MENÜ

Toyota Proace ile yeni müşterilere ulaşacak

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Japon Toyota’nın yeni hafif ticari aracı Proace, 2017 Şubat ayında Van ve Verso gövde versiyonlarıyla Türkiye pazarına giriş yapacak. Toyota, Türkiye’de bu araçtan 2 bin adet satmayı hedefliyor. Toyota Proace, Fransız PSA işbirliğiyle üretiliyor.

Hafif ticari van segmentinde bir zamanlar Toyota’nın Hiace modeli vardı. Daha sonrasında bir süre için bu sınıfta yer almayan Toyota, şimdi ise Proace modeliyle segmente dönüş yapıyor. Yeni Proace, Verso isimli camlı ve koltuklu minibüsün yanı sıra Van isimli panelvan gövde versiyonlarına sahip. Türkiye pazarına 2017 Şubat ayından itibaren gelecek olan Proace ile Toyota, daha önce hitap etmediği yeni bir müşteri kitlesine de ulaşmaya başlayacak.

“Proace ile sorumluluklarımız artıyor”

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Proace için şu açıklamalarda bulundu; “Bu segment binek otomobil işinin yanında tamamen yepyeni bir iş. Toyota Türkiye olarak bunu böyle algılıyoruz. İşin hem satış kanalını hem de satış sonrası kanalını çok önemsiyoruz. Bu nedenle hem satış hem de satış sonrası hizmetler için ekiplerimizi hazırlıyoruz ve eğitiyoruz.

Müşterimizin bizden Toyota kalitesinde bir hizmet beklediğinin bilincindeyiz. Yani; satış aşamasından finansal çözümlere, satış sonrası hizmetlerden aracın ikinci elde değerlendirilmesine kadar tüm bu süreçte müşterilerimizin yanında olacağımız, 360 derece bir hazırlık içerisindeyiz.

Proace’in, Toyota markasına yeni segmentte yeni müşteri profili kazandırmasını bekliyoruz. Proace ile sorumluluklarımız iki kat artıyor. Çünkü artık müşterilerimizin müşterileri de bizim sorumluluğumuzda olacak. 2017 yılının ilk çeyreğinde pazara sunacağımız Proace ile ilk yıl için 2.000 adet satış planlamaktayız.”

Van ve Verso seçenekleri var

1.6 lt (95 ve 115 HP) ve 2.0 lt (122, 150 ve 177 HP) hacimli, 5 farklı dizel motora sahip olan Proace’de, 177 HP’lik versiyonda 6 ileri oranlı 6AT otomatik şanzıman da var. Tüm motorlar Euro 6 normunu karşılıyor ve AdBlue sistemiyle emisyon standardı garanti ediliyor; 22,5 lt’lik AdBlue deposu 15 bin km’lik bir ömür sunuyor. 8 veya 9 kişilik Verso modellerinde Family ve VIP kombinasyonları yer alıyor, panoramik tavan ve elektrikli açılan kayar yan kapılar Verso’daki konfor seviyesini artırmaya yardımcı oluyor. Ayrıca Toyota Pro Touch multimedya sistemi de navigasyonun yanı sıra radyo, MP3 ve ipod bağlantılarını sağlıyor. Araçlarda isteğe bağlı olarak HUD gösterge, ACC adaptif cruise control, farklı zeminlere göre çekiş kontrolü sağlayan sistemler de sunulabiliyor. Ayrıca geri görüş kamerası ve park sensörleri de dar alanlarda güvenli manevra imkanı veriyor.

Verso’da konfor ön planda

8+1 yolcu kapasitesi sunan Proace Verso’da uzunluk 5.3 m, yükseklik ise 1.9 m. Yolcu taşımacılığı için konforlu çözümlere sahip olan Verso’da 980 lt’lik bagaj kapasitesi, 1600 lt’ye kadar genişletilebiliyor. Verso’da panelvan versiyonlara göre koltuklu ve camlı yapının yanı sıra ilave izolasyon malzemeleri ve daha kalın camlar kullanılmış. Proace Verso ve Van modelleri, düşük yakıt tüketim değerleri ile de ön plana çıkıyor. Proace’de, şehir içi trafiğinde ekonomi sağlayan Start/stop otomatiği de yer alıyor.

