MENÜ

'Katılımcı sayımız 15 kat arttı'

Abone Ol Google News

Salomon Cappadocia Ultra Trail, Kovid-19 salgını sebebiyle verdiği bir yıllık aranın ardından 16-17 Ekim 2021 tarihlerinde geri dönüyor. Bir ultra maraton / patika koşusu (ultra-trail) yarışı olan ve bu branşın Şampiyonlar Ligi olarak addedilen Ultra-Trail World Tour’un yarışlarından biri olan Salomon Cappadocia Ultra Trail’de yerli-yabancı yaklaşık 3 bin sporcu parkura çıkacak. Argeus Travel & Events tarafından yedinci kez gerçekleştirilecek olan organizasyon, bir kez daha Salomon Türkiye isim sponsorluğunda gerçekleştirilecek. Sponsorluk pastasını her geçen yıl büyüten Salomon Cappadocia Ultra Trail bu yıl daha fazla markadan alacağı güçle ülke tanıtımına daha fazla katkı sağlamayı hedefliyor. Ayrıca Salomon Türkiye, yapılan yeni anlaşma gereği 5 yıl daha bu saygın organizasyonun isim sponsoru olmayı sürdürecek. Argeus Travel & Events Sahibi Aydın Ayhan Güney, organizasyonla ilgili şu bilgileri verdi: “Kovid-19 salgını sebebiyle yarışımıza bir yıl ara verdiğimiz ve bu yıl ger döneceğimiz için yarış öncesinde büyük heyecan duyuyoruz. Kapadokya gibi dünya medeniyetinin simge noktalarından birinde, 3 bine yakın sporcuyu ve sporcu aileleriyle birlikte yaklaşık 5 bin kişiyi ağırlayacak olmak bizi gururlandırıyor.”

Haberin Devamı

Katılımcı sayımız 15 kat arttı

Haberin Devamı

‘Sponsorlarımızla daha güçlüyüz’

Yarışla ilgili kayıt süreçlerinin devam ettiğini belirten Güney, “Bu yıl da 119 km, 63 km ve 38 km olmak üzere üç farklı yarış seçeneğimiz koşucuları bekliyor. Kovid-19 salgını sebebiyle bölge halkının, sporcuların, sporcu yakınlarının, görevli ve gönüllülerin sağlığını korumak adına kapsamlı tedbirleri de titizlikle uygulayacağız” dedi. Güney, şöyle devam etti: “Bizi gururlandıran bir başka etmen ise her yıl katılımcı sayımızı istikrarlı ve sürdürülebilir bir şekilde artırmamız. Yarışı ilk kez düzenlediğimiz 2014 yılından bu yana yıllık katılımcı sayımızı 15 kat arttırdık. Yarışımızın en uzun süreli sponsoru Voyager Balloon ile birlikte Suunto da Salomon Cappadocia UltraTrail’e desteğini sürdürecek. Türk sporunun en büyük destekçilerinden, ‘İlklerin Havayolu’ Corendon Airlines ve Türk turizminin önde gelen seyahat acenteleri arasında yer alan Touristica ise yeni sponsorlarımız olacak. Ayrıca Canon da bir fotoğraf yarışması, sergi projeleri ve fotoğraf sanatçıları ile birlikte yarışımıza ilk kez destek verecek. Yeni sponsorlarımız ve uzun süreli destekçilerimizle birlikte yaklaşık 15 marka ve kurumdan sponsorluk desteği alacağız. Sponsorlarımızla daha güçlüyüz.”

‘Bir turizm kampanyası kadar değer katıyor’

Salomon Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Atilla Kuduoğlu ise isim sponsorluğu anlaşmasını 5 yıl daha uzatma motivasyonlarını şöyle açıkladı: “Sektörel değerlendirmeleri incelediğimizde, Salomon markasının küresel çapta ultra-trail branşında lider, Türkiye çapında ise ultra-trail branşının öncüsü olduğunu görüyoruz. Gerek organizasyon sponsorlukları, gerek ürün danışmanlıkları gerekse de eğitim çalışmalarımızla ülkemizde pek çok ultra-trail atletinin yetişmesine katkıda bulunduğumuza inanıyoruz. Salomon Cappadocia Ultra Trail ise ülkemizdeki koşu ailesinin büyümesine katkı sağlamak için çok değerli bir platform. 2021 yılı, isim sponsorluğumuzun beşinci yılı olacak ve bu iş birliğini onuncu yıla taşımak için büyük bir motivasyona sahibiz. Çünkü isim sponsorluğumuza, markamıza katkı sağlama bakışından çok ülkemize için değer yaratma perspektifinden bakıyoruz. Yedi yıllık gelişimiyle Salomon Cappadocia Ultra Trail, ülkemiz için kapsamlı şekilde hazırlanmış, küresel çapta bir turizm kampanyası kadar değer katıyor. Bu değeri, ultra-trail branşının uluslararası liderlerinden de bire bir duyabiliyoruz. Önümüzdeki 5 yılda da Salomon Cappadocia Ultra Trail için yeni projeler hazırlamaya, elit Salomon atletlerini ülkemize getirmeye ve genç atletlerimizi şampiyonlarla buluşturmaya devam edeceğiz.”

Haberin Devamı

Rakamlarla Salomon Cappadocia Ultra Trail

■ Yarış kapsamında; 3 bine yakın sporcu ve sporcu aileleri ile birlikte Kapadokya’da yaklaşık 5 bin kişi konaklayacak.

■ Ürgüp ve çevresinde otel dolulukları yüzde 100’e ulaşacak.

■ Organizasyonun bölge ve ülke ekonomisine katkısının yaklaşık 25 milyon TL olması bekleniyor.

■ Salomon Cappadocia Ultra Trail’in reklam değerinin ise 1 milyon dolara ulaşacağı tahmin ediliyor.

■ Sporcuların sorunsuz bir yarış deneyimi yaşamaları adına organizasyonda 600’ün üzerinde görevli ve gönüllü görev yapacak.

YORUM YAZ