MENÜ

Çarpık ilişkiler!

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Adam bölücülükten yargılanmakta. Yandaşları en pahalı avukatı tutmuş. Mahkeme günü avukat savunuyor; “Müvekkilim birleştirici, bütünleştirici, yasalara saygılı, devletinin emrinde, Atatürk’ün izinde, bölücülükten nefret eden bir insandır.” Bu esnada sanık yanındakinin kulağına eğiliyor ve “Şu adama dünyanın parasını verdik, gelmiş başkasını anlatıyor. Bu ne biçim iş” diyor. Böylesine kara mizah örneklerine sadece avukatlar dünyasında mı rastlanır? Hayır. Bir çok yerde gazetecisi, yöneticisi, işadamı, kimi isterseniz bulunur, aynı modeller üretimi çarpık ilişkilerin içinde. Bir federasyonun başkan adayı gazetesini okuyor. Ne yazmışlar? Bu emektar başkan medya ilişkilerinde mükemmel örnekler vermiştir. Ayrıca beyefendinin zamanında gençlik kulüpleri tavan yaptığı gibi sepet topu, sepet sepet Anadolu’nun en ücra köşelerine kadar ulaştırılmıştır. Yurdumuzun dört yanındaki gençlik kulüpleri öylesine zengin, mutlu ve verimlidir ki, katılım paylarının 4-5 misli parayı federasyonu göndermekte. Başkan’a da bol bol şükretmektedirler! Bölünmüşlük, dargınlık, iç çekişme, dedikodu, kavga bu dönemde bitmiş ailenin üzerine adeta beton dökülüp bütünleşme sağlanmıştır! Federasyon öylesine şeffaftır ki, tüm olan biteni tepedeki 3-4 kişi değil, herkes bilmektedir. Gizli kapaklı hiçbir hesap olmadığı gibi herşey net olarak ortadadır. Açıklanamayacak hiçbir eylem ve hesap yoktur. Sepet topu gelirleri asla çarçur edilmemiş, kuruşuna kadar kulüplerin hizmetine gitmiştir. Böylesine sevimli, böylesine paylaşımcı ve net bir portre seçilmeyecek de kim seçilecek? Başkan adayı yüzünü buruşturdu ve “Bu adamlar Kanada asparagasını zaten yüzüne gözüne bulaştırmıştı. Şimdi de bizim yapamadığımız ama rakip adayın yapacaklarını anlatmışlar. Bu ne biçim iş böyle” dedi. Neyse çarpık ilişkiler hazır gündemdeyken size bir soru sormak ister, mutlaka da cevaplarınızı beklerim. Geçtiğimiz günlerde bana üç büyüklerden birinin dergisi gönderilmişti. Üzerine de iki adet kartvizit zımbalanmış. Birinde dergi sorumlusunun adı, soyadı ve telefonları, diğerinde ise bir federasyon asbaşkanının ismi ve şirketlerinin adları, telefonları, iç sayfalarda da bolca reklamı! Bu derginin kapağında örneklenen model etik midir, değil midir, bu nasıl bir ilişkidir?

YORUM YAZ