"Sporun yanında olmak bizim marka stratejimiz"

28 Kasım 2019, Perşembe 06:02
- A +

Lenovo Türkiye Genel Müdürü Emre Hantaloğlu, Lenovo’nun global bir marka olarak sporun yanında olmayı topluma değer katma ve umut verme yönünde bir marka stratejisi olarak benimsediğini söyledi. Bu kapsamda spor yatırımlarına devam edeceklerini belirten Hantaloğlu, “Şimdilik önceliğimiz basketbola destek vermek” dedi. Hantaloğlu, “Lenovo olarak ING Basketbol Süper Ligi ana sponsorluğu ile gerçekleştirdiğimiz kıymetli iş birliğimiz, basketbola vermek istediğimiz desteğin de temelini oluşturuyor. Bu süreçte EuroLeaugue sponsorluğumuzla birlikte tamamen odaklandığımız ve bize heyecan veren iki değerli sponsorluğumuz bulunuyor” diye konuştu.

Bölgesel sponsor

Markalarının bütünleştiği yüksek performans, dinamizm ve mükemmelliğin basketbol sporuyla birebir örtüştüğünü ifade eden Hantaloğlu, şöyle devam etti: “Lenovo olarak bu doğrultuda yatırımlar yapmaya devam ediyoruz. Lenovo, EuroLeague sponsorluğu kapsamında da sezon boyunca Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko İstanbul’un tüm EuroLeague maçları ile EuroCup’taki Galatasaray Doğa Sigorta, Darüşşafaka Tekfen ve Tofaş Bursa maçlarının bölgesel sponsoru olacak. Dünyanın sayılı ve Avrupa’nın en iyi ligleri arasındaki ING Basketbol Süper Ligi’nde Türk basketbolunun başarısı ve son dönemde Türk basketbol takımlarının EuroLeague’deki başarısı hepimize gurur veriyor. Biz de Lenovo olarak Türkiye Basketbol Federasyonu ile iş birliğimize bu sene de devam ederek ING Basketbol Süper Ligi’nin ana sponsorlu olduk. Geçtiğimiz günlerde ‘Turkish Airlines EuroLeague’ ve ‘7Days EuroCup’ için 2019/20 sezonunun da resmi sponsorluğunu üstlendiğimizi açıkladık.”

‘Futbol ekonomisi öne çıkıyor’

Hem dünyada hem Türkiye’de spor ekonomisinin profesyonel spor alanlarının yanı sıra sağlıklı yaşam konusundaki bilinçlilikle büyümeyi sürdürdüğünü belirten Emre Hantaloğlu, şunları söyledi: “Ülkemizde olduğu gibi tüm dünyada küresel düzeyde futbol ekonomisi öne çıkıyor ancak özellikle son yıllarda e-spor ekonomisinin yarattığı ekonomik pazar da hızla büyüyor. Öte yandan global markaların desteğiyle basketbol gücünü artırıyor. Biz de Lenovo olarak basketbola destek vermeyi sürdürüyoruz. “

‘Ferrari ile iş birliği gerçekleştirdik’

Lenovo olarak basketbolun yanı sıra yüksek performans, mükemmellik, dinamizm ve hız gerektiren başka spor dallarına da yatırım yaptıklarını anlatan Emre Hantaloğlu, bu kapsamdaki çalışmalarını şöyle anlattı: “Tasarım, performans ve inovasyon konusundaki mükemmelliğiyle tanınan küresel ikonik marka Ferrari ile geçtiğimiz sene bir iş birliği gerçekleştirdik. MotoGP pistinde yüksek performansıyla dünya şampiyonluğuna oynayan Ducati ile sponsorluk anlaşmamız devam ediyor. Ducati motorların teknik altyapısı ve donanımı Lenovo tarafından sağlanıyor.”

YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...