Mutlu Erturan: 'Kulüpler, Pazaryeri'nde mağaza açacak'

Spor ve outdoor kategorilerinin, son yıllarda sağlıklı yaşam ve spora artan ilgiyle birlikte dikkat çekici büyüme rakamlarına ulaştığını söyleyen Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Mutlu Erturan, “Spor kategorisi yüzde 70 seviyelerinde büyüme trendi gösterirken, outdoor kategorisi ise kış sezonunun gelmesiyle birlikte yüzde 85 ile oldukça yüksek bir büyüme yakaladı” dedi.
Haberin Devamı ›
Sitelerindeki sporcu besinleri kategorisinin ise 2017’den bu yana büyüme trendini hiç kaybetmediğini belirten Erturan, şu bilgileri verdi: “Şu anda yüzde 115 ile en çok büyüyen alt kategorilerimizden biri. Spor Giyim tarafı da aynı şekilde bir büyüme trendinde. Müşterilerimize sunduğumuz çeşitliliği artırmak için yeni marka ve modeller her geçen gün platformumuza eklenirken, spor giyim ve ayakkabı kategorileri geçen yıla oranla yaklaşık 2 katı seviyesinde büyüyor.”
Taraftar ürünleri...
Besin takviyeleri ürünlerinin adet bazında en çok talep gören ürünlerden olduğunu kaydeden Erturan, “Hepsiburada besin takviyeleri ile müşteri gözünde güven algısı uyandırıyor. Termos, Mug, Outdoor giyim ürünleri de çok talep gören ürünler arasında yer alıyor” diye konuştu. Taraftar ürünlerinin satışlarıyla ilgili olarak da bilgi veren Erturan, şöyle devam etti: “Taraftar ürünlerinin spor kulüplerinin Pazaryeri’nde mağaza açmaya başlamasıyla birlikte daha da yüksek bir satış ivmesi yakalayacağını öngörüyoruz. Halihazırda görüştüğümüz ve resmi olarak satıcı olacak spor kulüplerimiz var. Yeni sezon formaları ve diğer benzer ürünlerle birlikte eticaretteki taraftar ürünleri kategorisi önümüzdeki günlerde daha da canlanacak diyebiliriz.”
Haberin Devamı ›
Yüzde 60 büyüme
Hepsiburada’nın bugün geldiği noktada Türkiye ve bölgesinin lider eticaret platformu konumunda olduğunu anlatan Mutlu Erturan, “Geçen seneyi yaklaşık yüzde 35 seviyelerinde olan eticaret büyümesinin çok üzerinde yüzde 60‘lık bir büyüme ile kapadık. Bu sene sonunda kadar da benzer bir ivmeyle bu yüzdenin de üzerinde bir büyümemiz olacak” dedi. 35’ten fazla kategoride, 25 milyonu aşkın ürünle ayda yaklaşık 100 milyonun üzerinde bir trafiğe ev sahipliği yaptıklarını kaydeden Erturan, “Perakende iş modelimizin yanı sıra hayata geçirdiğimiz Pazaryeri iş modeliyle 17 bini aşkın KOBİ, girişimci ve marka platformumuzda müşterilerimize ürünlerini sunuyor” diye konuştu.