MENÜ

Müge Aralp: Önceliğimizi bisiklet sporuna verdik

09 Ocak 2022, Pazar 07:50 Son Güncelleme: 09 Ocak 2022, Pazar 07:55
- A +

Şirket olarak spor yatırımlarına bakış açınız nedir?

Dünya genelinde artan spor tutkusunun yarattığı pazar yıllık 100 milyar dolara yaklaşmış bulunmakta. Sadece bilet satışları, medya hakları ve sponsorluklardan oluşan spor pazarının büyüklüğü 2005'te 46.5 milyar dolarken, önümüzdeki birkaç yıl içinde 100 milyar dolarlık büyüklüğü aşması öngörülüyor. Spora olan bu ilgiyi gören markalar büyük organizasyonlarda reklam, sponsorluk gibi işbirlikleri yaparak markalarını daha fazla kitlelere duyurmayı hedefliyor. Markalarımızdan birisi olan Alpecin de sporu destekleyen bu büyük markalardan bir tanesi.

Dünyada desteklediğiniz spor dalları var mı?

Alpecin markası olarak önceliğimizi bisiklet sporuna verdik. Tüm dünya tarafından yakından izlenen bisiklet yarışlarında takımın en büyük sponsorlarından biri olan Alpecin markası adını bisiklet sporuyla yan yana hafızalara kazıdı. 2020’den beri ekip, Alman şampuan markası Alpecin ve İtalyan iç tasarım malzemeleri şirketi Fenix ile Alpecin-Fenix olarak yeniden markalaştı ve Alpecin markası ekibin büyük sponsoru oldu. Alpecin-Fenix (AFC), Belçika merkezli bir UCI ProTeam bisiklet takımı ve ağırlıklı olarak cyclo-cross (CX) sezonunda yarışıyor.

Bu kapsamda neler yapıyorsunuz?

Saç dökülmesinde erkeklerin 1 numaralı tercihi olan marka globalde de bisiklet sporu ile özdeşleşti. Yoğun stres içeren yarışlarda yarışmacılar Alpecin ürünleri ile saçlarına dayanıklılık ve güç kazandırarak enerji topladılar. En büyük sponsorlardan biri olan Alpecin markasının logosu Fenix takımının ismi ile birleşerek yarışmacıların kıyafetlerinde yer aldı.

Türkiye'de desteklemeyi planladığınız spor dalları var mı?

Türkiye pazarına yeni giriş yapmış Almanya’nın 1 numaralı saç dökülme şampuanı markası Alpecin olarak önümüzdeki dönemde medya yatırımlarına da başlıyor olacağız. Özellikle spor programları ve futbol, basketbol, voleybol gibi Türkiye’de büyük ilgi gören spor dallarında izleyiciye Alpecin markasını tanıtmak için farklı sponsorluk ve işbirliği gibi projeleri gerçekleştirmeyi planlıyoruz.

‘Spor ekonomisi, büyük bir gelişim ve büyüme gösterdi’

Türkiye'de spor ekonomisi gelişiyor mu?

Spor ekonomisi, Türkiye’de son yıllarda büyük bir gelişim ve büyüme gösterdi. Bu gelişme; şirketleri spor pazarına yöneltti. Markalar, spor ekonomisine sponsorluk anlaşmaları ile artık daha fazla katkı sağlıyor ve gelişimine destek oluyor. Yapılan anlaşmalar ve işbirlikleri ile spor ekonomisi daha da gelişmeye devam ediyor.

‘Bir çok erkeğin ortak problemi’

Erkek tüketicilerinize yönelik ürünleriniz neler?

İster 20’li yaşların başı ister orta yaşların sonunda olun, kalıtsal saç dökülmesi ve kepek 7’den 70’e birçok erkeğin ortak problemidir. İşte bu problemin çözümünün kafeinde gizli olduğunu keşfeden Alpecin saçlarınızın yeni kurtarıcısı olacağına inanıyoruz. Alman mühendisleri tarafından geliştirilen “dünyanın ilk Kafeinli şampuanı” olma özelliğine sahip Alpecin; kalıtsal, beslenme kaynaklı, stres gibi nedenlerle oluşabilecek kalıtsal saç dökülmelerine karşı geliştirilmiştir. Almanya’nın 1 numaralı kalıtsal saç dökülme karşıtı erkek şampuan markası. Kafein İçeren Dökülme Karşıtı Şampuan, formülündeki Kafein içeriği ile saç derisindeki saç köklerini uyararak iki dakika içerisinde saç derinize nüfuz ederek saç derinizi besler ve kökten uca güçlendirerek kalıtsal saç dökülmesini önlemeye yardımcı oluyor.

YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...