'Avrupa liglerinden yoğun sponsorluk teklifleri geliyor'

06 Aralık 2018, Perşembe 06:33
- A +

Yurtdışında Almanya, İsviçre, İngiltere ve İspanya gibi ülkelerden sponsorluk teklifleri geldiğini söyleyen Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Avrupa’nın dev liglerinden oldukça yoğun sponsorluk teklifleri alıyoruz. Son sponsorluk teklifimiz de İsviçre’nin FC Sion takımından geldi” dedi.

Sahibi oldukları 3 markayla dünyanın birçok ülkesinde farklı spor dallarındaki sporculara destek olduklarını belirten Orakçıoğlu, şöyle devam etti: “Spora ve sporcuya destek vermeyi seviyoruz. Bunun yanı sıra, yeni girdiğimiz pazarlarda bize büyük bir marka bilinirliği sağlıyor. Azerbaycan ve Makedonya’da tıpkı Türkiye’de olduğu gibi Milli Takımlara sponsorluk yapıyoruz. Daha öncesinde Deportivo Alaves, Spartak Moskova gibi büyük takımlar ile sponsorluk anlaşmalarımız oldu. Hali hazırda İtalya’da büyümeye devam ederken İtalyan bir ralli takımına da destek veriyoruz. Bu gibi destekler bizim için pazar liderliğine oynadığımız yerlerde itici bir güç de oluyor.”

‘Karşılıklı sinerji’

Yurtiçinde ve yurtdışında büyük sponsorluk anlaşmalarına imza atmaya devam edeceklerini anlatan Orakçıoğlu, “Yurtiçindeki kulüplerin farklı spor dallarındaki yurtdışı başarıları, ülke imajımıza da olumlu katkı sağlıyor. Bizlerin de spora vereceği destek ile yaratılan sinerjinin karşılıklı fayda sağlayacağını düşünüyorum. Şahsen ben, moral ve enerjinin artırılması adına verilecek desteğin çok önemli olduğunu düşünüyorum” diye konuştu. 

‘Sponsorlukla adımızı dünyaya duyuruyoruz’ 

Yaptıkları sponsorluklarla adlarını tüm dünyaya duyurduklarını söyleyen Süleyman Orakçıoğlu, şu bilgileri verdi: “Geçtiğimiz yıl milli gururumuz A Milli Futbol Takımımız ile 5 yıllık bir sponsorluk anlaşması imzaladık. Ardından bu yıl Türkiye’nin şampiyon kulüplerine sponsor olduk. Ve dünyada birçok dalda spora ve sporcuya olan desteğimizi sürdürdük. Şu anda 60 yıllık lig tarihinin şampiyonu olmuş 5 takımdan 3’ünü biz giydiriyoruz. Türkiye’nin en köklü ve en büyük spor kulüplerinden biri olan Fenerbahçe Spor Kulübü ile 3 yıllık bir sponsorluk anlaşması imzalayarak hem futbol, hem basketbol hem de voleybol takımlarına sponsor olduk. Bunun yanı sıra Trabzonspor’a, Bursaspor’a, Ankaragücü’ne, Darüşşafaka Basketbol Kulübü’ne, yurtdışında Azerbaycan Milli Takımı’na sponsor olduk. Yurtdışında İtalya’daki ralli takımımızın yanı sıra, Makedonya Milli Takımı sponsorluğumuz da devam ediyor.” 

Sarı-Lacivertliler’in kıyafeti Damat’tan 

Damat’ın destek verdiği kulüplerden birisi de Fenerbahçe... Bir süre önce Azerbaycan Milli Takımı ve Bursaspor ile masaya oturarak sponsorluk anlaşması imzalayan Orka Holding, Fenerbahçe Spor Kulübü’nün futbol takımlarının, kadın ve erkek basketbol ve voleybol takımlarının ve teknik heyetin de kıyafet sponsoru.

Sporun ve sporcunun yanında olmaktan her zaman gurur duyduklarını belirten Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, şunları söyledi: “Fenerbahçe Spor Kulübü, Türkiye’nin en köklü ve en büyük kulüplerinden biri. Şirket olarak global arenada gösterdiğimiz başarıları, global arenada kendine yer edinmiş bir kulübe destek olarak taçlandırmanın gururunu yaşıyoruz. Bu kulübe destek olmaktan bir Fenerbahçeli olarak ayrıca büyük mutluluk duyuyorum.” 

