2 tane milli takımın sponsorluğunu üstleniyor. Bunlardan biri de Milli Futbol Takımı’mız. Orkid markamızla da spora desteğimizi sürdürüyoruz. Bu yıl Filenin Sultanları’yla tekrar güçlerimizi birleştirdik ve kadının spordaki gücünü tüm dünyaya gösterecek olmaktan dolayı da gurur duyuyoruz.”

Haberin Devamı

70 ülkede faaliyet gösteriyor

P&G’nin, bugün geldiği noktada yaklaşık 70 ülkede, 5 milyara yakın insanın yaşamına dokunduğunu söyleyen Tankut Turnaoğlu, Türkiye’de ise; Alo, Ariel, Fairy, Febreze, Gillette, Head & Shoulders, İpana, Oral-B, Orkid, Pantene ve Prima markalarıyla faaliyet gösterdiklerini anlattı.

Turnaoğlu, şöyle devam etti: “Her zaman içinde bulunduğumuz toplum için çalışmaya ve değer katmaya devam edeceğiz. Önümüzdeki dönemde de mümkün olduğu kadar çok insana ulaşmayı hedefliyoruz. Ve bu hedef doğrultusunda çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”

YORUM YAZ