‘Markaların ilgisi, spor ekonomisini güçlendiriyor’

28 Şubat 2019, Perşembe 06:14
- A +

Petlas Pazarlama İletişimi Müdürü Serdar Işık, markaların spora olan ilgisinin spor ekonomisinin güçlenmesini sağladığını söyleyerek, “Önümüzdeki dönemde sponsor kuruluşlar, spora desteklerini daha uzun süreli ve geniş kapsamlı düşünecekler” dedi.

Işık, “Sponsorluk çalışmaları doğru iletişim ile desteklenirse markalar, taraftarlar ve spor meraklıları ile etkileşimlerini daha da artırabilirler” diye konuştu.

Petlas olarak spora destek konusunda attıkları en son adımın, A Milli Basketbol Takım Sponsorluğu olduğunu hatırlatan Işık, şöyle devam etti: “Sponsorluk ile ilgili olarak, Basketbol Federasyon Başkanı Hidayet Türkoğlu ve AKO Grup Yönetim Kurulu Üyesi Seyfullah Safa Özcan’ın katılımı ile gerçekleştirdiğimiz imza töreninin ertesi günü takımımız, dünya basketbolunun güçlü ismi İspanya’yı yendi. Çin’de düzenlenecek Dünya Kupası’na katılım hakkını resmen elde etti. Bu heyecana destek olmaktan, bu gurura ortak olmaktan onur duyuyoruz.”

‘Spor severlere sesleniyoruz’

Işık, spora verdikleri destekle ilgili olarak yaptıkları iletişim çalışmalarını ise şöyle anlattı: “Futbolda taraftar desteğini ve soyunma odası ruhunu ekrana taşıdık; otomobil sporlarında anneler gününde şampiyon sürücülerin kopilot koltuğuna sürpriz bir şekilde annelerini oturttuk. A Milli Erkek Basketbol Takımımıza Resmi Sponsor olarak verdiğimiz desteği de yine kendi tarzımızı yansıtan yeni reklam filmlerimizle öyküleştirdik. Reklam filmlerimizde, kendimize özgü iletişim diliyle, tüm spor severlere sesleniyoruz. Ülkemizin gururu millilerimize ‘Asla durma, PETLAS Yanında’ mesajı veriyoruz.” 

‘Otomobil sporları içinde var olmaya devam edeceğiz’

Serdar Işık, Petlas’ın spor sponsorluklarıyla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Futbolda, Milli Takım desteğimizin yanı sıra, Türkiye liglerinde mücadele eden birçok takıma da led reklam sponsorluğu yoluyla destek sağladık ve sağlıyoruz. Takım ayırt etmeksizin, spora ve takımlarımıza desteği sürdürmeyi hedefliyoruz. Öte yandan, otomotiv endüstrisine yönelik bir sanayi kuruluşu ve bir lastik markası olarak, otomobil sporları sponsorluklarımız da bizim için çok büyük önem ifade ediyor. Otomobil sporları, Petlas gibi küresel rekabetin içerisinde yer alan markalar için önemli bir vitrin olduğu kadar, otomotiv endüstrisinde gelişimin de itici güçleri arasında yer alıyor. Otomobil sporları içerisinde var olmaya devam edeceğiz.”  

109 ülkeye ihracat yaptı

Petlas olarak Türk sporunun gelişimine katkıda bulunmaya devam edeceklerini anlatan Serdar Işık, şöyle konuştu: “Markamız için olduğu kadar, destek verdiğimiz spor dalına ve sporculara da değer üretmeyi hedefliyoruz. Petlas, 2018 yılında 109 ülkeye ihracat yaptı. 2019 yılında ise 265 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirmeyi ve ülkemizin en büyük 50 ihracatçısı arasına girmeyi hedefliyoruz. Petlas olarak ayrıca, 2018 yılında 1 milyar 945 milyon TL düzeyinde gerçekleşen ciromuzu, bu yıl 2 milyar 580 milyon TL’ye çıkarmayı planlıyoruz.” 

Migros 1.3 milyon kişiyi ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’na çıkardı 

Migros'un Türkiye'de sağlıklı yaşam ve bilinçli gıda alışverişi konusunda tüketiciye rehberlik etmeyi amaçlayan ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ projesi, toplam 1.3 milyon kişiye ulaştı. 

‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ projesinin çok kısa sürede geniş bir kitleye ulaştığını ifade eden Migros Ticaret A.Ş. Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Demir Aytaç, “Migros, müşterilerine dengeli beslenme ve aktif yaşam konusunda rehberlik etmek amacıyla hayata geçirdiği bu projeyle hem Türkiye’de hem de dünyada perakende sektörü için bir ilke imza attı” dedi.

Aytaç, şöyle devam etti: “Sağlıklı Yaşam konusunda farkındalık yaratmak için dengeli beslenme, yeterli su tüketimi ve fiziksel aktivitenin artırılması konularına odaklandık. Müşterilerimize bir kolayca ulaşabilecek, eğlenceli ve oyunlaştırılmış içerikler hazırladık.”

İki ödül getirdi

Migros, ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ projesi ile 2 Stevie ödülünün daha sahibi oldu.

Las Vegas’ta düzenlenen törende Migros’un ödülünü Kurumsal İletişim Direktörü Ahu Başkut Alyanak ile birlikte aldıklarını belirten Aytaç, şunları söyledi: “Perakende sektöründe satış odaklı yaklaşım yerini değer odaklılığa bıraktı. Müşteriler için fiziksel, duygusal ve sosyal değer yaratan projeler önem kazandı. Tüketiciler kendileri için özel olarak sunulan projelere daha fazla bağlılık gösteriyor.”

Sağlıklı yaşamı teşvik eden çalışmalarının gördüğü ilgiden memnun olduklarını belirten Demir Aytaç, “Sağlıklı yaşam projeleri üretmeye devam etmemiz konusunda devamlı olarak talep alıyoruz. Hedefimiz, dünya perakendesine örnek olacak çalışmaları hayata geçirmeye devam etmek, müşterilerimizin hayatına değer katmak olacak” diye konuştu. 

Erkeklere özel kayak temalı tasarımlar...

Beymen Club, Erkek 2018- 2019 Sonbahar Kış Koleksiyonu’nda kayak temasına yer vermiş.

Koleksiyonun parçaları arasında; kayak, kar, dağcılık ve manzara temalarıyla tasarlanan sweatshirtler, yün triko kazaklar, fermuarlı hırkalar ve puf yelekler yer alıyor.

Lacivert beyaz ve gri tonların ağırlıkta olduğu koleksiyonda eşofman rahatlığındaki dokuma pantolonlar, eşofman altları da bulunuyor. 


YORUM YAZ

Sıradaki haber yükleniyor...