MENÜ

"Manchester City, bizi çok etkiledi"

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

E-ticaret ile doğrudan satışı birleştiren bir doğrudan satış firması olan QNET’in Genel Müdürü Cem Geyik, spor alanında her zaman aktif olduklarını söyleyerek, bu amaçla Manchester City'ye sponsor olduklarını belirtiyor. Şirketlerinin sosyal sorumluluk projelerine de önem verdiğini kaydeden Geyik, “Bu nedenle Manchester City’nin kurumsal sosyal sorumluluk alanlarındaki çalışmaları kurum kültürümüz nedeniyle bizi çok etkiledi” diyor. Manchester City’nin LG, Nissan gibi global partnerlerinden biri olmaktan gurur duyduklarını ifade eden Geyik, “Bu sayede onların web sitelerinde logomuz yer alıyor ve stadyumlarında oynadıkları tüm maçlar boyunca logomuz yayımlanıyor. Manchester City oyuncuları ile ilgili sosyal medyada kullanmak üzere haklarımız var” diye anlatıyor.

‘Sporu destekliyoruz’


Manchester City ile anlaşma imzalamadan önce İngiliz Premier Lig’indeki çeşitli takımlarla görüştüklerini dile getiren Geyik, şöyle devam ediyor: “Ama kendimize Manchester City’yi yakın gördük. Tabii ki sponsorluklarımız sadece bununla sınırlı değil. Biz sporun her türlüsünü destekliyoruz. Geçen yıl şirketimiz QNET, tenis dünyasının efsane isimlerinden Martina Hingis’in de sponsoru olmuştu. Formula 1 araç sponsorluğu da gerçekleştirdik. Lokal olarak da spora katkılarımız devam ediyor. QNET Türkiye olarak 2014 yılında Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan ve geliri Soma’daki madencilerin ailelerine gönderilen Süper Kupa karşılaşmasının sponsorları arasında yer almıştık.”

20 bin aktif temsilci


Doğrudan satış şirketi QNET’in 17 yıl önce kurulduğunu söyleyen Cem Geyik, şu bilgileri veriyor: “Firmamızın 20 bini aktif olmak üzere 80 binden fazla bağımsız temsilcisi bulunuyor. Bu temsilciler, QNET’in ürün tanıtımını yapıp, kendi kullandıkları ürünleri tavsiye ederek ilgili kişileri satın alma konusunda teşvik ediyor. 2010 yılından beri faaliyet gösteren QNET Türkiye, kurumsal, dinamik bir doğrudan satış şirketi olarak Bağımsız Temsilcilerine, iş ve ürün portföyünü diğerlerine tanıtmak için tam destekli bir girişim fırsatı sunuyor.”

Indiana Jones’un motosikleti Türkiye’de


Yıl 1901. Dünyanın ilk motosiklet markalarından Indian üretildiğinde henüz 20. yüzyılın başıydı. Yıl 2016; Amerika, Avrupa, Ortadoğu, Afrika ve Asya Pasifik ülkelerinden sonra efsane motosiklet markası Indian, Türkiye’ye ulaştı. Indian, Amerika’nın ilk, dünyanın en köklü motosiklet markalarından biri. Indiana Jones filmindeki unutulmaz kaçış sahnesinin gizli kahramanı Indian, Türkiye’de ilk kez 25-28 Şubat tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşen MotoBike Expo’da motor tutkunları ile buluştu. İlk üretiminin üzerinden 114 yıl geçen ve Türkiye ile birlikte satıldığı ülke sayısı 36’ya ulaşan Amerikalı efsane Indian; MotoBike Expo’da 4 farklı kategoride 7 modelle yer aldı.

DECATHLON Bursa mağazası için kolları sıvadı

21 ülkede 900’den fazla mağazasıyla Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri olan Decathlon, Türkiye pazarında büyümeye devam ediyor. Genel Müdürlük görevini Boumedienne Boualaoui’nin üstlendiği; Türkiye'de toplam 14 megaspor mağazası ve e-ticaret sitesi bulunan Decathlon, şimdi de Bursalılar’la buluşmak için kolları sıvadı. Bursa’dan çok yoğun bir talep gören Decathlon, mağaza için uygun yer arayışına devam ederken, Bursalılar’a da online bir anket hazırladı. Sporseverler ankete katılarak Decathlon’u Bursa’da görmeyi istedikleri bölgeyi seçebilecek.

YORUM YAZ