MENÜ

'Çalışanlarımızı spora teşvik etmek için gayret ediyoruz'

Abone Ol Google News

Akiş GYO Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Gökşin Durusoy, Türkiye’de spor ekonomisinin hızla geliştiğini söyleyerek, “Sporu bir sosyal sorumluluk gibi görüyoruz. Çalışanlarımızı da spora teşvik etmek için gayret gösteriyoruz” dedi. Akiş olarak kent dokusuna uygun projeler yaptıklarını belirten Durusoy, “Bizim temel noktamız insan. Biz insanlara Akbatı ve Akasya gibi doğru yaşam alanları sunan projeler üretiyoruz. Bu yaşam alanlarında insanların spor ihtiyaçlarını da karşılamaya yönelik çalışmalar yapıyoruz” dedi. Durusoy, “Akiş GYO ile sporu her an birlikte tutmaya, bizim değerlerimize uygun şekilde sporla bir araya gelmeye her zaman gayret gösteriyoruz” diye konuştu.

Haberin Devamı

‘Forma sponsoru olduk’

Projelerinde sağlıklı yaşam aktiviteleri yapmayı önemsediklerini ifade eden Durusoy, şöyle devam etti: “Sporun farklı alanlarını desteklediğimizi söyleyebiliriz. Çok değer verdiğimiz iki aktivitemizi de önümüzdeki günlerde gerçekleştireceğiz. Bunlardan biri en büyük sosyal sorumluluk projelerimizden biri olarak gördüğümüz Akbatı Koşusu. Bir diğeri ise Akasya’nın kuruluşunun 5. yıl dönümü vesilesiyle hayata geçireceğimiz Kar Festivalimiz. Bunların yanı sıra alışveriş merkezlerimizde yoga ve pilates gibi farklı spor etkinliklerine de ev sahipliği yapıyoruz. Ayrıca 2015-2016 yıllarında da Akasya olarak Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı’nın forma sponsoru olduk. ”

Haberin Devamı

‘Spor ekonomisi hızlı büyüyor’

Hem dünyada hem de Türkiye’de spor ekonomisinin sürekli yukarı doğru bir ivme çizdiğini kaydeden Gökşin Durusoy, şunları söyledi: Profesyonel sporun yanı sıra insanlar sağlıklı yaşama da günümüzde çok önem veriyor. Sağlıklı yaşam ve profesyonel spor bir araya geldiğinde de spor ekonomisinin gerçek anlamda çok kısa sürede hızlı büyüdüğünü görebiliyoruz. Uluslararası araştırmalarda 2005 yılında spor ekonomisinin değeri yaklaşık 46,5 milyar dolar seviyelerindeydi. 2018’de ise bu değer, yaklaşık 90.9 milyar dolara yükseldi. Türkiye’de de spor ekonomisi hızla gelişiyor. Firmaların spora katkılarının artması da sanırım bunun en net göstergelerinden biri.

‘Kar festivali düzenleyeceğiz’

Akasya AVM’de 8-10 Mart tarihlerinde Kar Festivali düzenleyeceklerini söyleyen Gökşin Durusoy, şu bilgileri verdi: 90 ton karla yapılacak projede Türkiye’nin en başarılı snowboard sporcularını bir araya getireceğiz. Atlayışları, branşlarında uzman kişilerden oluşan jüri puanlayacak. Sporcuların yanı sıra ziyaretçiler için de keyifli etkinlikler olacak. Akbatı’da ise 2018 yılında gerçekleştirdiğimiz Akbatı Koşusu ile bir ilke imza atarak misafirlerimizi spor, sağlıklı yaşam ve iyilik ekseninde buluşturduk. Akbatı Koşusu, kayıt gelirlerinin Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı’na bağışlandığı bir koşu. 24 Mart ‘ta düzenleyeceğimiz Akbatı Koşusu bu yıl da üç farklı parkurda gerçekleşecek.

‘Sağlıklı yaşama özen gösteriyoruz’

Akiş olarak doğru yaşam projeleri sunmaya çalıştıklarını belirten Gökşin Durusoy, şöyle devam etti: Bu sebeple spor bizim için her zaman önemli bir yere sahip oldu. Sağlıklı yaşama katkı sağlamayı kurum olarak önemsiyoruz. Spor ve sağlıklı yaşam konuları önümüzdeki zamanlarda da gündemimizde yer alacak. Sporun herkes tarafından rahatlıkla ulaşılabilen, aslında bir yaşam tarzı olduğunu göstermek istiyoruz. Bu nedenle gerçekleştirdiğimiz etkinliklerle spor ve sağlıklı yaşamı misafirlerimizle buluşturmaya büyük özen gösteriyoruz. AVM’lerimiz içindeki spor etkinliklerini sürdürmeye devam edeceğiz.

Haberin Devamı

Adidas’a '1 Numaralı Marka Ödülü'

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve Akademetre tarafından bu yıl 10’uncu kez gerçekleştirilen 1 Numaralı Markalar Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Perakende markalarının kıyasıya rekabetine sahne olan araştırma sonuçlarına göre, Spor Malzemeleri kategorisinde '1 Numaralı Marka Ödülü, Adidas’ın oldu. Ödülü marka adına Adidas Kıdemli Perakende Satış Direktörü Kayhan Ongun aldı. 2018’in ‘En Beğenilen Kadın Marka Yüzü’ Burcu Biricik, ‘En Beğenilen Erkek Marka Yüzü’ ise Kıvanç Tatlıtuğ seçildi. Konuyla ilgili olarak konuşan AYD Başkanı Hulusi Belgü; şunları söyledi: “2019’a büyük bir umutla başladık… Markalarımızla gelişen AVM’lerimize ek olarak, AVM’lerimizle büyüyen markalarımız da bugün ülkemizin dört bir köşesine ulaşıyor, dünya ülkelerinde mağazalar açıyor. Ülkemizin bilinirliğini artırırken ekonomimize de pek çok katma değer sunuyorlar. Bu sebeple, sektörümüze ve ülkemize kattıkları tüm değerler dolayısıyla, bizim gönlümüzde tüm markalarımız 1 numara…”

Yaz düğünleri için sportif şıklık

Günümüzde erkekler, düğünlerde takım elbise dışında spor giyim seçeneklerini de tercih etmeye başladı. Erkekler artık düğün kıyafeti olarak, spor pantolon giyerek de şık görünebiliyor. Dockers, bu ihtiyaca yönelik olarak Smart Series koleksiyonunu sunuyor. Koleksiyonda, daha hafif bir his veren, daha uzun süre kullanım sağlayan ve yeni kumaş teknolojisiyle üretilen pantolonlar yer alıyor. Smart Series’de, çeşitli stiller ve kalıplar içeren ürünler bulunuyor.

Haberin Devamı
YORUM YAZ