MENÜ

'Hedefimiz kadın basketbolunun bilinirliğini artırmak'

Abone Ol Google News

Sponsorluklarla aktif yaşamı, sporu ve sporcuyu desteklediklerini söyleyen Herbalife Nutrition’ın Türkiye Genel Müdürü Ediz Haksal, “Pazarlama bütçemizin yüzde 30-35’lik bölümünü spor sponsorluklarına ayırıyoruz” dedi. Doğrudan satış şirketi olarak 90’dan fazla ülkede, aktif yaşam ve sporcu beslenmesi ürünleriyle milyonlara ulaştıklarını belirten Haksal, “Spor yatırımlarına ortak olmak da misyonumuzun bir parçası” diye konuştu. Global bir beslenme şirketi olarak branşlar arasında ayrım gözetmeksizin sporun ve sporcunun her koşulda yanında olduklarını ifade eden Haksal, “Bugüne dek dünya çapında 200’den fazla spor etkinliğine, takım ve sporcuya sponsor olduk. Bu spor dalları arasında futbol ve basketbol gibi popüler branşlar da var, triatlon, dağ bisikleti gibi branşlar da...” ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı

Ronaldo’nun sponsoru

Dünya çapında yüzlerce sponsorluk faaliyetine imza attıklarını anlatan Haksal, şöyle devam etti: “En ses getiren sponsorluklarımız arasında Portekiz asıllı ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo ile LA Galaxy takımının sponsorlukları var. Türkiye’de ise 2015-2018 yıllarında Spor Toto Basketbol Süper Ligi’ne destek verdik. Son olarak 2019-2020 sezonunda Türkiye Basketbol Federasyonu ile imzaladığımız anlaşma ile Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin isim sponsorluğunu üstlendik. Basketbol dışında milli sporcularımız İpek Onaran ve Barış İlhan ile anlaşmamız halen devam ediyor.”

Haberin Devamı

‘En sevilen ikinci spor’

Basketbolun dünyanın en popüler takım oyunlarından birisi olduğunu vurgulayan Haksal, “Çoğu ülkede futboldan sonra en sevilen ikinci spor... Dünya genelinde milyarlarca izleyicisi olan bir tutku sporu” diye konuştu. Son yıllarda basketbolun kadınlar arasında da çok popüler olduğunu ifade eden Haksal, “Biz de Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin isim sponsorluğuyla, tüm kadınların verdiği mücadele ve başarılardan aldığımız ilhamı anlatmaya çalışıyoruz” dedi.

YORUM YAZ