MENÜ

Voleybol Federasyonu'ndan marka atağı

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Sultanlar ve Efeler Ligi’nin başlangıcından kısa süre önce Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanı Özkan Mutlugil ile Türk voleybolunun ekonomik faaliyetlerini konuştuk. Türk voleybolu için heyecan verici ve geleceğe yönelik umutların kuvvetlendiği bir dönem yaşandığını belirten Özkan Mutlugil, federasyon olarak yaptıkları çalışmalarla dünyada ‘Türk voleybol ekolü’ oluşturmak adına önemli işlere imza attıklarını söyledi.

Mutlugil, Türk voleybolunun spor iletişimi yapmak isteyen markalar için büyük bir potansiyel barındırdığını vurguladı. Yeni sezonda da markalarla ortak çalışmalar yapacaklarını anlatan Mutlugil, voleybol maçlarını salonlardan takip eden sporseverler için de özel tribün uygulamalarına imza atacaklarını açıkladı.

‘Popülaritesini artıracağız’

2012 yılından bu yana bayanlar ve erkekler kategorilerindeki lisanslı voleybolcu sayısında toplamda yüzde 66 artış yaşandığını dile getiren Mutlugil, bu artışta, plaj voleybolundan Fabrika Voleybol’a, Festival Voleybol’dan milli takımlara kadar #VoleybolHerYerde mantığıyla hareket etmelerinin önemli etkisi olduğunu vurguladı.

Mutlugil, bu vizyonlarını şöyle açıkladı: “Bundan sonraki süreçte voleybolu sokaklardan plajlara, parklardan salonlara, her yaşa ve her kesime yaymayı hedefliyoruz.”

Uluslararası düzeyde sportif başarılar elde etmek, voleybolun popülaritesini daha da artırmak ve bu iki alan arasındaki sinerjiyi geliştirmek için Strateji 2024 vizyonuyla hareket ettiklerini belirten Özkan Mutlugil, bu stratejinin geliştirme sürecinde 10 binden fazla kişinin görüşlerinin incelendiğini de söyledi.

Atılım içinde

Milli takımların tüm yaş gruplarında atılım içinde olduğunu dile getiren Mutlugil, Avrupa Voleybol Konfederasyonu (CEV) tarafından açıklanan Avrupa sıralamalarında Bayan Milli Takımı’nın 5. sırada, Erkek Milli Takımı’nın ise 15. sırada olduğunu ifade etti. Mutlugil, “Ayrıca A Milli Erkek Voleybol Milli Takımımız yani Filenin Efeleri, geçtiğimiz hafta Portekiz’i geçerek Polonya’da düzenlenecek olan Avrupa Voleybol Şampiyonası’na katılma hakkını elde etti” dedi. Mutlugil, CEV tarafından açıklanan kulüpler bazındaki sıralamada ise, Türkiye’nin bayanlarda birinci, erkeklerde de üçüncü olduğunu kaydetti.

‘Federasyon ürünlerini marka haline getireceğiz’

Özkan Mutlugil, 2016-2017 sezonu öncesinde voleybol liglerinin ‘Voleybol Atak’ hamlesiyle birlikte birer marka haline getirilmesi konusunda şunları söyledi: “Kısa süre önce pazarlama ve medya ortaklığı alanında işbirliği yaptığımız Saran Medya ile voleybol liglerimizin birer marka haline getirilmesini kararlaştırmıştık. Bunun için de ilk olarak tüm liglerimizi ve organizasyonlarımızı markalaştırarak ayrıştırmak, onlara kimlik kazandırmak istedik. Sultanlar ve Efeler Ligleri, markalaştırma süreci sonrasında ekonomik değer açısından dünyanın sayılı ligleri arasında yer alacak. Saran Medya ile yapacağımız ortak çalışmalarla önümüzdeki 5 yıllık süreçte federasyonun tüm ürünlerini değerli birer marka haline getireceğiz.”

Firmaların desteği artıyor

Türkiye Voleybol Federasyonu’nun 2016-2017 sezonu boyunca işbirliği içinde olacağı sponsor firmalar şöyle:

-Spor Toto
-Vestel
-Amway
-Errea
-Acıbadem Sağlık Grubu
-Mikasa

‘İlgiyi güçlendireceğiz’

Kısa süre önce Uluslararası Voleybol Federasyonu (FIVB) Yönetim Kurulu’na da seçilen TVF Başkanı Özkan Mutlugil, hem lig hem de federasyon sponsorlarıyla yapacakları çalışmalarla birlikte yeni sezonda, sporseverlerin voleybol maçlarına olan ilgisinin artacağını da belirtti.

Sponsorlarının yaklaşık 4 bin sporcunun sahaya çıktığı Fabrika Voleybol Altyapılar Türkiye Şampiyonası ve ‘Voleybol için Bir Gün Daha’ gibi organizasyonlara da destek verdiğini anlatan Mutlugil, böylece markaları adına görünürlük sağladıklarını ifade etti.

