"Sporu ve sporcuyu destekleyen projelere devam"

08 Şubat 2019, Cuma 06:20
- A +

Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın ‘Özgüven Sponsoru’ olan Head&Shoulders’ın basketbolun gelişmesine yönelik çalışmalar yaptığını söyleyen P&G Türkiye ve Kafkasya Pazarlama Direktörü İpek Ersavaş, “Sporu ve sporcuyu destekleyen projeler geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.

Head&Shoulders, basketbol alanındaki desteklerine bir yenisini daha ekleyerek Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın ‘Özgüven Sponsoru’ oldu. Sponsorluğa ilişkin konuşan P&G Türkiye ve Kafkasya Pazarlama Direktörü İpek Ersavaş, Head&Shoulders’ın basketbolun gelişmesine yönelik çalışmalar yaptığını söyleyerek, “Sporu ve sporcuyu destekleyen projeler geliştirmeye devam edeceğiz” dedi. P&G olarak, dünyada spora en çok destek veren şirketlerden birisi olduklarını belirten Ersavaş, “Biz Head&Shoulders olarak kazanmanın ilk adımının kafada atıldığına inanıyoruz. İşte bu yüzden ‘Kazanmak kafada başlar’ diyerek yola çıktık ve bu sporun daha çok insana ulaşması için elimizden geleni yapmaya karar verdik” diye konuştu. Bunu sadece sponsorluk olarak görmediklerini ifade eden Ersavaş, “Genç sporcuların başarılarını ulusal alana da taşıdıklarını görmek, özgüvenlerini hissetmek bize bu alanda hem gurur hem de mutluluk veriyor” dedi.

‘Birlikte çalışacağız’

Head&Shoulders markasıyla ile geçen yıl EuroLeague Basketball’un ‘özgüven’ sponsoru olduklarını hatırlatan Ersavaş, şu bilgileri verdi: “Bunun yanı sıra Türkiye Basktebol Federasyonu ile 4 senedir iş birliğimiz devam ederken, A Milli Erkek Basketbol Takımı’nın da 2 senedir özgüven sponsoruyuz. Şimdi de Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın özgüven sponsoru olarak gençlerin özgüvenini basketbol aracılığı ile desteklemeyi sürdüreceğiz.” Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı’nın, son 4 senedir Final Four’a katılım gösterdiğini, bunun 3’ünde de final oynadığını hatırlatan Ersavaş, “Bunların bir tanesinde ise kupayı ilk kez ülkemize getirmiştir. Son dönemdeki bu başarılarla hem Türkiye’de hem Avrupa’da tüm basketbolseverlerin beğenisini kazandı. Biz de Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın ‘Özgüven Sponsoru’ olarak birlikte güzel işlere imza atmak istiyoruz. Sponsorluğumuz kapsamında, projelerimiz için birlikte çalışmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

Yeni projeler...

P&G olarak Türkiye’de 32 yıldır faaliyet gösterdiklerini anlatan Ersavaş, “Biz sporun hayatımızda bir fark yaratma gücü olduğuna inanıyoruz. Bu güçten yola çıkarak sporun sağlıklı ve özgüveni yüksek nesillerin yetişmesinde çok önemli bir rolü olduğunu düşünüyoruz” dedi. Ersavaş, şöyle konuştu: “Yaptığımız sponsorluklar ile sporda özgüven kavramını kuvvetlendirmek için her sene bir adım daha öne çıkmayı hedefliyoruz. Head&Shoulders markamızla da basketbolun gelişimine verdiğimiz destekleri yeni projelerle hızla sürdüreceğiz.”

21 maçta 18 galibiyet

Euroleague’de üst üste 4 kez Final Four’da mücadele eden, arka arkaya 3 kez final oynayan Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, 2017 yılında Türkiye’ye erkek basketboldaki ilk Avrupa Şampiyonluğu’nu kazandırdı. Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, Euroleague’de oynadığı 21 maçta aldığı 18 galibiyetle lider durumda bulunuyor. Tahincioğlu Basketbol Ligi’nde ise 16 maçta aldığı 14 galibiyetle ilk sırada yer alıyor.

