MENÜ

Hırant Kasapoğlu ile Otomotiv Dünyası

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Kobra koltuklı Insignia GSİ

İlk GSi modellerini 80’li yıllardan hatırlayanlarınız var mı? VW Golf GTi ve Peugeot 205 GTi’ların döneminde Opel de, bu akıma Manta GSi ve Kadett GSi ile cevap vermişti. Opel’in güçlendirilmiş sportif modelleri, GSi akımını uzun süre devam ettirdi. Üretilen son Opel GSi, 2012 yılında piyasaya sürülen Corsa GSi oldu. Opel şimdi bu ismi Insignia ile birlikte yeniden canlandırıyor. Opel’in Insignia GSi için uyguladığı formül şöyle; otomobilin şasisi 10 mm alçaltılmış, sert bir süspansiyon ayarı tercih edilmiş. Sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi yol tutuşa destek oluyor. Insignia GSi, Michelin Pilot Sport 4 S performans lastikleriyle donatılmış. Bunlara 20 inçlik çok şık jantlar ve Brembo frenler eşlik ediyor. Özel kobra tasarımlı ön koltuklar hafifletilmiş yapıya sahip.

Dizeli de var

Insignia GSi’larda Opel, 2,0 lt’lik benzinli ve dizel motorlar kullanmış. Turbo benzinli motor 260 HP güce, 400 Nm torka sahip ve 8 ileri oranlı yeni otomatik şanzıman ile donatılmış. Dizel motorda ise çift turbo var. 210 HP’lik dizel motorun torku 480 Nm.

373 bin TL’den başlıyor

Nisan ayında Türkiye’de olacak araçlar için fiyatlar benzinli versiyonda 373 bin, dizelde ise 390 bin TL olarak belirlenmiş. Ekstra donanımlarla 400 bin TL’ye yaklaşan fiyat skalası bir Opel için hiç de az değil.

Start-stop’lu araçlar için

İnci Akü, Start-Stop sistemli yeni nesil araçlara yönelik uzun ömürlü ve yenilikçi iki model sunuyor; Start-Stop AGM ve Start-Stop EFB. İnci Akü Start-Stop EFB, standart akülere göre 2,5 kat daha uzun ömürlü ve yüzde 15 daha fazla marş basma gücüne sahip. Start-Stop AGM serisi aküler ise standart akülere göre 3,5 kat daha uzun ömürlü ve yüzde 30 daha fazla marş basma kapasitesi sunuyor.



YORUM YAZ