Ramazanda neler yemeliyiz? Yorgunluk hissi nasıl geçer?

11 ayın sultanı Ramazan ayının gelmesiyle insanlar açlık ve susuzlukla baş edebilmek adına en uygun besinleri internette aratıyor. Yorgunluk hissinden uzak kalma, ramazanda doğru beslenme, iftar ve sahur sofralarını sağlıklı besinlerle doldurmak herkesin internette en çok arattığı konular oldu. Form Assist Spor Direktörü Emekli SAT Komandosu Önder Akgün, Ramazan döneminde hayatınıza yön verecek sorulara Fanatik Gazetesi Instagram hesabında gerçekleşen canlı yayında yanıt verdi!

04 Mayıs 2020, Pazartesi 12:28 Son Güncelleme:
- A +

Ramazanda beslenmeden, spor yapmaya kadar bir çok soruyu sizler için IG Tv’de yanıtlarken Ramazanda yeme alışkanlığı, dinç kalma yöntemleri, doğru beslenme ve spor yapmaya dair bir çok konuda da bilgi verici açıklamalarda bulundu.

Önder Akgün, "Sahurda çay ve kahve gibi ürünleri tüketmememizin zararlı olduğunu söyleyelim. Vücudu susuz hissettirir. Özellikle ramazanın son bir-iki haftası sıcak olacağı için çay ve kahve, enerji içecekler gibi, kola gibi gazlı içecekleri tüketmememiz gerekiyor. Yine tuz oranı yüksek besinleri tüketmememizde fayda var. Tuz oranı yükseldikçe vücut suyu tutar. Salam, sosis, sucuk, soslu peynir, pastırma ve zeytinden uzak tutmak lazım. Kan şekerini sürekli arttıran besinlerden kaçmak lazım. Börek, açma, pizza, poaça bunlar ciddi sıkıntılar yaratır. Salatalık, yumurta, yoğurt ve semizotu bizim olmazsa olmazımız..Chia tohumu, yulaf, ceviz ve badem bunları tüketmekte fayda var." sözlerini kaydetti.

YORUM YAZ
Sıradaki haber yükleniyor...