‘Yıl sonunda 430 mağazaya ulaşacağız’

Bu yıl yurt dışında 40 mağaza açmayı planladıklarını hatırlatan Süleyman Orakçıoğlu, “30 mağazanın açılışını gerçekleştirdik. Geriye kalan 10 mağazayı yıl sonuna kadar açacağız. Yılsonunda 430 mağazaya ulaşacağız” dedi. Yurt dışında yıl sonuna kadar mağaza sayılarının 200 olacağını kaydeden Orakçıoğlu, şöyle konuştu: “2019 yılında yurt içi ve yurt dışı mağaza sayılarını eşitleyeceğiz. 2023 yılında ise yurt dışı mağazalarının sayısının yurt içinden daha yüksek olmasını, yurt içinde 400 ve yurt dışında 800 mağaza ile toplamda bin 200 mağazaya sahip olmayı hedefliyoruz.” 

Beşiktaş’ın Fulya’daki AVM’sine CarrefourSA ismi verildi

CarrefourSA, BJK Fulya Süleyman Seba Kompleksi’nde yer alan CarrefourSA AVM’de yeni hipermarketini hizmete açtı.

CarrefourSA’nın yeni yatırımı Fulya Hiper’de, mahalle esnafı kültürü günümüze entegre edilmiş. 4 bin 200 metrekare satış alanına sahip yeni markette Fulya Balık Çarşısı, Fulya Semt Kasabı, Müdavim Şarküteri, Ünlü Mamuller, Mezeci, Sushi Mushi, Vitamin Ağacı, Fulya Home, Oyuncak Dükkanı gibi farklı reyonlar bulunuyor. 

Köseoğlu: Yatırımlarımıza devam ediyoruz

Sabancı Holding Perakende Grup Başkanı ve CarrefourSA Yönetim Kurulu Başkanı Ata Köseoğlu, Fulya’daki yeni yatırımlarıyla ilgili olarak şunları söyledi: “Sabancı Holding olarak CarrefourSA ile gıda perakendeciliğinde yenilikleri takip ederek müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre hizmet anlayışımızı şekillendiriyoruz. Yeni Neslin Sabancısı vizyonuyla CarrefourSA adına daha etkin ve daha verimli bir şekilde hizmet sunmak için yeniliklerle dolu market yatırımlarımıza devam ediyoruz. Beşiktaş’ın kalbi Fulya’da, ülkemizin güzide spor kulüplerinden Beşiktaş Spor Kulübü’nün sahibi olduğu alışveriş merkezine yaptığımız 12.5 milyon TL yatırımla geniş ürün gamına ve farklı reyon anlayışına sahip bir hipermarket açmaktan mutluluk duyuyoruz. Hipermarketin yer aldığı alışveriş merkezine ise CarrefourSA isminin verilmesinden büyük bir onur duyuyoruz. CarrefourSA olarak Fulya’da ‘Mahalle Esnafı’ konseptiyle sımsıcak bir atmosfere sahip, hizmet anlayışı ve teknolojik uygulamalarıyla da adeta yeni nesil bir market kurarak müşterilerimize bambaşka bir alışveriş deneyimi sunuyoruz.” 

Kartallıoğlu: Farklı reyon konsepti

CarrefourSA olarak 25’inci yıllarına yakışır bir hipermarket yatırımına imza atmanın haklı gururunu yaşadıklarını ifade eden CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu da şunları söyledi: “Tüm hipermarket yatırımlarımızdaki hedefimiz, müşterilerimize çeşidi bol ve kaliteli ürünleri uygun fiyat politikasıyla sunarken geniş ve rahat alanlarda bambaşka bir alışveriş deneyimi yaşatmak oldu. Fulya Hiper ile bu hedefi bir üst seviyeye taşıyoruz. Fulya’ya toplam 4 bin 200 metrekare satış alanı ve 2 bin 500 kişilik alışveriş kapasitesiyle rengârenk bir hipermarket hizmeti sunuyoruz. Müşterilerimizi mahallelerinde hissettirecek bir konsept fikriyle yola çıkarak Fulya Hiper yatırımını tasarlamaya başladık. Uzun süren çalışmaların ardından diğer hipermarketlerimize oranla birçok ürün grubunu adeta mahallenin çarşısında alışverişe çıkmışçasına tasarlayıp müşterilerimizle buluşturmaya karar verdik. Fulya Hiper, yalnızca geniş ürün gamı ya da farklı reyon konsepti ile değil teknoloji odaklı yeni nesil market hizmetleriyle de öne çıkıyor.” 

YORUM YAZ

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.