MENÜ

'Avrupa'nın en iyi pazarlama yapan kulübü olduk'

Abone Ol Google News

EuroLeague, temmuz ayında Avrupa’nın en iyi pazarlama yapan kulüplerini ödüllendirdi. EuroLeague ve EuroCup’ta mücadele eden 42 takımın katıldığı EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde maç etkinlikleri, iletişim çalışmaları, sezon stratejileri ve sosyal medya aktivasyonları gibi alanlarda değerlendirmeler yapıldı. Organizasyonun 2020 yılı edisyonunda Altın Ödül kazanan takım ise 2019 – 2020 sezonunu hem saha içinde hem de saha dışında rekorlar kırarak tamamlayan Anadolu Efes Spor Kulübü oldu. Anadolu Efes Spor Kulübü Pazarlama ve Kurumsal İlişkiler Müdürü Gökçe Dayı, “Altın Ödül’ü dört kez kazanan tek kulüp olan Anadolu Efes, toplamda beş EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülü ile bu organizasyonda en çok ödül kazanan kulüp de oldu” dedi. Gökçe Dayı, “Anadolu Efes Spor Kulübü olarak ülkemize beşinci kez EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülü kazandırdığımız için çok mutluyuz. Bu ödülü sosyal izolasyon sürecinin ardından kazandığımız ve halkımızı mutlu ettiğimiz için de ayrıca gururluyuz” diye konuştu.

Haberin Devamı

42 takım arasından…

Haberin Devamı

Bu yılki Altın Ödül’ü, Kovid –19 salgını dönemi aksiyon planları ve yeni normal dönemi stratejileriyle birlikte kazandıklarını belirten Dayı, şunları söyledi: “Bu dönemdeki çalışmalarımızla halkımızın sosyal izolasyon dönemini daha mutlu ve eğlenceli şekilde geçirmelerini sağladık. Yeni normal dönemi için stratejimizi oluşturarak 2020 – 2021 sezonu ile ilgili tüm senaryolara karşı hazırlandık. Tüm bu çalışmalarımız sayesinde 42 takım arasından Altın Ödül’ü ülkemize getirdik.” Dayı, şöyle devam etti: “Sosyal izolasyon döneminde bizi en mutlu gelişmelerden biri de partnerimiz olan markalardan aldığımız destekti. Hem Turkish Airlines EuroLeague hem de ING Basketbol Süper Ligi’nin sezon sona ermeden bitirilmesine rağmen tüm partnerlerimizle iş birliğimizi sürdürdük. Bu dönemde hiç partner kaybetmedik. Ayrıca kendi alanında çok saygın bir yere sahip olan Old Spice markasıyla yeni bir partnerlik anlaşmasına imza atarak, tüm spor kulüplerinin ekonomik daralma yaşadığı günlerde spor ekosistemine ve basketbolseverlere umut aşıladık.”

‘Kombine sahiplerimiz iade işlemi gerçekleştirmedi’

Bu süreçte kombine sahiplerine önemli bir imkân tanıdıklarını vurgulayan Gökçe Dayı, “Sezonun yüzde 25’lik dilimi oynanamadığı için kombine sahiplerimize, kombine satın alırken yaptıkları ödemenin yüzde 25’lik bölümünü iade alma hakkı tanıdık” dedi. Dayı, “Ancak kombine sahiplerimizin büyük bölümü, kulüplerine destek olmak adına iade işlemi gerçekleştirmeyerek kulüplerine bağış yapmış oldular” diye konuştu. Dayı, şöyle devam etti: “Maçların oynanmadığı dönemde partnerimiz olan markalarla taraftarlarımız arasındaki bütünleşmenin daha da güçlenmesini sağladık. Neredeyse tüm partnerlerimizle iletişim çalışmaları gerçekleştirdik. Evde spor etkinlikleri, bilgi yarışmaları, ödül etkinlikleri, oyuncu-taraftar buluşmaları, medya buluşmaları, espor turnuvası, hikaye anketleri, oyuncu vlogları ve dijital milli bayram kutlamaları gibi çalışmalarımız basketbolseverlerden çok olumlu geri dönüşler aldı.”

Haberin Devamı
YORUM YAZ