''Spora teknoloji katıyoruz''

15 Kasım 2018, Perşembe 06:22
- A +

Türkiye pazarına EVOFONE’un distribütörlüğünde giriş yapan Çin merkezli teknoloji şirketi Xiaomi, spor tutkunlarını unutmamış. Xiaomi’nin düzenli spor yapan kişilere avantaj sunduğunu söyleyen EVOFONE’un Genel Müdür Yardımcısı Onur Çon, “Ürün gamımızı sadece akıllı telefon ve bilgisayarlar ile sınırlı tutmadık. Mobil uygulamadan Bluetooth hoparlörlere, spor kulaklıklarından akıllı bilekliklere, akıllı tartılara kadar pek çok sportif ürünümüzle spora teknoloji katıyoruz” dedi. Xiaomi’nin Türkiye’de elde ettiği pazar payında sportif ürünlerin önemli yer tuttuğunu belirten Onur Çon, ürün gamlarında yer alan bu ürünleri ve Xiaomi’nin mobil spor uygulaması Mi Fit ile ilgili şu bilgileri verdi: “Xiaomi, aktif spor yapan kişilere özel önem veriyor. Spor yaparken kullanıcıların konforlu ve özgür hissetmelerini amaçlayan Xiaomi, bu anlamda tüketicilere geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Bu sebeple günlük hayatlarının önemli bir bölümünü spor yapmaya ve sağlıklı yaşama ayıran herkese Xiaomi ürünleri kullanmalarını öneriyoruz. Üstelik bu ürünler, Mi Fit uygulaması sayesinde birbirlerine senkronize çalışıyor. Örneğin Mi akıllı saat ve Mi akıllı tartıdan alınan veriler, Mi Fit uygulaması sayesinde tek ekrandan okunabiliyor.”

Kalori sayacı

Mi Fit uygulamasında açık alan koşusu, koşu bandı egzersizleri, açık hava bisiklet sürüşleri ve açık hava yürüyüşlerinin hepsini farklı şekilde hesaplayan bir veri derleme yazılımının bulunduğunu ifade eden Çon, “Bu yazılımın yanı sıra kalori sayacı, kilo kontrolü, akıllı analiz gibi özellikler de Mi Fit uygulamasında yer alıyor” diye konuştu. Xiaomi kulaklık ve hoparlörlerinin kullanıcılara spor yaparken büyük bir özgürlük sağladığını anlatan Onur Çon, şöyle devam etti: “Müzik, aktif spor yapan kişilerin ayrılmaz bir parçası. Spor yaparken egzersizlerini daha özgür şekilde yapmak isteyen kişiler, kablosuz kulaklık ve hoparlörleri tercih ediyor. Xiaomi kulaklık ve hoparlörleri de kendi segmentindeki diğer ürünlere göre büyük kullanım avantajları sunuyor. Farklı boyutlardaki Mi Bluetooth Hoparlörleri, diğer akıllı Xiaomi ürünleri ile senkronize çalışıyor. Kullanıcılara önemli şarj avantajları da sunan bu ürünler, 4-8 saat aralığındaki sürelerde şarj ihtiyacı duymadan çalışabiliyor.”

Akıllı tartılar egzersizi takip ediyor

Xiaomi’nin ürün portföyünde ev ya da spor salonlarında yapılan egzersizleri destekleyen ürünlerin yanı sıra açık havada (outdoor) yapılan aktiviteleri destekleyen ürünlerin de bulunduğunu belirten Onur Çon, şunları söyledi: “Scotterlar, sırt çantaları, araba şarj cihazları, aksiyon kameraları, su geçirmez kamera kılıfları ve kamera bataryaları, kullanıcıların en çok tercih ettikleri ürünler arasında yer alıyor. Spor tutkunlarına ayrıca doğru veri takibi için akıllı Xiaomi tartılarını öneriyoruz. Egzersizlerin doğru şekilde yapıldığının anlaşılması için vücut verilerinin de yakından takip edilmesi gerekiyor. Vücut istatistiği için yüksek doğruluk sensörlerini bünyesinde barındıran akıllı tartılar, aynı zamanda verilerin otomatik olarak uygulamanıza yüklenmesini de sağlıyor.”

‘e-Spor gençlere ulaşmak için çok önemli’

EVOFONE olarak e-sporu hayatının bir parçası haline getirenlere Xiaomi Pocophone F1 akıllı telefonu sunduklarını kaydeden Onur Çon, şöyle devam etti: “e-Spor, son yılların en çok revaçta olan aktivitelerinden biri. Özellikle gençlere ulaşma noktasında bizim için çok önemli bir araç. Bu sebeple EVOFONE olarak ülkemizde satışa sunduğumuz ilk akıllı telefonlardan biri de Xiaomi Pocophone F1 oldu. Kullanıcılara yüksek oyun performansı deneyimini sunan Pocophone F1 dışında tabii ki Mi 8 ve Mi A2 model akıllı telefonları da e-spor tutkunları için sunuyoruz.“

Kalp atış hızı, nabız ve adım sayacı...

İstanbul’da açtıkları Mi Store’da kullanıcılara 160’tan fazla farklı ürün grubunda seçenekler sunduklarını belirten Onur Çon, Mi Band ve akıllı saat modelleriyle ilgili olarak da şu bilgileri paylaştı: “Mi Fit uygulamamız gibi kullanıcılara çoklu spor verisi takibi sunan Amazfit Pace ve Amazfit Bip akıllı saatlerimiz, spor yapan kişilerin telefonlarına daha az bakmalarını ve spor yaparken daha da fazla konsantre olmalarını sağlıyor. Pek çok renk seçeneğinin bulunduğu akıllı bilekliklerimiz de uzun süreli batarya ömürleri ile spor yapan kişinin tüm gerekli sağlık verilerini ölçüyor. Kalp atış hızı, nabız ve adım sayacı gibi gerekli bilgileri derleyen bu ürünler, gerekli durumlarda kullanıcıları uyarabiliyor. Bu sebeple spor yapılan anlarda bir Mi Band sahibi olmak, kullanıcılara büyük destek veriyor.”

Sporcuların sokak modasından ilham almış

Spor giyim ve aksesuar markası Under Armour, yeni koleksiyonu ‘Be Seen’de performans ve tasarımı birleştirmiş. Sporcuların performansa ve oyunlara gidip gelirken giydiklerinden esinlenerek hazırlanan yeni kapsül koleksiyon, sokak modasından ilham almış. Koleksiyonun kadın ürünlerinde somon, pembe, bordo ve beyazın uyumu ön plana çıkarken; erkek ürünlerinde nefti yeşil ve krem tonları bir araya gelmiş.

YORUM YAZ

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.