MENÜ

'Spor ürünleri satışlarımız yüzde 50 arttı'

Abone Ol Google News

Sporun, özellikle büyükşehirlerde yaşayanlar için neredeyse yemek içmek kadar zaruri bir ihtiyaca dönüştüğünü söyleyen Penti Giyim GİYİM CEO’su Mert Karaibrahimoğlu, “İnsanlar spor yapmaya artık daha fazla vakit ayırıyor. Penti olarak kurulduğumuz günden bugüne kadının ihtiyaçlarını tespit ederek, koleksiyon yapımızı geliştirdik. Penti Active koleksiyonumuz ise tam da bu noktada ortaya çıktı” dedi. Active koleksiyonunda, kadınların günlük hayatlarında ihtiyaç duydukları spor giyimin en temel ürünlerini bir araya getirdiklerini belirten Karaibrahimoğlu, şöyle devam etti: “Spor yapmak, bedeni zinde tutan bir fiziksel aktivite ve bu aktiviteyi en konforlu şekilde yapabilmek önemli. Penti olarak, Active koleksiyonu içerisinde yer alan tüm ürünlerimizde ihtiyaç duyulan konforu ve rahatlığı tam anlamıyla sağlamayı amaçladık. Maksimumda esneklik veren ve vücut ergonomisine sağladığı uyumun yanı sıra rahat nefes alabilen kumaş yapısıyla özel tasarımlar sunan Penti Active koleksiyonu kadınların spor koleksiyon ihtiyacıyla bugün çok başarılı bir noktaya ulaştı.“

Haberin Devamı

‘Trend haline geldi’

Haberin Devamı

Penti Active koleksiyonundan elde edilen yıllık cironun her geçen yıl artış gösterdiğini kaydeden Karaibrahimoğlu, “Penti olarak 2018 yılında yüzde 30’luk bir büyüme gösterdik. Active kategorisi son 3 yılda 9 kat büyüdü, geçtiğimiz yıl ise yüzde 50‘lik bir büyüme gösterdi” diye konuştu. Spor yapmanın günlük hayat içinde rutin bir aktiviteye dönüştüğünü ifade eden Karaibrahimoğlu, şu bilgileri verdi: “Bununla birlikte koleksiyonların sağladığı rahatlık ve konfor, spor salonlarından çıkarak günlük hayata taşındı. Sporunuzu yaptıktan sonra rahatlıkla sinemaya, kahve içmeye gidebileceğiniz ya da alışverişe devam edebileceğiniz tasarımlar günlük hayatın vazgeçilmezlerinden oldu. Bu noktadan hareketle spor giyim koleksiyonları kendini dünya modasının trendlerine göre update ederek kendi modasını oluşturmaya başladı ve kitlelerin takip ettiği, spor salonlarının dışına taşınan bir trend haline geldi. Bu anlamda kişilerin yaşam tarzlarında meydana gelen değişim ile birlikte spor giyim kategorisinde bir büyüme öngördüğümüzü söyleyebilirim.”

Dijital mağaza konsepti

Penti, dijital dünyadaki son yenilikleri bu kez Penti Future Store’a taşıyacak ve dijitalize edilmiş mağaza konseptinin ilkini 2019 yılında hayata geçirecek. Bu proje ile müşterilerinin alışveriş deneyimini en üst noktaya taşıyacaklarına inandıklarını ifade eden Penti Giyim CEO’su Mert Karaibrahimoğlu “Deneyim odaklı bakış açımızı değişen ve gelişen trendlere uyarlayarak mağazacılığa yeni bir bakış açısı kazandıracağız” dedi. Karaibrahimoğlu, şöyle devam etti: “Türkiye’de her 100 kadından 99.7’si Penti markasını biliyor. Aynı zamanda Penti’yi deneyimleyen her 100 kadından 85’i sadık müşterimiz oluyor. Penti, kadınların hayatının her anına dokunuyor. Kadınlar da Penti’yi en yakın arkadaşları olarak konumluyor.”

‘Dış giyime rakip olduk’

Tüketici taleplerini ve ihtiyaçlarını iyi okuyup analiz ederek, üretim, tasarım ve pazarlama süreçlerine en doğru şekilde adapte ettiklerini söyleyen Mert Karaibrahimoğlu, “Penti, başta iç giyim kategorisi olmak üzere hizmet verdiği ev giyim, plaj giyim ve bacak giyim kategorilerinde de pazardaki lider konumu güçlendirmeye devam etti. Özellikle iç giyim kategorisini güçlendirerek iç giyimi, dış giyime rakip hale getirdik” diye konuştu. Karaibrahimoğlu, “İç giyimdeki uzmanlığımızı her yıl daha da geliştirerek kadınların hayatlarına zenginlik katmaya devam edeceğiz” dedi.

Haberin Devamı

Nike’tan ilk yoga koleksiyonu

Nike, yoganın güç ve denge sağlama, dayanıklılık ve esnekliği artırma özelliklerine odaklanan yeni bir koleksiyon hazırladı. ‘Antrenmanınızı Yoga ile Geliştirin’ isimli koleksiyon, sporculara hareket kolaylığı, çok yönlülük ve destek sağlamak üzere tasarlanan özel parçalardan oluşuyor. Sporcuların yoganın faydalarını daha güçlü deneyimlemesini sağlamayı amaçlayan koleksiyon, Nike’ın yoga konusunda hazırladığı ilk giyim koleksiyonu... Nike Training’in bir parçası olan Nike Yoga Koleksiyonu, kaykaycılardan koşuculara kadar pek çok sporcunun, performansı için yaptığı yoga antrenmanlarına yeni bir kolaylık kazandıracak gibi görünüyor.

Decathlon Türkiye’deki büyümesini sürdürüyor

Spor perakende zinciri Decathlon, Türkiye’de büyümeye devam ediyor. İstanbul’daki 13. mağazasını Demirören İstiklal’de açan Decathlon’un Türkiye’deki mağaza sayısı 34’e ulaştı. Şirket, Taksim’deki 1860 metrekarelik yeni mağazasında sporseverlere 70’ten fazla spor dalında binlerce ürün sunacak. Decathlon Türkiye İş Geliştirme Direktörü Duygu Kög, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Başarılı iş modelimiz sayesinde daha da hızlanarak 5 yıl içinde mağaza sayımızı 70’e çıkaracağız. Ve bizi her açılışta sevgiyle kucaklayan kullanıcılarımıza çok daha yakından spor tecrübesi sunacağız. Türkiye’de bu işe başladığımızda spor pazarı yüzde 6 oranında büyürken geçen yıl yüzde 13 büyüdü. Şüphesiz ki bizim de Decathlon ailesi olarak sporu erişilebilir kılma konusunda pazar büyümesine etkimiz yadsınamayacak ölçüde büyük.”

Haberin Devamı

2010’da pazara girdi

Decathlon, Türkiye’de Mayıs 2010’dan beri faaliyet gösteriyor. Doğa yürüyüşünden fitness’a, tenisten yüzmeye, dağcılıktan kayağa, balıkçılıktan futbola, patenden bisiklete kadar farklı spor dallarında ürünler sunan Decathlon’un en önemli özelliği, profesyonel sporcular ve müşteriler tarafından test edilip kullanılan yenilikçi spor ekipmanlarını mümkün olan en düşük fiyatlarda tüketiciye ulaştırması.

YORUM YAZ