Arama

Popüler aramalar

Potanın iklimini değiştirecek

Abone OlGoogle News
Haberin Devamı

Spor Toto Basketbol Süper Ligi Ana Sponsoru Mitsubishi Electric Türkiye’nin Klima Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç, “Bu yatırımı, Türkiye’de basketbolun yükselişine katkıda bulunma hedefiyle gerçekleştirdik” dedi.

Spor Toto Basketbol Süper Ligi Ana Sponsoru olarak güçlü ve heyecan verici bir işbirliğine adım attıklarını söyleyen Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç, “Türkiye’de basketbolun yükselişine katkıda bulunma hedefiyle bu yatırımı gerçekleştirdik” diye konuştu. Mitsubishi Electric olarak teknoloji, dizayn ve üretimde 95 yıldır konfor, verim ve dayanıklılığın en yüksek standardını sunduklarını belirten Altaç, “Bu noktada marka felsefemizle örtüşen ve sadece Türkiye’de değil yurtdışında da 14 ülkede yayınlanan Spor Toto Basketbol Süper Ligi’ne destek olmaktan dolayı çok mutluyuz. Biz bu birlikteliğe ‘En İyilerin Buluşması’ diyoruz” dedi.

Oyunun parçası olmak...

Spor Toto Basketbol Süper Ligi’nin oldukça geniş bir coğrafyada oynandığını ve yayınlandığını ifade eden Altaç, şöyle devam etti: “Bu da bize basketbolseverlerle bir araya gelme fırsatı sunuyor. Etkinliklerimizi planlarken gerek salonlarda gerekse ekranları başında maçları takip eden seyircilerle oyunun coşkusunu paylaşmayı, seyir zevkini ve eğlenceyi artırmayı hedefliyoruz. Basketbol oyun olarak sürekli aksiyon ve heyecan içeren bir spor ve bizler de burada seyircilerle birlikte oyunun bir parçası olmak istiyoruz. Bu noktada; izleyicinin, oyuncuların, takımların ve bizlerin ortak tutkusu etrafında projeler üretmeyi planladık ve yeni sezonda ‘Tam basketbol havası’ konseptiyle yola çıktık.”

Desteğe devam...

Markalarının her adımında ‘Daha İyisi İçin Değişim’ (ChangesfortheBetter) felsefesi doğrultusunda hareket ettiklerini kaydeden Altaç, şunları söyledi: “Sponsorluklarımızın da bu felsefeye hizmet edeceği düşüncesiyle Türk sporunu desteklemeye devam edeceğiz. Dayanıklılık ve sürekli gelişim, basketbolun vazgeçilmezi. Son saniyeye kadar performansınızı düşürmeden oyuna devam etmeniz gerekir. Üstün performans ve dayanıklılık özelliği ile öne çıkan klimalarımızın Avrupa ve dünyada başarılarıyla anılan Türk basketbolunun performansı ile birebir örtüştüğünü düşünüyoruz. Bu nedenle önceliğimiz basketbol olmakla birlikte, topluma değer katacak diğer projeleri de desteklemek hedeflerimiz arasında yer alıyor.”

‘İç pazar talebi artıyor’

İklimlendirme sektöründe iç pazar taleplerinin her geçen yıl arttığını söyleyen Yenal Altaç, pazarın Türkiye’de yatırım kararı alan küresel firmaların da katkılarıyla gelişim trendini sürdüreceğini vurguladı. Türkiye’nin bulunduğu coğrafi konumun hem Ortadoğu pazarına hem de Türk cumhuriyetlerine yakınlığı nedeniyle çok kıymetli olduğunu belirten Altaç, şöyle devam etti: “Lokasyon gücümüze ek olarak sahip olduğumuz genç nüfusun da etkisiyle sektörümüzün önünde umut vadeden bir gelecek olduğuna inanıyoruz. Bunun için de sektörün sahip olduğu bilgi birikimi ve deneyimini bu genç nüfusa doğru şekilde aktarması gerekiyor. Ayrıca iklimlendirme sektörünün global pazarlarda rekabet gücünü artırabilmesi için gerekli teşviklerin sağlanması oldukça önemli. Bu noktada, özellikle Ar-Ge’ye yatırım yapan ve ileri teknoloji üreten firmaların teşvik edilmesi, sektörün büyümesi açısından da değerli bir uygulama olur görüşündeyiz.”

