MENÜ

Ayaktan köprüye geçiş nasıl yapılır? Orijinal Yoga Sistemi

Köprü hareket nasıl yapılır, en etkili köprüye geçiş hareketi. nedir? Beş kez Dünya Yoga Şampiyonu ve Yoga Olimpiyat Şampiyonu Nava Nur Tüzüner tarafından hazırlanan “Ayaktan Köprüye Geçiş Nasıl Yapılır?/Geri Köprü Nasıl Yapılır?” videosu ile köprü hareketine ayaktan geçiş yapmanın en etkili anlatımı sizinle. Orijinal Yoga Sistemi’ndeki çok özel tekniklerden oluşan bu pratik video sayesinde, omurgayı ve tüm vücudu doğru bir şekilde çalıştırıp esneterek bedeni ayaktan köprüye geçmeye hazır bir hale getirebileceksiniz.

03 Mayıs 2021, Pazartesi 17:34 Son Güncelleme:
- A +

Günümüzde birçok kişi sağlıklı ve mutlu bir yaşam istiyor ve bunun yollarını arıyor. İçinde bulunduğumuz Covid-19 sürecinde bedensel olarak daha az hareket etmenin getirdiği fiziksel sorunları aşmak, hareketsizlik ve yanlış beslenmeden kaynaklanan kilo problemlerini gidermek, oluşan gerginlik ve stresi ortadan kaldırmak için Uluslararası Yoga Federasyonu’na (UYF) üye uzman antrenörler, herkesin evlerinde rahatlıkla uygulayabileceği Orijinal Yoga Sistemi tekniklerinden oluşan faydalı videolar hazırlıyor.

Beş kez Dünya Yoga Şampiyonu ve Yoga Olimpiyat Şampiyonu Nava Nur Tüzüner tarafından hazırlanan “Ayaktan Köprüye Geçiş Nasıl Yapılır?/Geri Köprü Nasıl Yapılır?” videosu ile köprü hareketine ayaktan geçiş yapmanın en etkili anlatımı sizinle. Orijinal Yoga Sistemi’ndeki çok özel tekniklerden oluşan bu pratik video sayesinde, omurgayı ve tüm vücudu doğru bir şekilde çalıştırıp esneterek bedeni ayaktan köprüye geçmeye hazır bir hale getirebileceksiniz.

Orijinal Yoga Sistemi videolarının danışmanlığını Uluslararası Yoga Federasyonu Başkanı Akif Manaf yapıyor. UYF Başkanı Manaf, Orijinal Yoga Sistemi ile ilgili şu noktalara dikkat çekiyor: “Gerçek Yoga yani Orijinal Yoga Sistemi, evrensel bir spordur. Tüm sporların hem atası hem de anasıdır. Yeryüzünde mevcut olan tüm sporlar yoga temelinin üzerine oturur. Sekiz basamaklı Orijinal Yoga Sistemi’nin üçüncü basamağı Asana olarak adlandırılan duruşlardan oluşur. Asanalar, tam fiziksel ve zihinsel rahatlamaya ulaşmak için bedeni ve zihni uyumlu bir şekilde harmanlar. Orijinal Yoga Sistemi’ndeki duruşların düzenli uygulanması fizyolojik sistemi tümüyle gençleştirir. Asanalar sağlık, güzellik, güç, dayanıklılık, hafiflik, aydınlık, sinirsel dinginlik ve mutluluk verir. Omurga esnekliğini artırır, bağışıklık sistemini güçlendirir. Düzenli uygulama mükemmellik getirir. Orijinal Yoga Sistemi’nde yer alan duruşlar aşama aşama, belirli bir sırada ve uzman eşliğinde uygulandığında beden ve ruh sağlığına çok önemli yararlar sağlar. Etkili olmalarının en büyük sebebi, doğru nefes ve konsantrasyon eşliğinde uygulanmalarıdır.

Uluslararası Yoga Federasyonu Başkanı Akif Manaf, “Ayaktan Köprüye Geçiş Nasıl Yapılır?/Geri Köprü Nasıl Yapılır?” videosunda uygulanan tekniklerin faydalarını ise şu şekilde anlattı: “Bu videoda, vücudun ayaktan köprüye geçişini sağlamaya yönelik Orijinal Yoga Sistemi teknikleri, detaylı ve etkili bir biçimde sunulmaktadır. Videoda uygulanan duruşlar sayesinde omurga esnemekte ve canlanmakta; el bilekleri, kol, omuz, sırt ve bel kasları güçlenmektedir. Uygulanan teknikler dengeyi, dayanıklılığı ve koordinasyon becerisini geliştirmektedir. Omurganın esnek ve sağlıklı kılınması sinir sistemini sağlamlaştırmaktadır. Bu tekniklerle, organizmada büyük bir canlılık, enerji ve hafiflik hissi oluşmaktadır.”

Beş kez Dünya Yoga Şampiyonu ve Yoga Olimpiyat Şampiyonu Nava Nur Tüzüner, videodaki duruşları uygularken bedeni zorlamadan çalışılmasının önemini vurguladı. Tüzüner, “Bu videoyu düzenli bir şekilde uygulayarak zamanla kendinizdeki ilerlemeyi görecek ve ayaktan köprüye geçişe merhaba diyebileceksiniz.” diyerek herkesi, mutlu ve sağlıklı yaşamın anahtarı olan Orijinal Yoga Sistemi tekniklerini uygulamaya davet etti. 


YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...