Vodafone Freezone, Şampiyonluk Ligi'nin İsim Sponsoru Oldu
Türkiye'nin tek profesyonel espor ligi olan Şampiyonluk Ligi'yle birlikte ülkemizdeki espor algısı ve ekosistemi her geçen sene daha da gelişmeye ve güçlenmeye devam ediyor. Daha önce Vestel gibi büyük şirketlerle sponsorluk anlaşması imzalayan Riot Games Türkiye, bu yıl ülkemizin tek profesyonel espor ligine isim sponsorluğu aldı.TŞL artık Vodafone Freezone Şampiyonluk Ligi olarak anılacak.

Daha önce Vestel gibi büyük şirketlerle sponsorluk anlaşması imzalayan Riot Games Türkiye, bu yıl ülkemizin tek profesyonel espor ligine isim sponsorluğu aldı.
TŞL artık Vodafone Freezone Şampiyonluk Ligi olarak anılacak.Türkiye’de espora yaptığı yatırımlarla adını duyuran Vodafone, bu sezon itibariyle Şampiyonluk Ligi’nde Riot Games Türkiye ile güçlerini birleştiriyor. Sezon boyunca süren üst düzey rekabete ve milyonlarca izleyicinin takip ettiği yayınlara ev sahipliği yapan Şampiyonluk Ligi’nin, 2018 Sezonu'yla beraber artık bir isim sponsoru var.
Riot Games Türkiye ve Vodafone arasında yapılan bu anlaşmayla birlikte, Şampiyonluk Ligi artık “Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi” olarak anılacak. Dünyanın en büyük uluslararası mobil iletişim şirketlerinden Vodafone’un gençlik kulübü FreeZone, espor alanında yatırımlarını Şampiyonluk Ligi’nin isim sponsoru olarak genişletmiş oldu.