Eylem Türk ve Spor Ekonomisi

13 Nisan 2017, Perşembe 02:30
- A +
SEK sağlıklı büyümeye Pota'dan destek verecek

SEK’in, bu yıl 2. kez gerçekleştirilen JR. NBA’e sponsor olduğunu söyleyen Tat Gıda Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, “Hedefimiz, benzer projelerin sayısını artırarak çocuklarımızın sağlıklı büyümesine daha büyük katkılar sağlamak” dedi.

Tat Gıda Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, SEK’in, bu yıl 2. kez gerçekleştirilen JR. NBA’e sponsor olduğunu söyleyerek, “Amacımız, basketbol aracılığıyla geleceğimizin teminatı çocuklarımızın süt içerek, spor yaparak gelişmesini sağlamak” dedi. Benzer projelerin sayısını artırarak çocukların sağlıklı büyümesine daha büyük katkılar sağlamayı hedeflediklerini belirten Kesimer, “Bu hedef doğrultusunda Türkiye Basketbol Federasyonu ve NBA ile bu işbirliğimizi çok değerli buluyorum ve kendilerine işbirlikleri için teşekkür ediyorum” diye konuştu. Kesimer, “Bu sadece SEK’in yöneticisi olarak değil, aynı zamanda bir anne ve sorumlu vatandaş olarak da beni mutlu ediyor ve gururlandırıyor” dedi.

Takım ruhu

Sağlıklı beslenen, birbirini destekleyen, adilce mücadele eden ve takım ruhuna inanan bireylerin yetişmesi için SEK ve TBF olarak el ele verdiklerini kaydeden Kesimer, şöyle devam etti: “SEK İyilikle Büyütür mottomuz çerçevesinde, çocukların hem fiziksel hem de sosyal gelişimini destekleyen projeler içinde yer almaya özen gösteriyoruz. Bu bağlamda, basketbol otoriteleri tarafından tescillenmiş ve dünyada büyük saygı gören Jr.NBA’in  SEK olarak destekçisi olmaktan ve Türkiye Basketbol Federasyonu gibi bir kurum ile bu projede bir arada yer almaktan büyük mutluluk duyuyoruz.”

Gıda sektöründe 50 yıllık tecrübe

SEK olarak, gıda sektöründe 50 yıldan uzun süredir faaliyet gösteren köklü bir marka olduklarını anlatan Arzu Aslan Kesimer, şöyle devam etti: “Geçmiş başarılarımızı geleceğe daha da artırarak taşıyabilmek için, her gün daha iyisini, daha güzelini nasıl başarabiliriz sorusunu kendimize soruyoruz. Bu soruyu yanıtlamaya çalışırken de biliyoruz ki kurum olarak misyonumuz, yalnızca tüketicilerimize sağlıklı, lezzetli ürünler sunmaktan ibaret değil. Bunun ötesinde topluma değer katan projelerle sağlıklı nesillerin yetişmesine de katkıda bulunmak istiyoruz.”

Amerika’dan Afrika’ya yüzbinlerce çocuğa ulaşıyor

Amerika’dan Afrika’ya dünyanın dört bir yanında düzenlenen ve yüzbinlerce çocuğa ulaşan bir organizasyon olan Jr.NBA TBF Ligi’nin sponsoru olmaktan mutluluk duyduklarını ifade eden Arzu Aslan Kesimer, şöyle konuştu: “Biliyoruz ki Jr.NBA Ligi’nde yer almak çocuklarımıza takım oyununun önemini aktarırken, kurallar çerçevesinde centilmence rekabet etmeyi öğrenmelerine yardımcı olacak. Amacımız, basketbol aracılığıyla geleceğimizin teminatı çocuklarımızın süt içerek, spor yaparak gelişmesini ve daha sağlıklı bireyler olarak iyilikle büyümesini sağlamak.”

11 Haziran’a  kadar sürecek

Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile dünyanın önde gelen basketbol ligi NBA işbirliğiyle düzenlenen Jr.NBA TBF Ligi bu yıl Türkiye’nin süt ve süt ürünleri markası SEK sponsorluğunda gerçekleştiriliyor. Bu yıl ikinci kez düzenlenen Jr.NBA TBF Ligi, SEK sponsorluğunda 11 Nisan-11 Haziran tarihleri arasında İstanbul, Ankara, İzmir ve Tarsus’taki okul takımlarının 11-12 yaş grubu öğrencilerini kendi şehirlerinde, basketbolseverlerle buluşturacak. NBA ve Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) işbirliğindeki organizasyon, genç nesillere basketbolu sevdirmeyi ve basketbolun sportmenlik, saygı, pozitif düşünme  ve takım oyunu gibi temel değerlerini aşılamayı hedefliyor.

Basketboldan beyzbola, su sporlarından hokeye

Basketbol ve sporla iç içe büyüyen Bursalı Fahrettin, Murat, Osman Gözet kardeşlerin kurduğu Geleceğin Yıldızları, çocuklara ve gençlere spor disiplinini aşılamayı hedefliyor. Kamp programıyla çocukların gelişimine katkı sunmayı amaçlayan Geleceğin Yıldızları’nın sektörde 28 yıllık deneyimi bulunuyor. 16 farklı yaz programı ve kış dönemi alternatif programlarıyla farklı seçenekler sunduklarını söyleyen Genel Müdür Osman Gözet, “Tüm bunların yanı sıra farklı branşlarda kamp seçeneklerimiz de var. Basketboldan beyzbola, su sporlarından hokeye, tırmanmadan sörfe kadar her türlü spor, programlarımızın içinde mevcut. Geleceğin Yıldızları, her yaş aralığından çocuğa kapılarını açarak onları, ‘parlak bir gelecek’ paketiyle hayata hazırlıyor” dedi.

