Misli’nin tutkusu Felis’te zirveye çıktı
Spor tutkusunu tüm iletişim çalışmalarının merkezine yerleştiren Misli, “Kazanmanın Tutkusu Misliyle Misli’de” diyerek başladığı yolculuğunu, yıl içerisinde imza attığı güçlü sponsorluklarla entegre ederek büyüttü.

Bu kapsamlı yaklaşımı yansıtan ve Galatasaray, Beşiktaş JK ve Fenerbahçe Beko resmi bahis ve forma sponsorluklarını anlattığı “Tutkulu Sponsorluk Kampanyası” ile Misli, 2025 Felis Ödülleri’nde En İyi Entegre Kampanya ödülüne layık görüldü. Radyodan açık havaya, televizyondan sosyal medyaya ve aktif CRM iletişimine, stadyum ve salon içi deneyim alanlarından influencer iş birliklerine kadar tüm temas noktalarında “tutku” temasını bütüncül bir şekilde entegre eden kampanya; duygusal anlatımı ve yaratıcı içeriklerinin yanı sıra, yüksek etkileşim ve ticari geri dönüş performansıyla jüri tarafından büyük beğeni topladı.
Haberin Devamı ›
WE İstanbul tarafından Misli için geliştirilen kampanya, Şubat ayından bu yana kullanılan “tutku” temalı iletişim stratejisini sporseverlerin bulunduğu her alana taşıdı. Galatasaray ve Beşiktaş futbol takımlarının yanı sıra Fenerbahçe Beko basketbol takımıyla kurulan sponsorluk yapısı, kampanyanın hem saha içinde hem de dijital dünyada tüm aşamalarına entegre edilerek geniş ve güçlü bir kitleye ulaşmasını sağladı.
On milyonlarca organik izlenme, sosyal medyada yoğun organik etkileşim ve markaya belirgin düzeyde bilinirlik, aktif oyuncu ve pazar payı katkısı getiren Misli’nin Tutkulu Sponsorluk kampanyası, böylece Misli’nin tutku iletişimini güçlendirerek devam ettirdi.
Reklam ve pazarlama dünyasının en köklü ve prestijli ödülleri arasında gösterilen Felis Ödülü, We İstanbul tarafından hazırlanan kampanyanın yaratıcılığının ve Misli'nin spora ve taraftara olan tutkulu yaklaşımının önemli bir göstergesi oldu.





