MENÜ

"Omuz omuza vermeliyiz"

04 Haziran 2020, Perşembe 06:58 Son Güncelleme: 03 Haziran 2020, Çarşamba 22:14
- A +

Pandemi sürecinde futbol kulüplerinin, başta ekonomik yapılarını düzeltmeleri gerektiğini söyleyen Kiğılı markasının sahibi, Futbol Federasyonu eski Başkanı ve Fenerbahçe eski yöneticisi Abdullah Kiğılı, “Bugün 15 milyar liraya yakın bir borç yükü söz konusu. Süper Lig kulüplerinin bu rakamı önce aşağıya çekmesi ve geliri artırmaları gerekiyor Tüm kulüplerin omuz omuza vermesi gereken bir dönemdeyiz” vurgusunu yapan Kiğılı, Fanatik’e konuştu:

‘Eve teşvik ediyoruz’

“Çalışan ve müşteri sağlığı bizim için her şeyden önce gelir. Tüm mağazalarımızda ve üretim merkezimizde dezenfeksiyon ve jel uygulamaları başlattık. Tüketicilerimizi evde kalmaya teşvik etmek adına, pandemiyle mücadele süresi boyunca online mağazamızdan alınan tüm ürünlerin iade ve değişim süresini 365 güne çıkardık. Evlerde bir eksik kalmasın diye, tüm üreticilere web sitemizi açtık. Bu sayede evlerin temel ihtiyaçlarının 24 saatte kargoya verilmesini sağladık.

‘Elimizden geleni yapıyoruz’

“Biz Kiğılı olarak yıllardır Türk sporunun ve sporcusunun gelişmesi için elimizden gelenin fazlasını yaparak, sektörde örnek bir duruş sergiliyoruz. Sponsorluğunu üstlendiğimiz takımlar arasında; Göztepe, Karşıyaka, Türk Telekom, Bahçeşehir Basketbol Takımı, Başakşehir, Sivasspor, Kağıthane ve Balıkesir SK yer alıyor. Türkiye Voleybol Federasyonu ile çok anlamlı bir çalışmaya imza attık. Yine yakın zamanda Alman takımı Fortuna Düsseldorf Futbol Kulübü’nün ve Buz Hokeyi takımının resmi kıyafet sponsoru olduk.”

‘İnsana yatırım yapıyoruz’

“Spor bizim için önemli çünkü gençliğin dinamizminden ilham alarak, onların fikirleriyle ilerliyoruz. Gençlik, bir ülkenin geleceğidir. Biz Kiğılı olarak insana yatırım yapıyoruz. Yalnızca spor sponsorluklarımızla değil, sosyal sorumluluk projelerimiz ve eğitimlerimizle de bu farkındalığı sürdürüyoruz.”

‘Gelir artmalı’

“Kulüplerin, başta ekonomik yapılarını düzeltmeleri gerekiyor. Bugün 15 milyar liraya yakın bir borç yükü söz konusu. Süper Lig kulüplerinin bu rakamı önce aşağıya çekmesi ve geliri artırmaları gerekiyor. Daha önce de söylediğim gibi tüm kulüplerin omuz omuza vermesi gereken bir dönemdeyiz.”

‘Başarının sırrı...’

“Başarılı olmanın sırrı, insana dokunmakta gizlidir. Kiğılı, 2 binin üzerinde çalışanı olan bir şirket. Hem imalat hem pazarlama, hem de mağaza çalışanlarımız var. Erkek kategorisindeki markalardan bizi ayıran en büyük özelliğimiz, mağazalarımızın tamamının kendimize ait olması ve yine aynı şekilde bizim tarafımızdan yönetiliyor olması. 67 ilde 226 mağaza açarak, ülkemizin dört bir yanına ulaştık. Yurt dışında ise 22 ülkede 101 satış noktasına ulaştık.”

‘Beklentiler iyi yönde’

“Birçok sektör gibi, hazır giyim sektörü de zor bir dönemden geçiyor ancak beklentilerimiz iyi yönde. Türkiye çok büyük bir ülke; karşılaştığımız sıkıntıların üstesinden gelecek gücümüz var. Biz bir markayız; tecrübemiz, esnek yapımız ve yatırımcı ruhumuz sayesinde yolumuzda emin adımlarla ilerlemeyi başarıyoruz. Avrupalı markalar bize rekabeti öğretti; fakat bugün geldiğimiz noktada bizim çok büyük bir üstünlüğümüz var.”

‘Yoğun talep var’

“Sloganımız “Türkiye’nin evde bir eksiği kalmasın” oldu. Tüketicilerimizi mağdur etmemek, Türkiye’nin dört bir yanındaki üreticilerimize de bir nebze nefes olmak adına başlattığımız bu çalışmayla, evlerde ihtiyaç duyulan tüm temel malzemelerin satışına Kigili.com ile destek veriyoruz. Satışlar da geri görüşler de çok iyi; yoğun bir talep alıyoruz.”

‘Yükselecek markalar’

Daha önce hiç deneyimlemediğimiz bir süreçten geçiyoruz. Bu sürecin kalıcı değişiklikler yaratması kaçınılmaz. Ancak elbette iyileşeceğiz. Öte yandan bu sürecin yarattığı yeni alışkanlıkları ve dönüşümü göz ardı etmemek gerekiyor. Kar odaklılığın yerini ise sosyal odaklılığın alacağı kanısındayım. İnsana dokunan, toplumu kucaklayan ve çevre dostu markaların yükseleceğini öngörmek hiç de zor değil.

YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...