Çakır sonuca etki etmedi

17 Nisan 2010, Cumartesi 04:30
- A +

Lider Bursaspor’un Gaziantepspor’u ağırladığı karşılaşmanın 13. dakikasında Mustafa Keçeli’nin Gaziantep ceza alanı içerisine ortaladığı topa Tolga, kafa vurmak istediğinde kolu normal konumdaydı. Top koluna temas etmesine rağmen Tolga topla oynamadı. Hakemin devam kararı doğruydu. 18’de Gaziantep atağında yardımcı hakem ofsayt bayrağı kaldırdığında, top orta alandaki Bursasporlu oyuncuya gelmişti ve önü de çok açık konumdaydı. Cüneyt Çakır’ın ofsayt bayrağına uyması tecrübesine yakışmadı. Avantaj vermesi daha doğru olurdu. 20’de ise kaleci Mahmut köşe vuruşundan gelen topu, çıkarak uzaklaştırmak istedi. Ancak top kısa düştü ve Bursalı oyuncu tarafından tekrar ceza alanına gönderildi. Bunun üzerine kaleci Mahmut tekrar topa hamle yapmak üzere topa müdahale etmek isterken önündeki Ozan İpek’e kontrolsüz bir şekilde temas etti. Ozan İpek bundan etkilenmesine rağmen ayakta kalıp düşmeyince hakem de oyunu devam ettirdi. Aslında, “Faul olması için oyuncunun mutlaka düşmesi mi gerekir?” diye sormak lazım. 45’te ise Volkan Şen’in Ömer Erdoğan’a çarpıp filelerle buluşan şutunda gol kararı doğruydu. Gol öncesinde karambolde Turgay’ın eline çarpan pozisyon için verilen devam kararı yerinde bir karardı. 56’da Kaleci Mahmut’un topa müdahaleyi ceza alanında yapıp topu dışarıya taşıyınca serbest vuruş kararı ile gördüğü sarı kart da yerindeydi. Bu pozisyon için kırmızı kart gerekmezdi. 79’da ise Volkan Şen’in atmış olduğu ikinci golde pozisyon başlangıcında devam kararı doğruydu, ofsayt yoktu.Cüneyt Çakır dün gece, maç içerisinde tedirgin olmasına rağmen çok koşarak pozisyonlara yakın olup genel olarak doğru kararalar verdi diyebiliriz.

YORUM YAZ

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.