MENÜ

Eylem Türk ve Spor Ekonomisi

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Basketbolla birlikte tenis ve judo öğretecek

Spora verdikleri önemi kurdukları spor okulu ile pekiştirdiklerini söyleyen Odeabank Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Hüseyin Özkaya, “Sadece basketbol ile başlayan okulumuza bu yıl tenis ve judo olmak üzere iki spor dalını daha ekledik” dedi.

Lübnan merkezli Bank Audi’nin Türkiye’deki iştiraki ve Türk bankacılık sektörünün genç oyuncularından Odeabank, spora olan yatırımlarını sürdürüyor. Odeabank Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Hüseyin Özkaya, “2016 yılında, sadece ekonomiye ve bankacılık sektörüne değil Türkiye’deki sosyal hayata yaptığımız katkılarla da öne çıktık. ‘Basketbolun bankası’ mottosuyla yıllardır basketbola verdiğimiz desteği Euroleague ve Final Four’a sponsor olarak daha da pekiştirdik” dedi. Odeabank’ın sponsorluk desteği verdiği Fenerbahçe ve Galatasaray erkek basketbol takımlarının da 2016’da Avrupa basketbol arenasında çok önemli başarılara imza attığını belirten Özkaya, “Spora verdiğimiz önemi kurduğumuz spor okulu ile pekiştirdik. Sadece basketbol ile başlayan okulumuza bu yıl tenis ve judo olmak üzere iki spor dalını daha ekledik” diye konuştu.

‘Hedeflerimizi aştık’

Banka’nın 2016 yılı finansal sonuçlarını değerlendiren Hüseyin Özkaya, şu bilgileri verdi: “Bizim için 2016, Türk bankacılık sektöründeki konumumuzu daha da güçlendirdiğimiz, Türkiye ekonomisine katma değer sağladığımız bir yıl oldu. Türkiye’deki dördüncü yılımızda, sene başında belirlediğimiz tüm hedeflerimizi aştık. Ayrıca bu yıl sermayemizi artırarak tüm paydaşlarımıza, yatırımcılara ve müşterilerimize güven verdik.”

Teknoloji odaklı

Yılın başından bu yana elde ettikleri finansal sonuçların, Odeabank’ın bu güveni hak ettiğinin ispatı niteliğinde olduğunu kaydeden Özkaya, şöyle devam etti: “Tamamen uluslararası yatırımcıların katkısıyla sermayemizi artırmamız teknoloji odaklı, yenilikçi ve kârlı büyüme stratejimize uluslararası piyasalarda duyulan güvenin göstergesiydi. Döviz kurunda yaşanan dalgalanmalara ve küresel piyasalardaki belirsizliğin yarattığı ekonomik durgunluğa karşın 2016 yılında net kârımızı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 298 artırarak 200.4 milyon TL’ye yükselttik.”

‘Bu yıl da büyümeye devam edeceğiz’

Geçen yıl olduğu gibi 2017 yılında da bankacılığın her segmentinde aktif olmaya ve büyümeye devam edeceklerini vurgulayan Hüseyin Özkaya, “Özsermaye yatırımıyla elde ettiğimiz kaynak, yeni yatırım ve büyüme konusunda bizi daha güçlü ve sağlam kılıyor. Bireysel bankacılıkta müşteri penetrasyonumuzu genişleterek, kurumsal ve ticari bankacılıkta en küçük işletmeye dahi temas ederek Türk bankacılık sektörünün büyükler ligine bir adım daha yaklaşacağız” dedi. Özkaya, şöyle konuştu: “Tüm bankacılık ihtiyaçlarında ilk akla gelen bankalar arasında yer alma hedefiyle faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Odeabank güçlü sermayedarı, verimli teknolojik altyapısı, etkin risk yönetimi prensibi, başarıyı arzulayan deneyimli insan kaynağı ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla yoluna emin adımlarla devam ediyor.”

‘Perakendeden inşaata her segmentte çalışıyoruz’

Hüseyin Özkaya, kurumsal ve ticari bankacılık segmentlerinde enerjiden gayrimenkul geliştirme sektörüne, demir çelikten iletişime, perakendeden inşaat ve taahhüt sektörüne kadar çeşitli alanlarda birçok projede rol aldıklarını belirtti. Özkaya, “2016 yılında önemli bir nakit kredi büyüklüğüne ulaştık. Türkiye ekonomisinin büyüme hızının yavaşlamasıyla birlikte finansman ihtiyacı daha da artan KOBİ’lerin yanında olmaya, reel sektörü desteklemeye büyük önem verdik” dedi.

‘İnternet sitemizi yeniledik’

Kredi kartlarının yanı sıra, bireysel bankacılık müşterilerine yeni kolaylıklar sunduklarının dile getiren Hüseyin Özkaya, şöyle devam etti: “İnternet sitemizi, mobil uygulamamız ile tam uyum sağlayacak şekilde yeniledik. Yeni internet sitemizde ‘sade ve etkileşimli tasarım’ ilkesini benimsedik. Yeni tasarım sayesinde Odeabank müşterileri artık, mobil site veya masaüstü site ayrımı olmadan akıllı telefon, tablet ya da laptop fark etmeksizin tek bir site üzerinden tüm internet bankacılığı işlemlerini gerçekleştirebiliyor.”

