Karın kası nasıl yapılır, oruçluyken yapılabilecek karın egzersizleri!

Oruçluyken karın egzersizleri yapabilir miyim, oruçluyken spor yapılır mı? Karın bölgesindeki yağlardan nasıl kurtuluruz? Evde nasıl zayıflayabiliriz? İşte tüm bu soruların cevabını veren harika egzersizleri sizler için derledik. Corona virüs sebebiyle evde kaldığımız bu süreçte tüm soruların cevabını başarmak mümkün. İhtiyacınız olan tek şey sadece kendi motivasyonunuz! Evde bu süreçte sadece kendi ağırlığımızla/dambıllarla/pet şişelerle uygulayabileceğiniz, antrenman programlarına ekleyebileceğiniz ve tercihinize göre günün herhangi bir zaman diliminde uygulayabileceğiniz, oruç tutanların da programlarına ekleyebileceği alternatif 4 karın egzersizini sizler için derledik...

04 Mayıs 2020, Pazartesi 11:58 Son Güncelleme:
- A +

Karın kası yapmanın püf noktaları, en etkili karın kası egzersizleri neler? Oruçluyken karın kası yapılabilir mi? Ramazan ayında nasıl spor yapabiliriz? Düzenli olarak yapılan her egzersiz, inanılmaz sonuçlar verecektir. Bu egzersizlere ''Karın kası egzersizleri'' de dahildir. Corona virüs salgını sebebiyle evde kaldığımız bu süreçte eğer üşengeçlik etmezsek dümdüz bir karın bölgesine sahip olmak mümkün. Bunun için ihtiyacınız olan tek şey kendi motivasyonunuz! Haberimizde yer alan alternatif 4 karın egzersizini antrenmanlarınıza ekleyebilir, seviyenize göre 3-5 set / 10-15 tekrar şeklinde uygulayabilirsiniz. Egzersizlerde yer alan dambıllar yerine içi su dolu pet şişeler ya da deterjan kutuları kullanabilirsiniz.

RAMAZAN AYINDA SPOR YAPMAK

Dilerseniz çok ağır olmayacak ve kendi gücünüz, enerjiniz doğrultusunda sporunuzu hemen yemek yiyebilmek ve su tüketebilmek adına iftardan bir saat (ya da antrenman süreniz kadar) önceden yapabilirsiniz.

Eğer gün içerisinde bir antrenman uygulamak istiyorsanız sizleri çok zorlamayacak 30-50 dakikalık hafif antrenmanlar uygulayabilirsiniz. Kendi enerjiniz ve gücünüzden haberdar olan sizsiniz.

Vücudumuzun uzun süre susuz kalmasından dolayı iftar ve sahur arasında geçen zamanda bol su tüketebilir, bitki çayı tercih edebilirsiniz.

Sağlıklı beslenmeyi elden bırakmamalı, sınırlarınızı zorlamamalısınız. Keyifli sporlar!

YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...