‘Sponsor demek, katma değer demek’

Head&Shoulders ile yaptıkları iş birliğine ilişkin olarak Fanatik’e konuşan Fenerbahçe Beko Spor Kulübü Erkek Basketbol Takımı Genel Menajeri Maurizio Gherardini ise, “Fenerbahçe Beko, küresel anlamda sahip olduğu marka değeri ile birlikte yol arkadaşlığı yaptığı ticari ortaklara da önemli bir katma değer sağlıyor” dedi. Özgüven sponsorları olan Head&Shoulders’ın da takımlarına çok önemli katkı sağlayacağına inandıklarını belirten Maurizio Gherardini, “Anlaşma süresince, takımımızın havlularında Head & Shoulders logosu yer alacak ve iki markanın da stratejisine uyacak etkinliklerle bu birlikteliği güçlendireceğiz” diye konuştu.

Dijital platform...

Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nı Euroleague’de yaklaşık 470 milyon kişinin takip ettiğini kaydeden Gherardini, şu bilgileri verdi: “Bu çok önemli bir rakam. Birlikte yürüdüğümüz markalar için çok değerli bir veri. Aynı zamanda sosyal medya hesaplarımızın ulaştığı erişim rakamları bizi Avrupa’daki rakiplerimizin önüne taşımış, NBA takımlarıyla mücadele eder noktaya getirmiş durumda. Head&Shoulders ile bu anlaşma dâhilinde dijital platformlardaki içeriklerimizi de kapsayan bir iş birliğimiz olacak.”

Sürdürülebilir başarı

Günümüzde, bir endüstri haline gelen spor dünyasında, sponsorlar olmadan sürekliliğin devam etmesinin düşünülemeyeceğini vurgulayan Gherardini, “Sponsor demek gerek kulüpler gerek futbol branşı ve gerekse amatör branşlar için çok önemli bir katma değer anlamına geliyor” dedi. Gherardini, şöyle devam etti: “Sponsorluklar ve benzer iş birlikleri kulüplere uzun vadeli sürdürülebilir başarıya ulaşma şansı tanıyor. Kulüplerin sahip olduğu taraftar kitlesi, o markanın büyümesi, marka gücünün yükselmesi adına çok ciddi katkı sağlıyor.”

‘Sektör büyüyor’

Sponsorlukların, markalara katkı sağladığını dile getiren Gherardini, “Markalar spor sektörüne ilgisini sürdürüyor ve bu ilgiyle birlikte sektör gün geçtikçe gelişmeye, büyümeye devam ediyor” diye konuştu. Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı ile ilgili olarak bilgiler de veren Gherardini, şöyle konuştu: “Hem Türkiye Ligi’nde hem de Euroleague’de son yılların en başarılı takımıyız. Takım bu yıl da yaptığı tarihi başarılı başlangıçla zirvede. Ana sponsorumuz Beko da uzun yıllar basketbol liginin ana sponsorluğu, Avrupa, dünya ligi, Türkiye şampiyonaları gibi yerlerde sponsorluklar yapmış bir marka. Head&Shoulders ise Fenerbahçe Beko’nun ‘özgüven sponsoru’ olarak aramıza katıldı. Bu iki markanın spora verdikleri destek ve sahip oldukları marka gücüyle takımımıza çok önemli katkı sağlayacağına inanıyoruz.”

168 sporcu Antalya’da pedal çevirecek

Antalya, bisiklet sporuna bir kez daha ev sahipliği yapacak. Uluslararası Bisiklet Birliği’nin (UCI) 2019 takviminde 4 günlük etaplı yol yarışı olarak yer alan Tour of Antalya, 21-24 Şubat tarihleri arasında düzenlenecek. Organizasyonda 21 ülkeden 28 takım ve 168 sporcu mücadele edecek. Tour of Antalya powered by AKRA 2019’a 80 civarında takımın başvurduğunu ve bunun kendileri için gurur kaynağı olduğunu belirten Organizasyon Direktörü Aydın Ayhan Güney, şu bilgileri paylaştı: “Öncelikle bizlere desteklerini sürdüren kamu kuruluşlarına, sponsor markalara, medya kuruluşlarına ve Antalya halkına çok teşekkür ederiz. Organizasyona bu yıl 80 civarında takım başvuru yaptı. Bu takımlar arasında aradığımız özelliklere sahip 28 takımı seçerek başvurularını onayladık. Bu seçimi yaparken takımların sportif güçlerine ve Antalya’ya ilgi duyan turizm destinasyonlarından olmalarına önem verdik.”

Spor turizmi

Güney, şöyle devam etti: “Bu yarış ile Antalya’nın spor turizmindeki yerini bir kez daha göstereceğiz. Ayrıca ülkemizin ve Antalya’nın tanıtımına çok değerli katkıları olan etkinliği gelecek yıl 2.1 kategorisine yükselterek ülkemize daha da önemli bisiklet takımlarının gelmesini sağlayacağız.”

YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...