Semerleme!

Haberin Devamı ›
D-Smart teknolojik yeniliklerle donanımlı, mükemmel altyapısını hazırladıkça telaşlandılar. Semercinin ‘semerleme’ çabaları da aynı döneme rastlar... İnternet gazetecisi, sanki Çukurova Grubu’nun sesi... Hayır! Semerlemecisi.
Önce Galatasaray üzerinden gitti, sonra sadede geldi! İnsanları ne sanır bunlar? Mesele basit oysa; Doğan Grubu, paralı izlenen kanalları bedava izletiyor. Lig ihalesini kazandığında da ‘daha çok insana daha ucuza futbol izlettireceğim’ diyor. Bonfile parası verip sakatat almayacağımız bir sistem. Neresi kötü bunun?
Serbest piyasa koşullarını savunanlar, rakip çıkınca panikte. Futbola katkılarınız oldu. Oldu da bir başka kurum ‘ben daha fazla katkı yapacağım’ dediğinde karalama kampanyası niye? Sözleşme tarihi bitimi sonrası ile ilgili, hakemin çaldığı uzatma düdüğü(!) doğruysa telaşa gerek yok ki! Rekabet Kurulu ve TFF haklı uygulama yaptıysa yasal süre beklenecek zaten. Hiç kimse gelip, zorla yayın yapmayacak ki! Bu gergin hava bana bir takım hukuksal arızalar olduğunu düşündürüyor. Kendinden eminler böylesine panik içine girmezler. Semerci, sapla samanı karıştırmış. Digiturk, futbol yayın haklarını tapusuyla satın mı aldı, süresi belirli ihale mi kazandı?
Oysa UEFA Kupası, yurtdışı maçları birden fazla kurum tarafından yayınlanabilir. Çünkü yabancı kulüp hakkını EBU istediğine satmakta serbest... Yanıltıcı haber üretenlerin etik anlayışlarına da dikkat gerek! Sonra dijital kutu sanki her yerde bedava da, D-Smart’ta parayla! Telkom’un kara trenden farksız kutusuna 275 USD vermiştim yıllar önce, 400 milyondan fazla para. Eee... şimdi yepyeni teknoloji kaç para semerleme uzmanı? Digiturk ve Turkcell elele futbola çok kazandırdılar. Hatta herkese kazandırdılar! Kim inkâr edebilir ki? Evet, rekabetten söz edenler şimdi rekabetten kaçıyor ve semerleme kampanyasına girişiyor. Zannediyor ki, millet uyuyor. Müşteri daha iyi ve ucuz hizmet verip üzerine de kaliteyi ekleyene gider.