Mercedes C Serisi Cabriolet Türkiye’de

Mercedes-Benz, C Serisi platformu üzerine geliştirdiği ilk cabriolet modeli olan C Serisi Cabriolet’i Türkiye’de satışa sundu. Güçleri 156 ile 367 HP arasında değişen, 1.6 lt’den başlayan motor seçenekleri ve 9G-TRONIC dokuz ileri oranlı otomatik şanzımanla sunulan C Serisi Cabriolet’te, isteğe bağlı olarak Airmatic havalı süspansiyonu da yer alıyor.

Macan’a 440 HP’lik Turbo dopingi

Porsche’nin kompakt SUV’u Macan serisinin en güçlü üyesi olan Macan Turbo, yeni versiyonu ile model ailesinin en üst sırasına yerleşti. Performans paketli Macan Turbo 440 HP güç üreten motoru ile 0’dan 100 km/s hıza 4.4 saniyede çıkıyor. Performans paketiyle donatılan ve şu anda Macan model hattının en üst sırasına yerleşen Macan Turbo, geliştirilen sürüş özellikleri, artırılan çevikliği ve çekiliğiyle farkını ortaya koyuyor.

Skoda Octavia 20 yaşında

Skoda’nın en çok satan otomobili Octavia’nın seri üretimine ilk olarak 20 yıl önce başlanmış. İlk nesil Octavia 1996’da start almış, ikinci neslin üretimine ise 2004 yılında başlanmış. Üçüncü jenerasyon yani güncel Octavia ise, 2012’den bu yana üretiliyor. 20 yılda 5 milyon adetten fazla satan Skoda Octavia’nın ürün gamına zaman içerisinde Combi ve RS modelleri de katılmış.
Skoda’nın en çok satanı, Çek Cumhuriyeti’ndeki Mlada Boleslav fabrikasının yanı sıra Çin, Hindistan, Rusya ve Kazakistan’da da üretiliyor.

Maserati Levante’de ilk teslimat

Maserati’nin lüks ve sportif SUV modeli Levante’nin ilk müşteri teslimatı geçtiğimiz günlerde, Türkiye temsilcisi Fer Mas Oto tarafından yapıldı. 190 bin Euro’dan başlayan fiyata sahip Levante’nin ülkemizde teslimi yapılan ilk modeli, 3.0 litrelik V6 dizel, 275 HP gücünde motora sahip siyah renkte bir araç oldu. Adını hafif esintiden ansızın şiddetli bir fırtınaya dönüşebilen Akdeniz rüzgarından alan Maserati Levante, net ve akıcı yüzeylerden oluşan bir tasarıma sahip.

Elektrikli minibüs Almanya’da görücüye çıkıyor

Karsan, kapılarını yarın ziyaretçilere açacak olan IAA Hannover Ticari Araçlar Fuarı’nda, seri üretime hazır elektrikli Jest minibüsünü sergileyecek. İlk kez görücüye çıkacak olan elektrikli Karsan Jest, aynı zamanda tekerlekli sandalye alabilen, fabrika çıkışlı ilk elektrikli minibüs unvanına da sahip. Elektrikli çekiş sistemi sayesinde, dar şehir yollarında kullanıcılar için en çevreci çözümü sunuyor.

Avrupa’da pazar yüzde 7,8 büyüdü

AB (28) ve EFTA ülkeleri toplamına göre Avrupa otomobil pazarı 2016 yılı Ocak-Ağustos döneminde 2015 yılı aynı dönemine göre yüzde 7,8 arttı. 2015 yılı aynı döneminde 9.381.996 adet satış gerçekleşmişti. Türkiye’de ise pazar, bu dönemde %3,5 azalış ile Avrupa otomobil satışları sıralamasında altıncı oldu.


Michelin Türkiye’de nöbet değişimi

Michelin Grup bünyesinde çeşitli görevler üstlenen Manuel Montana, 1 Ağustos 2016 tarihi itibariyle Michelin Türkiye Genel Müdürü ve Binek ve Hafif Ticari Araç Lastikleri Ticari Direktörü olarak atandı. 2011 yılından bu yana Michelin Türkiye Genel Müdürü olan Marco Giuliani, görevini Manuel Montana’ya bıraktı.

YORUM YAZ