Karın kası nasıl yapılır, karın kası yapmak ne kadar sürer? Orijinal Yoga Sistemi ile 5 dakikada dümdüz karınlar!

Karın kası nasıl yapılır, karın kası yapmak zor mu, karın kası yapmak kaç ay sürer? Evde herhangi bir spor aleti kullanmadan karı kası yapmak mümkün mü? En etkili karın kası yapma yöntemleri neler? Günümüzde birçok kişi sağlıklı ve mutlu bir yaşam istiyor ve bunun yollarını arıyor. İçinde bulunduğumuz Covid-19 sürecinde bedensel olarak daha az hareket etmenin getirdiği fiziksel sorunları aşmak, oluşan gerginlik ve stresi ortadan kaldırmak için Uluslararası Yoga Federasyonu’na üye uzman antrenörler, herkesin evlerinde rahatlıkla uygulayabileceği Orijinal Yoga Sistemi tekniklerinden oluşan faydalı videolar hazırlıyor. Üst üste 5. kez Dünya Yoga Şampiyonu olan Merve Tanrıverdi tarafından hazırlanan “5 Dakikada Düz Karın” videosu ile dümdüz bir karna sahip olmak mümkün. Orijinal Yoga Sistemi’ne ait 5 teknikten oluşan bu pratik video sayesinde çok kısa bir süre içinde karın ve bel bölgesindeki yağlanmalardan kurtulabilir ve karın kaslarının güçlenmesini sağlayabilirsiniz.

25 Mayıs 2020, Pazartesi 13:21 Son Güncelleme:
- A +

Karın kası yapmak ne kadar sürer, karın kası nasıl yapılır? Evde uygulanabilecek en etkili karın kası egzersizleri neler? Karın kası yapmak çok zor mu, aylar mı sürüyor? Yoga yaparak karın kası yapabilir miyiz? Evde kaldığımız bu süreçte hangi hareketlerle dümdüz bir karın bölgesine sahip olabiliriz?  Orijinal Yoga Sistemi’ne ait 5 teknikten oluşan bu pratik video sayesinde çok kısa bir süre içinde karın ve bel bölgesindeki yağlanmalardan kurtulabilir ve karın kaslarının güçlenmesini sağlayabilirsiniz.

Orijinal Yoga Sistemi videolarının danışmanlığını yapan Uluslararası Yoga Federasyonu Başkanı Akif Manaf, Orijinal Yoga Sistemi ile ilgili şu noktalara dikkat çekiyor: “Gerçek Yoga yani Orijinal Yoga Sistemi, evrensel bir spordur. Tüm sporların hem atası hem de anasıdır. Yeryüzünde mevcut olan tüm sporlar yoga temelinin üzerine oturur. Sekiz basamaklı Orijinal Yoga Sistemi’nin üçüncü basamağı Asana olarak adlandırılan duruşlardan oluşur. Asanalar, tam fiziksel ve zihinsel rahatlamaya ulaşmak için bedeni ve zihni uyumlu bir şekilde harmanlar. Orijinal Yoga Sistemi’ndeki duruşların düzenli uygulanması fizyolojik sistemi tümüyle gençleştirir. Asanalar sağlık, güzellik, güç, dayanıklılık, hafiflik, aydınlık, sinirsel dinginlik ve mutluluk verir. Omurga esnekliğini artırır, bağışıklık sistemini güçlendirir. Düzenli uygulama mükemmellik getirir. Orijinal Yoga Sistemi’nde yer alan duruşlar aşama aşama, belirli bir sırada ve uzman eşliğinde uygulandığında beden ve ruh sağlığına çok önemli yararlar sağlar. Etkili olmalarının en büyük sebebi, doğru nefes ve konsantrasyon eşliğinde uygulanmalarıdır.”

UYF Başkanı Akif Manaf, “5 Dakikada Düz Karın” videosundaki duruşların faydalarını ise şu şekilde anlattı: “Uygulayacağınız bu duruşlar sayesinde karın bölgesindeki yağlanmalar etkili ve kalıcı bir biçimde giderilmektedir. Ayrıca karın bölgesindeki organlar masaj etkisi almakta, karın kasları kasılmakta, sindirim problemleri giderilmekte ve sindirim sistemi düzene girmektedir. Bacak, kol, omuz ve göğüs kasları esnemekte; boyun, sırt, karın, kalça ve bel kasları güçlenmektedir. Omurga esnemekte, kalça ve bacaklardaki kan dolaşımı hızlanmaktadır. Sırttaki sertleşmeler giderilmekte, sırt kasları güçlenmektedir” 

Dünya Yoga Şampiyonu Merve Tanrıverdi, videonun her gün uygulanabileceğini belirterek, duruşları uygularken bedeni aşırı zorlamadan çalışılmasının önemine dikkat çekti. Düzenli uygulama sayesinde kısa bir süre içinde dümdüz bir karna sahip olmanın mümkün olduğunun altını çizdi. 

Bu konuda daha fazla detaylı bilgi UYF Başkanı Akif Manaf’ın “Yoga - Asana Vücut Çalıştırma Sanatı” kitabından edinilebilir. 

YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...