MENÜ

Ne yalancısı?

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Neden taktık? Olay şu; transfer dönemlerinde hemen her medya görevlisi, menacerler ya da yöneticilerle sohbetlerinden bir şeyler çıkarıp, izlemekle görevli oldukları kulübün gündeminde olan isimleri belirlemeye çalışır. Çünkü bağlı bulundukları kurumun ilk ismi vermesi, onlara haklı bir prestij sağlayacaktır. Birinin verdiği isim gerçekleştiğinde, diğerlerinin izleyici ya da okurlarını, zamanında ve yeterince bilgilendiremediği sonucu ortaya çıkacaktır. Bu işin farkında olan bazı yöneticiler; ya kendilerini önemli bir kişi konumuna sokmak ya karakterlerine çok uygun olan “reklamın kötüsü olmaz” ilkesinden hareketle, menajerler ise daha iyi bir pazar yaratmak amacıyla gazetecinin bu zaafından kurnazca yararlanma yolunu seçerler. -İyi niyetlileri asla bu kategoriye sokmadığımızı özellikle söylemek istiyoruz. Yarası olan gocunsun!- Bu yolla gazetelerde televizyonlarda bir çok isimle karşılaşır, okuyucularla dinleyiciler. Bir isim enflasyonudur ki, sormayın gitsin. Sonra gerçekleşmez tabi tamamına yakın bölümü. Hedef medya mensubu ve kuruluşları olur; “yalan yazıyorlar” diye. Trabzonspor’daki son olay da bunun bir kanıtı. Beyler, seyyah olup aylardır Polonya, Brezilya ve muhtelif Avrupa ülkelerini geziyorlar. B planındaki kaleci dışında hala daha bir sonuç yok ortada. İsviçre’de Başkan Yardımcısı gazetecilere, “Aldılar, geliyorlar” diyor. Aynı dakikada, cep telefonuyla ulaşılan Brezilya’daki Asbaşkan, “Olmadı, alamadık, dönüyoruz!” diyor. Sonra medya mensubu yalan yazıyor. Yok yaa! Bunlar böyle davranıyor ya, yandaki sütunlarda da okumuşsunuzdur, Şenol Güneş, renk vermese de saçını - başını yoluyor. Şampiyonlar Ligi Ön Eleme maçlarına sayılı günler kala, 3 büyük hedefi kovalayacak kapasitede 13-15 oyuncunun bulunduğu kadrodan alternatif üretmeye çalışıyor. Kombine biletlerinin satışından haberleri var mı acaba, medya mensuplarını kendi reklamları için kullanmaya çalışan ya da dalga geçtiğini zanneden beylerin? İkinci Lig A Kategorisi’ndeki Bursaspor 15 bini aşmış satışta. Ülkenin 4 büyük takımından biri, Şampiyonlar Ligi’inde oynayacak, Süper Lig Şampiyonluğunu kovalayacak Trabzonspor ise yarıştığı rakiplerinin bir maçlık bileti fiyatındaki kombinelerden ancak 2 bin dolayında satmış. Bu saatten sonra alıp gelseniz de Brezilya’dan oyuncuları, taraftarın onlara C Kategorisi gözüyle bakacağından, ön yargılı olacaklarından şüpheniz olmasın beyler. Umarız bunca çabanıza (!) değerler. Keşke yanılalım. Yanılmış olmaktan, bu kulübün ve dolayısıyla bu ülkenin giden paracıkları adına zevk duyarız, zevk. Keşke yanılalım!

YORUM YAZ