Ece Vahapoğlu, NestlÈ Pure Life için koşacak

12. kez koşulacak Runatolia Maratonu’nun resmi su sponsorluğunu bu yıl 4’üncü kez NestlÈ Pure Life üstlendi. NestlÈ Pure Life, bu yılki maraton sponsorluğu kapsamında yeni marka yüzü Ece Vahapoğlu’nun katılımıyla bir etkinlik düzenleyecek. Ece Vahapoğlu, 2015 yılından bu yana katıldığı maratonda 10 K parkurunu bu yıl NestlÈ Pure Life için koşacak. Runatolia Maratonu, 5 Mart’ta Antalya’da gerçekleştirilecek.

Runatolia Maratonu kapsamında koşunun tamamlanmasının ardından Ece Vahapoğlu liderliğinde esneme egzersizleri yapılacak. Wellness Eğitmeni Vahapoğlu, maraton sonrası kas zedelenmelerinin önüne geçmek için katılımcılara önerilerde bulunacak.

Chill-out alanında gerçekleşecek etkinlik tüm maraton katılımcılarına açık olacak. NestlÈ Pure Life, sağlıklı beslenme ve su tüketimini yaygınlaştırmak, hareketi teşvik etmek amacıyla sürdürdüğü Hareket Zamanı projesi kapsamında Runatolia, İstanbul Maratonu ve İstanbul Yarı Maratonu gibi etkinliklere destek vermeyi sürdürecek.

AVM’lerden Adidas’a ‘1 Numaralı Marka’ ödülü

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD), Adidas’a ‘Spor Malzemeleri’ perakendeciliği alanında ‘Türkiye’nin 1 Numaralı Markası’ ödülü verdi. Perakende sektörüne ilişkin 15 kategoride ödül verilirken, LC Waikiki Günlük Giyim ve Çocuk Giyim kategorileri, Teknosa ise Teknoloji Perakendeciliği ve Anchor Mağaza Özel Ödülü’nün sahibi oldu. En Beğenilen Marka Yüzü Özel Ödülü’nü ise Koton reklam kampanyası ile Fahriye Evcen aldı.

‘Gurur kaynağı’

Konuyla ilgili konuşan AYD Başkanı Hulusi Belgü, “AVM’ler toplumumuz için sevdikleriyle vakit geçirebildikleri sosyal bir yaşam alanı olmakla birlikte markaları ve kullanıcıları bir araya getiren en önemli unsurlardan biri. Perakende markalarımızın, edindikleri tecrübelerle gerek ülkemizde gerekse uluslararası arenada hayata geçirdikleri çalışmalar, ülkemiz için çok büyük bir gurur kaynağı. Umudumuz, markalarımızın gelecek dönemde daha büyük başarılara imza atarak gerek ekonomimize ve istihdama gerekse ülkemizin uluslararası arenada bilinirliğine katkı sağlaması.”

Kulüpleri şampiyonluğa taşıyacak

TEMSA Genel Müdürü Dinçer Çelik, 2016 yılında Türkiye otobüs pazarının lider markası olduklarını söyleyerek, “Bizi mutlu eden en önemli gelişme de şu anda Süper Lig’in ilk üç sırasında yer alan takımların tercihinin TEMSA Maraton olması” dedi. Otobüs üretiminde müşteri ihtiyaçlarına önem verdiklerine ve bunu takip eden Ar-Ge yatırımları ile sahaya yepyeni ürünler sunduklarını belirten Çelik, şöyle devam etti: “Bu süreç Türkiye’nin otobüs pazarının lider markası konumuna getirdi. TEMSA araçlar, işletme sürecinde sunduğu avantajlar ile bugüne kadar kullanıcılarının yüzünü güldürdü. TEMSA ayrıca 66 ülkeye gerçekleştirdiği ihracat ile ülkemize katma değer kazandırmaya devam ediyor. 2017 yılında TEMSA’nın Türkiye otobüs pazarındaki liderliğini devam ettireceğine olan inancımız tam.”

Futbolcu konforu

Maraton’un, seyahat sürecinde sağladığı konfor ve güvenlik donanımları ile fark yarattığını kaydeden Çelik, şu bilgileri verdi: “TEMSA’nın müşteri taleplerine en hızlı çözüm üreten marka olması da bu farkı yaratan en önemli unsur. Maraton aracımızda koltuk kumaşı, diz mesafesi ve koltuk arkası ekranlara kadar futbolcuların seyahat sürecinde rahatlığının, en yüksek seviyede olması hedeflendi.”

Uzun yürüyüşler için iklim kontrollü ayakkabı

Ayakkabıda sadeliği ön planda tutan İskandinav stilinin Danimarkalı temsilcisi ECCO, COOL 2.0 adlı yeni koleksiyonunu satışa sundu. Sportif tarzıyla dikkat çeken yeni koleksiyon, GORE-TEXÆ SURROUND tabana ve nefes alabilen özelliğe sahip. Yüzde 100 suya dayanıklı olarak üretilen ECCO COOL 2.0, uzun yürüyüşler için tasarlanmış. Koleksiyon, ayakların terlememesi için iklim kontrollü soğutma sistemine sahip.









YORUM YAZ