MENÜ

'Öncelikli hedefimiz sporcuları desteklemek'

Abone Ol Google News

Tüm spor dallarıyla oldukça ilgili bir şirket olduklarını söyleyen ÇiçekSepeti’nin Ticari Faaliyetlerden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Ceyhun Turan, “Türk basketbolunun en önemli ligi olan ING Basketbol Süper Ligi’nin resmi sponsoru olduk. Hedefimiz; sporu ve sporcuları desteklemek” dedi. Hem kurum içi iletişimi hem de pazarlama iletişimlerini güçlendirecek ve keyifli hale getirecek çalışmalar yaptıklarını belirten Turan, konuyla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Basketbolun efsane isimlerinden Çetin Yılmaz’ı ağırladık. Hem basketbol hem de takım olmak hakkında bizimle paylaştıkları değerliydi. Düzenlediğimiz şut yarışmasında kazanan takımı istediği basketbol takımının antrenmanına katılma hakkı ile ödüllendirdik. Bu gibi etkinliklerin yanında yine bu sponsorluk kapsamında sahip olduğumuz top teslim hakkı ile çalışanlarımız ya da çocukları karşılaşma öncesi maç topunu hakeme teslim ediyor. Bu sayede ÇiçekSepeti ekibi olarak unutulmaz anılara sahip oluyoruz.”

Haberin Devamı

‘Asist kavramını sahiplendik’

Basketbolda ‘asist’ kavramını sahiplendiklerini anlatan Turan, “Yaptığımız işin mutluluğa aracı olmak olduğunu düşünürsek, insanların birbirlerini mutlu etmeleri için asist yapıyoruz. E-ticaretin hızlı ve dinamik yapısıyla basketbolun benzeştiğini de söyleyebiliriz” diye konuştu. Turan, “Türk basketbolunun ileriye taşınmasında küçük de olsa bir pay sahibi olmak bizim için çok kıymetli” dedi. Basketbol Süper Ligi sponsorluğunun yanı sıra farklı spor dallarında da yatırımlar yapabileceklerini kaydeden Turan, “Yatırımlarının yanında ÇiçekSepeti spor-outdoor kategorimizi de büyütüyoruz. Sporseverlere ulaşabilmek, en iyi ve uygun fiyatlı ürünleri tüketicilerle buluşturabilmek için adımlar atıyoruz” ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı

‘Sahalarda da var...’

ÇiçekSepeti’nin, halihazırda Türkiye’nin çok iyi tanıdığı bir marka olduğunu söyleyen Turan, şöyle devam etti: “Bu gibi sponsorluklar da elbette tüketiciler üzerinde pozitif etkiye sahip. Biz de ‘Var Var’ iletişimimizi ‘ÇiçekSepeti sahalarda da var var’ şeklinde basketbola uyarlayarak, bu sponsorluk kapsamında hem ürün çeşitliliğimizin bilinirliğini artırmayı hem de spor severlere ulaşmayı hedefledik.”

‘Spor artık bir sektör haline dönüştü’

Türkiye’de son yıllarda ciddi bir spor bilinci oluşmaya başladığını belirten Ceyhun Turan, şöyle devam etti: “Bu da sporu sadece boş vakitlerini değerlendirme aracı olmaktan çıkardı. Spor artık ekonomiye katkı sağlayan, istihdam yaratan bir sektör haline dönüştü. Spor tesisleri, spor turizmi vb. ile sporun bir ekonomik alan haline geldiğini söylemek mümkün. Her sektörde olduğu gibi spor ekonomisinin gelişimindeki en önemli etkenlerden birini spor faaliyetlerinin kurumsallaşması ve profesyonel bir yapıya kavuşması oluşturuyor. Türkiye’de bu profesyonellik son zamanlarda verilen desteklerle arttı. Bu yapının gelişiminde bizim de bir payımızın olması markamız adına gurur verici.”

YORUM YAZ