"Basketbol sponsorluğunun temeline sevgimizi koyduk"

01 Aralık 2018, Cumartesi 08:13
- A +

Basketbolu tam 17 yıldır hala ilk günün heyecanı ile desteklediklerini söyleyen Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer, “Basketbol sponsorluğunun temeline spor sevgisini koyduk” dedi.

Basketbolun Garanti Bankası’nın öncelik verdiği ve desteklediği bir spor dalı olduğunu söyleyen Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer, “Basketbol sponsorluğunun temeline spor sevgisini koyduk” dedi. Bu sporun, bankanın kurum kültürünü oluşturan ekip çalışması, inanç, güven ve disiplin gibi unsurları ruhunda barındırdığını belirten Başer, “Tam 17 yıldır hala ilk günün heyecanı ile destekliyoruz” diye konuştu. Basketbola, Avrupa Şampiyonası’nın 2001 yılında Türkiye’de düzenlendiği dönemde destek vermeye başladıklarını hatırlatan Başer, şöyle devam etti: “Aynı yıl Türkiye Basketbol Federasyonu ile bir sponsorluk anlaşmasına imza attık. Ve bugün basketbola, altyapı çalışmalarından, kadın, erkek ve alt yapı milli takımları ile Tekerlekli Sandalye Basketbol kadın erkek ve genç milli takımları seviyesine uzanan geniş bir yelpazede destek olmaya devam ediyoruz.”

Uzun soluklu projeler

Garanti Bankası’nın, misyonunu sadece bankacılık hizmetleriyle sınırlı tutmadığını ifade eden Başer, “Ekonomideki rolümüze ek olarak topluma kattığımız değeri sürekli ve belirgin bir biçimde artırma ilkesiyle hareket ediyoruz” dedi. Başer, bu doğrultuda da spor, kültür, sanat, çevre, eğitim gibi bireyin ve toplumun vizyonunu geliştiren alanlarda uzun soluklu projeler üzerinde çalıştıklarını kaydetti.

Spor kültürü...

Başer, Garanti 12 Dev Adam Basketbol Okulları ‘12 DABO’nun nasıl doğduğunu ise şöyle anlattı: “Türkiye Basketbol Federasyonu iş birliği ile 2002 yılında, 12 Dev Adam’ın verdiği ilhamla çocuklara doğrudan dokunan, sporla hayatlarına yeni bir anlam katan ‘Garanti 12 Dev Adam Basketbol Okulları’ (12 DABO) projesini hayata geçirdik. Türk basketboluna sunduğumuz katkıyı daha da sürdürülebilir bir noktaya taşımak istedik. 12 DABO projesi ile tüm ülkede, özellikle Anadolu’da çocukları küçük yaşta basketbolla tanıştırmak, onların basketbolu sevmelerini sağlamak, spor kültürüyle büyümelerine destek olmayı hedefliyoruz.”

"750 sporcu eğitim gördü"

12 DABO’nun bugüne kadar yaklaşık 60 bin çocuğu basketbolla tanıştırdığını söyleyen Türkiye Basketbol Federasyonu CEO’su Ömer Onan, “12 DABO, 2018’de yeni bir hedefle geleceğin profesyonel basketbolcularını yetiştirmek için yola çıktı” dedi. Projenin milli basketbolcuları keşfetmek ve yetiştirmek, bu yolla Türk basketbolunu güçlendirmeyi amaçladığını belirten Onan, şu bilgileri verdi: “25 noktada yapılan seçmelere yaklaşık 3 bin 500 sporcu katıldı. İlk yılında 750 sporcu eğitim gördü. Eğitimler TBF tarafından belirlenen lisanslı antrenörler tarafından ücretsiz olarak veriliyor. Bu çalışmanın önümüzdeki üç yıl içinde 81 ile yayılması amaçlanıyor. 2019 yılı hedefi ise 30 il ve 1000 çocuğa ulaşmak.”

Avrupa Şampiyonası

Onan, Garanti’nin desteklediği Potanın Perileri, 12 Dev Adam ve Tekerlekli Sandalye Basketbol Milli takımlarıyla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Potanın Perileri, 2019’da, 27 Haziran-7 Temmuz arasında, Sırbistan ve Letonya’nın düzenleyeceği Avrupa Şampiyonası’nda oynamaya hak kazandı. 12 Dev Adam ise 31 Ağustos-15 Eylül tarihleri arasında Çin’de düzenlenecek Dünya Kupası’nda mücadele etmek için eleme karşılaşmaları oynuyor. 29 Kasım’da İspanya’yı deviren milliler 2 Aralık’ta (yarın) ise Karadağ ile deplasmanda karşılaşacak. Tekerlekli Sandalye Basketbol Milli takımları ise 28 Ağustos 9 Eylül tarihlerinde, 12 Cesur Yürek Polonya’da ve 12 Sihirli Bilek de Hollanda’da Avrupa Şampiyonası’na katılacaklar.”

Yıldızlar şöleni düzenleyecekler

12 DABO kapsamında çeşitli organizasyonlara da imza atıldığını anlatan Ömer Onan, şöyle devam etti: “Bunların başında senede bir kez gerçekleştirilen ve Türkiye’nin dört bir yanından gelen genç basketbolcuları aynı sahada buluşturan ‘Yıldızlar Şöleni’ var. Bunun dışında 12 DABO Lig Şöleni, Anadolu Basketbol Turu ve uluslararası basketbol eğitim kampları da yapılan etkinlikler arasında yer alıyor. Yıldızlar Şöleni’nin ilki 2004 yılında düzenlendi. Geleceğin dev adamları ve perilerinin hünerlerini sergileme fırsatı bulduğu bu organizasyon, Türkiye’nin dört bir yanından gelen basketbolcuları bir araya getirerek tanışma imkânı da tanıyor.”

The Nort Face, keşfetmeyi anlatacak

The North Face, keşfetmeyi yeni küresel marka kampanyası ile anlatacak. The North Face Global Pazarlama Müdürü Tom Herbst, kampanya ile ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Geçtiğimiz 50 yıl boyunca keşfin fiziksel sınırlarını zorladık ve ileride de buna devam ediyor olacağız. Bununla birlikte keşfetmenin ve araştırmanın daha fazla yolu ve metodu olduğunu da biliyoruz. Bir dağcı ya da müzisyen olabilirsiniz, bizi kaşif olarak birleştiren şey yeni bir şey denerken cesaretle birleşen merak duygusu. Bu kampanya, geleneksel dağ sporlarının yanı sıra müzik ve sanat alanındaki farklı kültürel noktalar aracılığıyla keşif ruhunu genişletmek için çalışacak.”

Reebok, ünlü rapçi Cardi B ile anlaştı!

Farklı işbirlikleriyle gündeme gelen Reebok, şimdi de ünlü rapçi Cardi B ile anlaştı. 35 milyondan fazla Instagram takipçisiyle kitleleri peşinden sürükleyen ünlü sanatçı, Reebok ile işbirliğini de “duymayan kalmasın” şeklinde bir post’la paylaştı. Reebok Kıdemli Marka Müdürü Sanem Karacan konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Cardi B, dünya çapında takip edilen bir rapçi olmasının yanında, bir anne, stil ikonu, kalıpları yıkan, kadınlara ilham veren ve kim ne derse desin kendi yolunu izlemeye cesaret eden bir kadın. Reebok olarak, gerçeklik olgusunu mükemmelliğe, gerçek insanları ise süper starlara tercih ediyoruz. Bu yüzden güçlü, kendine güvenen ve fark yaratan kadınları rol model olarak seçiyoruz.”

YORUM YAZ

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.