MENÜ

"Sponsoruklar, markanın daha iyi anlaşılmasını sağlıyor"

22 Ekim 2020, Perşembe 06:58 Son Güncelleme: 22 Ekim 2020, Perşembe 01:53
- A +

Castrol’ün var olduğu ilk günden beri motorsporlarına destek veren bir marka olduğunu söyleyen Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Pazarlama Müdürü Onur Dede, “Sponsorluklar, markanın tüketiciler tarafından daha iyi anlaşılmasını sağlıyor” dedi.

Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Pazarlama Müdürü Onur Dede, Castrol’ün var olduğu ilk günden beri motorsporlarına destek veren bir marka olduğunu söyleyerek, “Sponsorluklar, özellikle markanın amacı ve faaliyet alanı ile örtüştüğünde markanın söylemlerinin ve değerlerinin tüketiciler tarafından daha iyi anlaşılmasını sağlıyor” dedi. Yeni teknolojilere yönelik madeni yağları, araç üreticileriyle beraber geliştirdiklerini belirten Dede, “Bunu hem müşterilerimize hem de tüketicilerimize bire bir toplantılarda veya reklam araçlarıyla da anlatıyoruz” diye konuştu. Dede, şöyle devam etti: “Ancak Castrol’ü bir başka araç üreticisiyle yan yana bir aracın üzerinde ve motorspor etkinliğinde ekiplerin yanında gören tüketicinin aklında o iş birliği daha da net yer ediyor. Bunu, Ford, Renault, Volkswagen, Jaguar gibi araç üreticileriyle yıllardır süren iş birliklerimizi motorsporlarına da taşıdığımızda, gördüğümüz tüketici ve müşteri ilgisinden en açık şekilde anlayabiliyoruz.”

‘Güvenleri pekişiyor’

Motorsporları özelinde, tüketicilerin Castrol’e ve ürünlerine dair performansı, tarafsız bir ortamda gözlemleyebildiklerini vurgulayan Dede, “Yani, Castrol’le ilgili olguları ve gerçekleri markanın kendisinden duymak yerine, ilgili bir platformda gördüklerinde; markaya olan güvenleri pekişiyor” diye konuştu. Dede, şunları anlattı: “Bizim açımızdan parkurlar ve pistler, yağın ve araçlarda kullanılan sıvıların öneminin en somut şekilde ortaya çıktığı alanlar oluyor. Madeni yağlarımızın üretiminde kullandığımız teknolojinin, teknolojik üstünlüğün ve gücün; parkurlarda adeta ispatını gördüğümüzü söyleyebiliriz. Motorsporları tutkunları ve takipçileri de fark yaratan teknolojimizi, çalışmalarımızı, katkılarımızı ve motorsporlarına desteklerimizden böylelikle daha iyi haberdar oluyor.”

‘Spor, büyükbir değer yaratabiliyor’

Onur Dede, sponsorluk kapsamında neler yaptıklarını ise şöyle anlattı: “Sponsorluk kavramı, motor sporları özelinde Castrol için yalnızca desteklediğimiz ekiplerin ekipmanı veya kullandığı yağ ile sınırlı değil. Motor sporlarını bir bütün olarak desteklemenin, buradaki bilinirliğin ve sporcuların daha ileriye gitmesi için gereken katkıyı sağlamanın önemli olduğuna inanıyoruz. Castrol olarak sponsoru olduğumuz ekiplerin bütün süreçlerine destek oluyoruz.” Sporun çok farklı yerlerden gelen kişilerin birleştiği önemli alanlardan birisi olduğunu ifade eden Dede, “Bir marka için spor sponsorluğu, markanın gayesine ve amaçlarına yakın konumlandığında büyük bir değer yaratabiliyor. Geniş kitleler tarafından tanınmasına yardımcı oluyor. Bunun en önemli noktası ise sürekli olması” dedi.

‘Araç üreticileriyle ortak projeler geliştiriyoruz'

Castrol Türkiye olarak kuruluşlarından bu yana Castrol Ford Team Türkiye’yi desteklediklerini hatırlatan Onur Dede, konuyla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “2006 yılından bu yana da takıma ismini veren ana sponsoruz. Bunun arka planında motor sporları sponsorluğunun, Castrol’ün faaliyet alanı ile ilgili olması yatıyor. Bunun yanı sıra, Castrol, motor sporları alanında teknoloji önderliğini ortaya koyabiliyor ve iş birliği yaptığı araç üreticileriyle ortak projeler geliştirebiliyor. Castrol Ford Team Türkiye hikayemiz bu üç noktayı sağladığı gibi Türkiye’de özellikle Ford Otosan ile iş birliğimizin öne çıktığı bir platform olarak yer alıyor.”

YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...