Plank Haberleri

Plank ile ilgili haberler

Plank hareketleri nasıl yapılır? Plank çeşitleri ve bilinmesi gerekenler

Plank hareketleri nasıl yapılır? Plank çeşitleri ve bilinmesi gerekenler

Plank hareketi, core bir başka ifadeyle merkez kasları güçlendirmek için yapılan bir egzersiz çeşididir. Plank hareketlerini düzenli olarak, 15 dakika süreyle yapmak önemli yarar sağlar. Farklı plank varyasyonlarını yapmak, duruşu ve esnekliği iyileştirici bir etki ortaya koyar. Ayrıca sırt ağrılarını azaltır ve ruhsal yönden de yarar sağlar. Peki, Plank hareketleri nasıl yapılır? İşte plank çeşitleri ve bilinmesi gerekenler...
Evde Yapılabilecek En İyi Plank Hareketleri Neler?

Evde Yapılabilecek En İyi Plank Hareketleri Neler?

Plank hareketi günümüz modern egzersiz çeşitleri arasında yer almaktadır. Son dönemlerde en popüler hareketlerden biri olma özelliğine sahiptir. Beden gücü kullanılarak ve herhangi bir ekipmana gerek olmadan yapılabilir.
Plank Hareketinin Faydaları Neler? Plank Yapmak Ne İşe Yarar?

Plank Hareketinin Faydaları Neler? Plank Yapmak Ne İşe Yarar?

Evde, bahçede ya da pek çok farklı yerde kolayca yapılabilecek olan plank hareketi, vücut ağırlığı üzerinden ele alınan bir harekettir. Başta karın kasları olmak üzere merkez kasları bütün olarak çalıştırma potansiyeli sağlamaktadır. Hiçbir alete gerek olmadan ve spor salonuna gitmeden plank egzersizini yapabilirsiniz. Günde sadece 5 dakikanızı ayırarak vücudunuzun farklı bölgeleri adına mucizeler yaratmanız mümkün.
Plank Hangi Kasları Çalıştırır? Plank Çeşitleri Neler?

Plank Hangi Kasları Çalıştırır? Plank Çeşitleri Neler?

Vücut ağırlığı antrenman hareketlerinin en basiti olarak da ifade edilen plank, tüm vücudunuzda güç oluşturmak için çalışabileceğiniz bir egzersizdir. Özellikle koşucular için harika ve vazgeçilmez egzersizlerden biridir.
Plank Nedir? Plank Hareketleri Hangi Kasları Çalıştırır, Faydaları Nelerdir?

Plank Nedir? Plank Hareketleri Hangi Kasları Çalıştırır, Faydaları Nelerdir?

Plank hareketleri, merkez kaslarını yani core'ları kuvvetlendirmek adına çok iyi bir egzersizdir. Sürekli şekilde, 15 dakika boyunca değişik plank hareketlerini uygulamak, esnekliği ve duruşu iyileştirmektedir. Bunun dışında sırt ağrısını azaltır. Ruh haline iyi gelir. Plank hareketleri hakkında bilgi vermek okurlar adına faydalı olacaktır.
Dana Glowacka 4 Saat 20 Dakika ile rekot kırdı!

Dana Glowacka 4 Saat 20 Dakika ile rekot kırdı!

Kanadalı yoga eğitmeni Dana Glowacka, 4 saat 20 dakika boyunca plank pozisyonunda durarak yeni bir dünya rekoru kırdı.
0107_KONOPLANKA.mp4

0107_KONOPLANKA.mp4

...