Localarda kadının adı yok

Haberin Devamı ›
Kadınların son yıllarda futbola olan ilgisi artıyor ama hâlâ yeterli seviyede değil. Mesela sıcak bir gelişmeden örnek verelim. Beşiktaş’ın yapımı devam eden yeni stadı Vodafone Arena’nın kaba inşaatında
bilindiği gibi artık sona gelindi. Statta bulunan 147 adet locanın tamamı ise satıldı. Kime mi, tabii ki erkeklere...
Beşiktaş Şirketler Grubu Genel Koordinatörü Uğur Gökhan Sarı, locaların yüzde 60’ının kurumsal firmalara satıldığını, kurumsal firmalar dışında kalan locaların tamamının ise erkek taraftarların adına kayıtlı olduğunu söylüyor. Sarı yine de “Ancak, locaların kendi içlerindeki dağılımını bilmemiz mümkün değil” diyor.
Öte yandan locaların tamamı satıldığı için maçlarda günlük kiralama yapılamayacağını açıklayan Sarı, “Loca fiyatları, kapasitesine ve yerine göre koltuk başına yıllık 3 bin 250-12 bin Dolar arasında farklılık gösteriyor” diye anlatıyor.
Yeme-içme Divan’dan Gelelim Vodafone Arena’daki son gelişmelere... Stadyum inşaatıyla ilgili olarak bilgi veren Sarı, şunları söylüyor: “Kaba inşaat bitti. İnce işler tüm hızıyla devam ediyor. 2015-2016 sezonunun ikinci yarısında bazı maçlarımızı Vodafone Arena’da oynayacağız.”
Vodafone Arena’daki tüm catering hizmetlerinin Divan Grubu tarafından verileceğini kaydeden Sarı, “Denizbank Tribünü olarak adlandırdığımız eski açık tribününde üç farklı konsepti bir arada sunan ve haftanın 7 günü hizmet verecek olan bir restoran da aynı grup tarafından işletilecek” diye anlatıyor.
Tchibo’nun yeni yıl antrenmanı
Temalı alışveriş konseptiyle faaliyet gösteren perakende zinciri Tchibo, yeni yılı ‘spor’ teması ile karşılıyor. Şirket sadece tchibo.com.tr’de satışa sunduğu bu yeni konseptle tüketicileri için farklı çözümler üretmiş. Çok yönlü egzersiz aletlerinden step tahtasına, fitness taytlarına kadar değişik seçenekler sunan Tchibo’nun “Yeni yılda spora devam” teması kapsamında ayrıca geniş ribanalı rahat kesimli yarasa kollu sweatshirtler ve bel bölgesini çalıştırmaya yarayan hulo hoop da var. Ağırlık çalışması ve hareketlilik egzersizleri için kullanılan fitness bantları ve lastik bantlar da Tchibo tarafından sunulan diğer ürünler arasında...
Basketbolun 5 yıllık planı
Şirketlerin spora desteği devam ediyor. Toplam 32 ülkede 1 milyon 500 bine yakın bir araç filosunu yöneten LeasePlan, Spor Toto Basketbol Ligi’ne 5 yıl süreyle sponsor oldu. LeasePlan Türkiye Genel Müdürü Türkay Oktay, Türkiye’ye ve Türk basketboluna duydukları güven çerçevesinde bu kararı aldıklarını söylüyor.
Oktay, basketbolun lider spor branşı olma yolunda büyük mesafe kat ettiğini belirterek “Türkiye pazarında öncü ve lider pozisyonumuzu pekiştirmek istiyoruz. Bu anlamda Türk basketbolu ile ortak hedeflerimiz var. Yalnızca ticari büyüme değil bulunduğumuz toplumlara sosyal anlamda da fayda sağlamak en önemli değerlerimizden biri” diyor.
Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Harun Erdenay ise, son senelerde dünyada basketbolun güç merkezi olan TBF’nin, aynen LeasePlan gibi dünya markası olmayı hedeflediğini belirtiyor. Erdenay, “Avrupa’nın en çekişmeli ligi olan Spor Toto Basketbol Ligi’nin daha da üst seviyeye yükselmesi sponsorlarımızın desteğiyle mümkün oluyor ve LeasePlan ile beraber ortak hedeflerimize ulaşacağız” diye anlatıyor.
Kartal Yuvası'nın ciro hedefi 60 milyon TL
Kartal Yuvası’nın 2015-2016 sezonu ciro hedefinin 60 milyon TL olduğunu kaydeden Uğur Gökhan Sarı, şu bilgileri veriyor: “Vodafone Arena’da yer alacak olan ana mağazamız yaklaşık olarak 1.200 metrekare olacak. Bunun dışında sadece maç günleri için her tribünde birer tane Kartal Yuvası mağazamız da yer alacak. Mağazamıza Beşiktaş Müzesi’nden direkt erişim imkanı olacak, interaktif satış kanalları kullanılacak, sadece sponsorumuz Adidas’a ait korner olacak.”