Arama

Popüler aramalar

Çıkışı taçlandırmak!

Abone OlGoogle News
Haberin Devamı

Bu sezondaki ilk mücadelelerinin üzerinden 5 ay geçmiş olan iki takımın bu süre içindeki gelişimleri arasında ciddi fark oluşmuş. 6 yeni oyunculu Trabzonspor ne kadar olumlu değişim göstermişse, dün o maçtan 3 farklı isme şans veren Osmanlıspor’da da o kadar gerileme söz konusu olmuş.

İlk 45 dakika itibarıyla çok net biçimde farkedilen Bordo-Mavililer’in gelişimini, İlk maçta şans bulamayan Uğur ve N’Doye’u saymazsak 3 yeni transfer ve genç Yusuf Yazıcı’nın katılımıyla sınırlı tutmak yanlış olur. Ancak onların katkısını ve aradan sonra üçte üç yapılmasının sağladığı özgüveni de yadsıyamayız.

Onur skoru belirledi

Savunmada panik yapmayan, orta alanda top kazanmada daha becerili, kazanılan topların olumlu kullanılmasını sağlamada arzulanan düzeyde olan, Yusuf Yazıcı’sı iyi dönemindeki Mehmet Ekici olma yolunda mesafe katetmiş, Olcay ve Castillo ile hücum bölgesini N’doye çok etkili olamasa da destekleyen oyunuyla Trabzonspor, Olcay’ın Karcemarskas’ı kapattığı köşeden avlamasıyla bu durumun karşılığını aldı. Ev sahibi ekinin yükselttiği tempoya orta alanda ve son olarak savunmasında önlem alamadığı ilk yarının son bölümünde kalecisi Onur devreye girdi ve başarılı eldiven iki kritik pozisyondaki müdahalesiyle ilk yarı skorunu kaleci farkıyla belirledi.

Yanal iyi düşündü ancak...

Trabzonspor’un ikinciyi bulup rahatlama, Osmanlıspor’un da eşitliği yakalama çabalarının oyuna heyecan kattığı ikinci yarının 20 dakikalık bölümünde pozisyon bulmalarına karşın iki takım da sonuç alamadı. Bunun üzerine teknik adamlar, oyunun gidişatını değiştirme amaçlı müdaheleler yaptılar. Beklendiği gibi Akçay Musa-Delarge değişikliğiyle hücum bölgesini, Yanal orta alanı takviye etti. Osmanlıspor risk düzeyini giderek artırınca Yanal çabuk çıkışları hedefleyerek hızlı adamı Yusuf Erdoğan’ı sahaya sürse de buna fırsat bulamadı. Bordo-Mavililer savunmada iyi kapandı ve çok adamla gelmesine karşın Osmanlıspor’a pozisyon vermeden oyunun son bölümünü tamamlayarak, dörtte dört yaptı ve aradan sonraki müthiş çıkışını adeta taçlandırdı.