MENÜ

'Spor, yatırım olanaklarının arttığı bir sektöre dönüştü'

Abone Ol Google News

Dünyada ve Türkiye’de spor müsabakalarının artık bir oyun olgusu olmaktan öteye geçtiğini ve ekonomik bir anlam ifade etmeye başladığını söyleyen QNET Genel Müdürü Cem Geyik, “Türkiye’nin spor ekonomisindeki gelişme gözle görünür bir hale geldi. Yatırım olanaklarının artığı bir sektöre dönüştü” dedi.

Haberin Devamı

Geyik, “Sponsorluk anlaşmaları, spor organizasyonları, ulusal ve uluslararası reklam çalışmaları ile sektör kendi varlığını kanıtlamış oldu” diye konuştu. QNET olarak gerçekleştirdikleri sponsorluklarla bu ekonomik oluşumun bir parçası olduklarını ifade eden Geyik, “Yatırım çalışmalarımızın önemli bir payı bu alan içinde” dedi.

Manchester City’nin sponsoru

QNET olarak tüm dünyada 100’den fazla ülkede faaliyet gösterdiklerini hatırlatan Geyik, şu bilgileri verdi: “Türkiye’de 2010 yılından beri aktif olarak faal durumdayız. 2014 yılından beri Manchester City’nin doğrudan satış sponsoruyuz. Aynı zamanda 2018 yılında Manchester City kadın futbol takımının da sponsorluğunu üstlendik. Yine aynı şekilde Afrika Futbol Konfederasyonu yani tüm Afrika ülkelerinin içinde bulunduğu konfederasyonun ana sponsoruyuz.”

Haberin Devamı

Türkiye’de de futbol konusunda sponsorluklarının devam ettiğini ifade eden Geyik, “Bu yıl içinde Türkiye’nin en büyük Spor Kulüpleri’nden biri olan Fenerbahçe’nin, Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımı’nın forma kol sponsoru olmaktan dolayı gurur duyuyoruz” diye konuştu.

YORUM YAZ