‘Bayi yapılanmamızı büyütmeyi planlıyoruz’

Sağlıklı büyümenin en önemli parçalarından birinin bayiler olduğunu belirten Yenal Altaç, gelecek hedefleriyle ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Bayi yapılanmamızı daha da büyütmeyi planlıyoruz. Ayrıca 2017 yılında önemli bir yenilik daha sunmaya hazırlanıyoruz. Tüketicilerin seçecekleri klimaları gerçek bir ev ortamında deneyimlemesi için bayi konseptimizi yeniledik. Bu sayede sektörde tek olarak, mekâna uygun klima ve klimaya en uygun yeri tespit eden teknolojik keşif hizmetimiz Keşfetteam ile bayi konseptimizi birleştirmiş oluyoruz. Yeni konseptimizle bayilerimizi bir deneyim merkezi olarak konumlandırdık.”

‘Türkiye büyük bir potansiyele sahip’

Türkiye’nin klima sektöründe büyük bir potansiyele sahip olduğunu söyleyen Yenal Altaç, “Mitsubishi Electric Klima Sistemleri olarak, inovatif ürünlerimiz ve hizmetlerimizle Türkiye pazarında daha da güçlenmeyi hedefliyoruz. 2016 yılını hedeflerimiz çerçevesinde kapatıyoruz” dedi. Çok farklı iklim koşulları için çözüm üretebilen bir marka olduklarını ifade eden Altaç, şöyle devam etti: “Aynı zamanda sistem ömrünü tamamlayana kadar çevreye dost bir yaklaşımla maksimum enerji tasarrufu sağlayacak sorunsuz bir performans sunuyoruz. Genel olarak günümüzde hem enerji tasarrufu sağlayan hem de montaj ve kullanım kolaylığı sunan ürünlere talebin daha fazla olduğunu söyleyebiliriz. Bu noktada, ısıtma, soğutma ve sıcak su ihtiyacını tek bir sistem ile merkezi olarak sağlayabilen sistemlerimiz oldukça ilgi görüyor.”

‘Enerji tasarrufu sağlayan ürünlere eğilim var’

Dünyada enerji tasarrufu sağlayarak maliyetleri azaltan ürünlere doğru bir tüketici eğilimi olduğunu anlatan Yenal Altaç, şunları söyledi: “Yakın dönemde kullanıcı ihtiyaçlarını daha pratik ve sorunsuz bir şekilde karşılayabilen, kullanıcılara konfor artırıcı seçim imkânı tanıyabilen akıllı sistemler daha fazla ön plana çıkacak. Biz de Mitsubishi Electric Klima Sistemleri olarak, akıllı sensör ve kontrol sistemlerimizle yapay zekayı klimalarla birleştirerek bu trende uygun yeni nesil inovatif ürünler sunuyoruz.”

"Sportif davetler için..."

Abdullah Kiğılı ExclusiveCut, yeni yıl davetlerinde sportif ve şık görünmeyi tercih edenlere Colombo kaşmir ceketleri sunuyor. Spor ve rahat giyim kadar klasik giyimde de bir Abdullah Kiğılı ExclusiveCut klasiği olan Colombo kaşmir ceketler, bu kış da koleksiyona damgasını vuruyor. Klasik düz grubun yanında desenli kumaşlardan da renkli ve dikkat çeken kaşmir ceketler, dayanıklılığı ile koleksiyonun en önemli parçalarından.

İzmir’in futboluna yatırım yaptı

İzmir’in köklü spor kulübü Göztepe’yle sponsorluk anlaşması imzalayan Türkerler Holding Yönetim Kurulu Başkanı Kazım Türker, “Türkiye’ye Avrupa’dan ilk sportif başarıları getiren Göztepe Spor Kulübümüz’le işbirliği yapmaktan büyük memnuniyet duyuyorum. Hedefimiz Göztepe’yi önce Süper Lig ardından yine uluslararası arenalara çıkarma hedefine katkı sağlamak” dedi.

Logolu forma

İzmir’in kendileri için çok özel bir yeri olduğunu vurgulayan Kazım Türker, “İzmir’e sadece 2016’da 3.7 milyar liralık yatırım yaptık. Köklü geçmişi, seyircisi ve zaferleriyle İzmir’i İzmir yapan değerlerden biri olan Göztepe’nin yanında olmak bizim için büyük mutluluk. Göztepe’ye MahallBomonti İzmir logolu formasıyla büyük başarılar diliyorum” diye konuştu.