16 farklı yaz programı

Gözet, şöyle devam etti: “Hayatımızdaki artan dijitalleşme ve kentleşme sebebiyle çocuklarımız doğada çok az vakit geçirebiliyor, insanlarla yüz yüze iletişimde zorlanıyor ve gerçek hayatı öğrenemiyor. Bu yüzden çocuğunuzun eğlendirirken, keşfetmesini ve öğrenmesini sağlayan programlar sunuyoruz. 5-12 yaş ve 13-17 yaş gruplarına özel 16 farklı yaz programı ile çocuklara ve gençlere, kendi ayakları üzerinde durmalarını, özgüvenlerini ve liderlik becerileri artırmayı hedefliyoruz. Tüm aktivite ve programlar, dünyada başarılı çalışmalar göz önüne alınarak hazırlanıyor. Çocukların ve gençlerin kamp süresi boyunca, yaşıtlarıyla sosyalleşmeleri için dünya standartlarında bir altyapı sunuluyor.”

Sporcu kadınlara bahar enerjisi

LC Waikiki, bahar aylarında dilediğince spor yapmak isteyenler için Active Wear adını verdiği bir koleksiyon hazırladı. Koleksiyon, şehrin yoğun temposundan spor yaparak uzaklaşmak isteyenlere özel olarak tasarlandı. Günün spor için ayrılan vakitlerinde tarzını yansıtmak isteyenlere fonksiyonel seçenekler sunan koleksiyon, renkli parçalarıyla dikkat çekiyor. LC Waikiki Active Wear koleksiyonunda yer alan kadın tasarımlarında koyudan açığa grinin tonlarına pembe, mavi ve lila renkleri eşlik ediyor. Özel olarak tasarlanan bol tişörtler ve taytlar sporda esneklik sağlıyor. Spor sonrası için ise sweatshirtler de koleksiyondaki yerini almış.

Erkekler için...

LC Waikiki Active Wear erkek koleksiyonunda ise, turuncu ve sarıların yanı sıra gri tonları da mevcut. Sloganlı ve baskılı modeller erkeklere spor yaparken mesaj verme imkânı sağlıyor. Çok renkli ince rüzgârlıklar, esnek kumaşlı hırkalar ve dar paçalı rahat kesim eşofman altları hem spor esnasında hem sonrasında konforlu bir stil sunuyor.

Çöl maratonunda bir Türk koşucu

Her yıl Fas Kralı adına düzenlenen Marathon des Sables’nin 32’ncisi,     7-17 Nisan arasında Güney Fas Çölü’nde gerçekleştiriliyor. Bu yıl Türkiye’den katılan Technogym Master Trainer’ı ve Running Academy’nin kurucusu Özgür Tetik’e, Arkas Holding ve Technogym Türkiye destek oluyor. 51 ülkeden toplam 1200 kadın ve erkek katılımcı, Marathon des Sables’nin 6 bölümden oluşan 250 kilometrelik parkurunu tamamlamaya çalışacak. Arkas Holding sponsorluğunda yarışa katılan Özgür Tetik, çölde 250 kilometre koşabilmek için sadece 8 kilogramlık bir çanta hazırlamış. İçinde altı gece yedi günlük yiyecek, içecek ve uyku tulumu bulunan çantanın ağırlığının 100 gram bile indirilmesi yarışı etkiliyor. 1986 yılında gerçekleştirilen ilk maratondan itibaren her yıl binlerce sporcu, çölde 250 kilometreyi koşarak veya yürüyerek parkuru tamamlamak için uğraş veriyor. Fas Çölü, Quarzazate bölgesinde, 25 ile +45 derece arasında değişen sıcaklıkla mücadele eden katılımcılar aynı zamanda hayır kurumları için de bağış topluyor.

‘Yatırımlara devam etmeyi hedefliyoruz’

Geçen yıl mart ayında Türkiye’ye girdikten sonra İstanbul’un ardından ilk mağazasını İzmir’de açan Under Armour, İzmir’deki ikinci mağazasını Optimum Alışveriş Merkezi’nde açtı. İnovasyon fikri üzerine doğmuş bir marka olan Under Armour’ın en önemli özelliklerinden biri ürünlerinde, tamamen kendi geliştirdiği teknolojileri kullanması... Bunu da ‘tutku ve bitmek bilmeyen inovasyon aşkıyla tüm sporcuları daha iyi bir noktaya taşımak’ vizyonuyla açıklıyor. Kadın, erkek ve genç profesyonel sporculara yönelik sportif performans artırmayı amaçlayan ürünler geliştiren Under Armour, içlikten takım formalarına, ayakkabıdan iç çamaşırına, atletten eldivene, şapkadan sırt çantasına kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip.

İleri teknoloji

Under Armour markasının Türkiye’deki perakende ortağı Doğuş Perakende Grubu’nda Under Armour Ülke Genel Müdürü Aydın Kanatlı, söz konusu yatırımlarla ilgili olarak şunları söyledi: “Under Armour, uluslararası pazarlara açılmaya odaklanmış durumda. Biz de bu hedef dahilinde ilk yılımızda 10 mağazaya ulaştık ve bundan sonra da yatırımlarımıza devam etmeyi hedefliyoruz. İzmir’deki sporseverlerin yoğun talebi üzerine de burada ikinci mağazamızı açmaktan mutluluk duyuyoruz. Tabi, bizim için en az mağaza sayısı kadar önemli olan, burada sporcuların performansını en üst seviyeye ulaştırabilmek... Buradaki sporcuları en ileri teknoloji kullanılarak üretilen ürünlerimiz ve tasarımlarımızla güçlendireceğiz.”
YORUM YAZ

Sıradaki haber yükleniyor...