'Spor perakende pazarı büyüyor!'

16 Ağustos 2018, Perşembe 07:55
- A +

Son yıllarda spor giyim ürünlerinin, sokak modasının ve gündelik hayatın bir parçası haline geldiğini söyleyen Boyner Büyük Mağazacılık aktif Spor, Jeans ve Genç Giyim Grubu Genel Müdür Yardımcısı Bora alyanak, “ayrıca artan sağlıklı yaşam bilinci ve pilates, yoga gibi farklı spor dallarına artan ilgi spor ürünleri pazarını hızla çeşitlendiriyor” dedi. Spor perakende pazarının giderek büyüdüğünü vurgulayan alyanak, şöyle devam etti: “Bu trendin sonucu olarak tekstil perakendeciliğinde olan birçok yerli ve yabancı marka da ‘spor koleksiyonlarını’ tüketicilerle buluşturmaya başladı. Bu, toplumda spor farkındalığı yaratmak ve spora teşvik etmek adına oldukça olumlu. ayrıca tüketici de artan bu çeşitlilikte kendi zevkine, bütçesine ve performansına uygun ürünleri rahatlıkla bulabiliyor.”

TAKIM FORMALARI

Boyner olarak spor yapanlar ve spor giyinenlerin sıklıkla tercih ettiği ayakkabı, eşofman, tayt ve sportif üstleri, farklı markalardan zengin bir seçki ile sunduklarını ifade eden Alyanak, “Günün her anında her türlü kıyafeti tamamlama özelliğine sahip sneaker’lar farklı renk ve modelleriyle koleksiyonumuzda yer alıyor. Milli Takım ile ulusal ve küresel futbol takımlarının formaları, futbol ayakkabıları, basketbol ayakkabıları uzun yıllardır olmazsa olmazlarımız” diye konuştu.

OUTDOOR ÜRÜNLERİ

Outdoor sporlar ve hafta sonları gerçekleştirilen outdoor etkinliklerin son dönemde oldukça trend olduğunu dile getiren alyanak, şu bilgileri verdi: “Biz de Boyner olarak bu trende güçlü outdoor marka karmamız ile eşlik ediyoruz. Columbia ve The north Face gibi lider markaların yanı sıra çok sayıda outdoor marka aktif spor reyonlarımızda yer alıyor. Sıcak yaz döneminde de aktif spor markalarımızın ve Quiksilver, o ’neill gibi markaların yaz ürünleriyle, müşterilerimizin deniz sporları ve deniz tatili ihtiyaçları için tercih ettikleri bir destinasyonuz...”

"ADIYAMAN'A SPORTS MAĞAZASI AÇIYORUZ"

Boyner olarak 37 ilde 94 mağaza ile hizmet verdiklerini belirten Bora Alyanak, şöyle devam etti: “Bu mağazalardan 9’u sadece aktif spor ürünlerinin satıldığı Boyner Sports mağazaları. Eylül’de Boyner Sports Adıyaman mağazamızı hizmete sokacağız. Zengin mağaza ağımız ve potansiyelimiz ile Nike, adidas, Reebok, Puma, Skechers, Under Armour gibi dünya markalarının Türkiye’deki en önemli stratejik iş ortağıyız.” Alyanak, “Spor kategorisindeki yenilikleri takip ediyor, müşterilerimizin beklentilerini de dinleyerek koleksiyonlarımızı sürekli yeni ürün ve markalarla yeniliyoruz. 2018-2019 Sonbahar-Kış sezonunda da müşterilerimizle buluşturacağımız yeni ve sadece Boyner’de satışa sunulacak dünya markaları olacak” dedi.

"DENİM ŞATIŞLARINDA YÜZDE 30'UN ÜZERİNDE BİR BÜYÜME BEKLİYORUZ"

Rahatlığı ile dolaplardan eksik edilmeyen denim ürünlerinin de spor kategorisi içinde oldukça önemli bir yer tuttuğunu anlatan Bora Alyanak, şöyle devam etti: “Geçmişte çoğunlukla hafta sonları tercih edilen denim ürünlerini artık hayatın her anında, sıklıkla görmek mümkün. Biz de hem günün denim trendlerini hem de müşterilerimizin beklentilerini göz önünde bulundurarak yeni marka ve koleksiyonları bünyemize katmayı hedefliyoruz. Denim markalarının ve koleksiyonlarının toplam yetişkin giyim ürünleri içerisinden aldığı pay yüzde 30’un üzerine çıkmaya başladı. Yıllık denim pantolon satışımız 1.25 milyon adedin üzerinde. 2018 yılı sonunda denim satışlarımızda yüzde 30’un üzerinde bir büyüme bekliyoruz.”

"CİRO ŞAMPİYONU SPOR AYAKKABI OLDU"

Aktif spor ve denim kategorilerinin genel satışları içinde yüzde 30’un üstünde bir paya sahip olduğunu söyleyen Bora alyanak, şu bilgileri verdi: “Bayramlar ve özel günlerde düzenlediğimiz kampanyalar ile yılda iki kere gerçekleştirdiğimiz çılgın kelebek, hem mağazalarımızda hem de boyner.com.tr’de aktif spor kategorisi satışlarımızın daha da arttığı dönemler... En son mayıs ayında gerçekleştirdiğimiz çılgın kelebek kampanyamızda ciro şampiyonu 57 bine yakın satış adedi ile spor ayakkabı oldu. Bu dönemde spor ayakkabı cirosu geçtiğimiz yıla göre yüzde 48 artış gösterdi.”

SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN HAREKET'E YATIRIM YAPIYOR

'Hareketlilik' kavramını bisiklet aracılığı ile toplumun her kesimine yaymayı amaçlayan Eti, projenin beşinci yılında yeni açılımlarla etki alanını genişletiyor. Bu kapsamda yer alan ‘Eti Sarı Bisiklet Geri Dönüşüm kampanyası’, Eskişehir, İzmir ve Konya’yı kapsayacak şekilde yaygınlaştırılıyor. konuyla ilgili açıklama yapan Eti Gıda icra kurulu Başkanı Hakan polatoğlu, “Gördüğümüz ilgi, ‘Geri Dönüşüm’ kampanyamızı sadece İstanbul’la sınırlı tutmayıp farklı şehirlere de taşıma konusunda bizi teşvik etti ve kampanyayı bu yıl üç farklı şehirde yaygınlaştırma kararı aldık. aktif Yaşam Derneği yönetiminde topladığımız bisikletleri projenin gönüllü elçileri haline gelen Eti çalışanlarıyla birlikte tamir edecek ve ardından yeni sahiplerine hediye edeceğiz” dedi. Öte yandan, gündelik hayatta bisiklet kullanan kişilerin hayatını kolaylaştırmak amacıyla Shell ile işbirliğine giden Eti, Shell akaryakıt istasyonlarındaki ‘Bisiklet Bakım Noktaları'nın sayısını da artıracak.

YORUM YAZ

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.