7 takım, bu sezon Sportive formasıyla basket atacak

Çok markalı spor perakendecisi Sportive, sporu ve sporcuyu desteklemeye devam ediyor. Sporseverlerin ilgiyle izlediği, Avrupa’nın en iyi liglerinden biri olan Spor Toto Basketbol Ligi’ndeki büyük 7 takım, bu sezon Sportive formasıyla sahaya çıkacak.

Basketbolun en prestijli oyuncularını bir araya getiren lider takımların forma ve ürünlerini tedarik eden Sportive’in destek verdiği takımlar arasında 2014-2015 Basketbol 1. Ligi Şampiyonu Pınar Karşıyaka’nın yanı sıra Banvit, Best Balıkesir, Tofaş, Gaziantep Basketbol, Demir İnşaat Büyükçekmece ve Yeşil Giresun Spor bulunuyor.

Kulüplere ürün tedariği

Türkiye’de sporun gelişmesine yönelik birçok faaliyete destek veren Sportive, Spor Toto Basketbol Ligi’nin yanı sıra Türkiye Basketbol Ligi ve alt liglerde 30’un üzerinde profesyonel takımla çalışmalarını sürdürüyor. Türkiye genelinde de toplam 315 spor kulübüne ürün tedariği sağlayan firma, Türkiye distribütörü olduğu Head markasıyla Türkiye Kayak Federasyonu’nun, su sporlarının ünlü markası Arena ile de Türkiye Yüzme Federasyonu’nun sponsoru.

Nike, şehre dönüyor

Nike+ Run Club (NRC), yoğun antrenman takvimi ile şehre dönüyor. Nike+Run Club bu sezon ilk kez her iki kıtada aynı anda gerçekleşecek koşu antrenmanları ile her seviyedeki koşucuya şehrin farklı noktalarında hizmet veriyor. ‘İlk Koşum’un yanında ‘Şehir Koşusu’, ‘Mesafe Koşusu’, ‘Hız Koşusu’ gibi farklı hedeflere sahip antrenmanlarıyla Nike, uzman koçları eşliğinde tüm koşuculara rehberlik sunuyor. ‘Yürüyebilirsen Koşabilirsin’ mottosuyla hareket eden NRC, herkesi şehrin farklı noktalarında koşmaya davet ediyor.

Ünlü futbolcuların tercihi

Adidas Football, Mercury Serisi ile başlayan ve Speed of Light Serisi ile devam eden yolculuğunu Stellar Serisi ile sürdürüyor. Seriyi, yenilenen renkleriyle adidas’ın X16.1 ve Ace 16.1 modelleri oluşturuyor ve ayın aydınlık yüzünden esinlenilerek tasarlanan bu modellerin tasarımı beyaz ve altın rengi şeritlerden oluşuyor.

Bu seride, sektörün en yenilikçi kramponları yer almış. ACE 16.1’de beyaz Primeknit üst kısım ile NON STOP GRIP (NSG) teknolojisi yakın top kontrolü için yüzey sağlıyor. Altın rengi PURECUT sistemi ise kesintisiz bir yüzey oluşturuyor. Stellar serisini, çok yakında futbol dünyasının önemli isimlerinden Paul Pogba, Gareth Bale, Luis Suarez ve Mesut Özil’in ayaklarında göreceğiz.

Kalp atışını dinle!

Formda kalmak için egzersizi aksatmayanlar ve düzenli spor yapanlar, kişisel sağlık verilerinin etkin bir egzersiz için büyük önem taşıdığını bilir. Samsung Electronics de, bu ihtiyaçtan yola çıkmış. Gear IconX ile sağlıklı yaşam seçenekleri sunan S Health uygulamasının uyumunu kamuoyuna duyuran Samsung’un bu kulaklıklarının, egzersizi kaydetme ve kalp atışı ölçümü gibi özellikleri var. Samsung’un S Health uygulaması ile birlikte çalışmak için tasarlanan kablosuz ve herhangi bir cihaza bağlanmaya gerek duymayan Gear IconX kulaklıkları, kullanıcılarına kapsamlı bir fitness verisi sağlıyor.

Yakılan kalori

Samsung Baş Mühendisi Jiyoung Kong, fitness takip sisteminin nasıl çalıştığını şöyle açıklıyor: “Gear IconX sabit bir ivme sensörü ve bir işlemci içeriyor. Sensör hareketinizi algıladığında, işlemci bu bilgiye dayanarak hızı ve mesafeyi hesaplıyor. Bileklik tipi fitness takip cihazları, genellikle kollarınızın ne kadar sallandığını ölçer. Gear IconX ise kulağa takılan bir cihaz olduğu için bu takibi başınızın ne kadar sallandığını kaydederek yapıyor.” Gear IconX’in ses kılavuzu, egzersizle ilgili süre, mesafe ve hızın yanı sıra kalp atışı ve yakılan kaloriye de ilişkin bilgi veriyor.

YORUM YAZ