EuroLeague’in sponsoru SEK’ten “Hüp, Hop, Basket” temalı süt

Süt ve süt ürünleri sektöründe birçok ilke imza atan SEK, EuroLeague’in “İyilikle Besleyen” sponsoru olarak süt içmeyi çocuklar için basketbol heyecanına dönüştürdü.

08 Ekim 2018, Pazartesi 10:17
- A +

Süt ve süt ürünleri sektöründe birçok ilke imza atan SEK, EuroLeague’in “İyilikle Besleyen” sponsoru olarak süt içmeyi çocuklar için basketbol heyecanına dönüştürdü. “İyilikle Büyütür” mottosu çerçevesinde çocukların hem fiziksel hem de sosyal gelişimini destekleyen SEK, yenilediği ambalajı ile çocukları harekete geçiriyor.

Ürünleriyle sağlıklı nesillerin yetişmesine katkıda bulunan, iki yıldır EuroLeague’in “İyilikle Besleyen” sponsoru olan SEK, çocukları basketbol ile harekete geçirme hedefiyle 200 ml’lik günlük süt ambalajlarının tasarımını değiştirdi.

SEK, “Hüp, Hop, Basket” teması ile duyurduğu yeni ambalaj çalışmasında günlük sütlerini basketbol topunu andıran özel bir yüzey ile kapladı. Boş süt kutusunu basket topu haline getirerek çocukları harekete geçirmeyi hedefleyen SEK, EuroLeague sponsoru olarak süt içmeyi çocuklar için basketbol heyecanına dönüştürdü.

SEK, EuroLeague sponsorluğunun ikinci senesinde de “İyilikle Büyütür” mottosu çerçevesinde çocukların hem fiziksel hem de sosyal gelişimini desteklemeye devam ediyor.

YORUM YAZ

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.