Riot Games, yardım kampanyası için oyuncuları bağış yapılacak kurumu belirlemeye davet ediyor

Riot Games, Toplumsal Etki Fonu adını verdiği sosyal sorumluluk projesi kapsamında oyuncuları, Türkiye’de bağış yapılacak kurumu belirlemeye davet ediyor.

10 Nisan 2020, Cuma 16:03 Son Güncelleme:
- A +
Riot Games, yardım kampanyası için oyuncuları bağış yapılacak kurumu belirlemeye davet ediyor

Riot Games, Toplumsal Etki Fonu adını verdiği sosyal sorumluluk projesi kapsamında oyuncuları, Türkiye’de bağış yapılacak kurumu belirlemeye davet ediyor. Oyuncular, 10 – 23 Nisan 2020 tarihleri arasında ankete katılarak, topluma en faydalı olacağını düşündükleri kurumu belirleyecek ve seçilen kuruma en az 10 bin Amerikan Doları bağış yapılacak. 

Toplam 6 milyon Amerikan Doları toplandı 

Dijital oyun ekosisteminin en büyük temsilcilerinden Riot Games, kurumsal sosyal sorumluluk alanında önemli bir girişimde bulunarak 2019 Ekim ayında kâr amacı gütmeyen Riot Games Toplumsal Etki Fonu'nu hayata geçirmişti. Bu kapsamda şirket, League of Legends şampiyonlarından Karma için hazırlanan Şafakgetiren Karma kostümüyle özel bir oyun içi bağış toplama kampanyası başlatmıştı. Dünyadaki tüm oyuncularıyla gerçekleştirdiği bu kampanya sonucunda Riot Games, 6 milyon Amerikan Doları toplamayı başardı. Toplanan paranın büyük bir bölümü, her bir sunucuda ne kadar gelir elde edildiğine bağlı olarak bölgelerin bağış havuzuna eklenecek.

Bağış yapılacak kurumu oyuncular belirleyecek

Riot Games Toplumsal Etki Fonu; yerel ofisler ve GlobalGiving'in yardımıyla etkili, faydalı ve toplulukların önemli sorunlarıyla ilgilenen 46 kâr amacı gütmeyen partner belirledi. Bu kapsamda Türkiye’den Tohum Otizm Vakfı, Türk Eğitim Vakfı (TEV) ve Anne Çocuk Eğitim Vakfı belirlendi.

Şimdi ise şirket, Şimdi ise şirket, 10 Nisan saat 20.00’dan 23 Nisan 2020 tarihine kadar oyuncularını League of Legends İstemcisi üzerinden, bağış yapılacak kurumu belirlemeye davet ediyor. Oyuncular bu üç kurum arasından, topluma en faydalı olduğunu düşündüğü birine oy verebilecek. Oyuncuların kendi toplumundaki sorunları daha yakından tanıdığının farkında olan şirket, bu kampanyayı oyuncularla birlikte el ele yürütüyor. Oy verme sürecinin sonunda en çok oy alan kâr amacı gütmeyen yerel kurum bölgesel bağış havuzunun %50'sini, diğerleriyse %25'ini alacak. Her kurum en az 10.000 Amerikan doları kazanacak.

*Kurumlar, oyuncuların belirttiği yerel sorunlar göz önünde tutularak, etki, güvenilirlik ve diğer yasal süreç incelemelerinin ardından seçilmiştir. 


YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...