MENÜ

Euroleague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde 'Altın Ödül' Fenerbahçe Beko’nun

EuroLeague ve Eurocup katılımcısı takımlar arasında yapılan değerlendirmeler sonucunda 2023 yılı Euroleague Devotion Pazarlama Ödülleri sahiplerini buldu.

Euroleague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde 'Altın Ödül' Fenerbahçe Beko’nun

Temsilcilerimizden Fenerbahçe Beko, Altın Ödül’e layık görülürken Anadolu Efes de Gümüş Ödül’ün sahibi oldu. 7DAYS EuroCup ekiplerinden Paris Basketball ise Bronz Ödül’ü kazandı.

Haberin Devamı

EuroLeague’den yapılan açıklamaya göre Fenerbahçe‘nin altın madalyayı kazanmasında taraftarların maç günü deneyimini geliştirmek, Türkiye’nin ilk basketbol müzesini açmak ve yeni masko “Yellow” önemli rol oynadı.

Geçtiğimiz sezonun kazananı Efes‘in ikinci olmasında ise 6 Şubat depreminden etkilenen köpeklerin ve barınak hayvanlarının sahiplendirilmesi için farkındalık yaratmak, onlara yuva bulmak etkili oldu.

Fenerbahçe Beko’dan ödüle dair yapılan açıklama şu şekilde:

“Fenerbahçe Beko organizasyonu, EuroLeague ve Eurocup katılımcısı takımlar arasında yapılan değerlendirmeler sonucunda Euroleague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde Altın Ödül’ün sahibi oldu.

Daha önce yapılan açıklamayla sekiz finalist takım arasında yerini almış olan Fenerbahçe Beko, bu ekipler arasında yapılan değerlendirmenin ardından büyük bir başarıya imza atarak Altın Ödül’e layık görüldü.

Haberin Devamı

Fenerbahçe Beko 2022-23 sezonunda odağını, iş geliştirme alanında yaptığı yeniliklere çevirmişti.

İletişim stratejisinin merkezinde yer alan “Sarı Miras” sloganı doğrultusunda kulübümüz, basketbol operasyonunda da bu mirası geliştirip taraftarlarımızla daha geniş bir yelpazede buluşturmaya çalıştı.

Bu doğrultuda organizasyon olarak belirlediğimiz üç ana hedef, iletişim stratejimizle paralel olarak tüm iş kolu aksiyonlarımıza yön verdi. Fenerbahçe Beko organizasyonu geride kalan sezonda; maç günü ve salon deneyimini geliştirmeye, bununla paralel olarak bilet, kombine ve ürün gelirlerini arttırmaya ve ilerleyen dönemlerde gelir kaynağına çevrilebilir yeni varlıklar yaratmaya odaklandı. Organizasyonumuz bu doğrultuda Türkiye’nin ilk basketbol müzesi projesini hayata geçirirken, kısa sürede taraftarlarımızın beğenisini kazanan maskotumuz Yellow’u da basketbol kamuoyuna tanıttı. Şubemiz aynı zamanda Bahçeşehir Koleji ile ortak yapılan projeyle Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda “Kids Club” alanını kullanıma aldı. 2022-23 sezonunda Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda Kulübümüze yeni gelir kalemleri kazandıran birçok yenilik ve etkinlik yapılırken, EuroLeague karşılaşmaları öncesinde de maç önü şovlarına değer katan tam 12 farklı gösteri taraftarımızla buluştu.

Haberin Devamı

Euroleague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde Gümüş Ödül Anadolu Efes‘in, Bronz Ödül ise Paris Basketball’un oldu.”

YORUM YAZ