MENÜ

‘Türkiye genelinde 315 spor kulübüyle çalışıyoruz'

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Türkiye’de özellikle daha çok kişininilgilendiği basketbol, futbol gibi spor dallarının yanı sıra tenis, kayak ve yüzmeyi de desteklediklerini belirten Selgur, “Ülkemizde tüm spor dallarının daha ileri seviyelere ulaşmasını ve yeni nesilde birçok başarılı sporcu yetiştirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.

11 milyon müşteri

Sportivein yılda 11 milyon müşteriye ulaştığını kaydeden Selgur, “Türkiye’nin en yaygın çok markalı spor perakendecilerinden biriyiz.
Her biri alanında dünya markası olan farklı spor branşlarındaki 105 markaya ait geniş bir ürün gamıyla hizmet veriyoruz” dedi. Arena, Head, Umbro, EniJr, Oneill, Mammut gibi aktif spor markalarının Türkiye distribütörüolduklarını ifade eden Selgur, “Sportive’in en önemli misyonlarından biri sporu ve sporcuyu desteklemesi. Bu anlamda da birçok farklı projede sporu desteklemeye çok gönüllü bir markayız” diye konuştu.

Desteklenen projeler

Selgur, destek verdikleri projeleri ise şöyle anlattı: “Özellikle Basketbol 1. Liginde, Basketbol 1. Ligi Şampiyonu Pınar Karşıyaka dahil 5 takım Sportive formasıyla sahaya çıkıyor. Türkiye’de sporun gelişmesine yönelik yaptıkları faaliyetlerle hepimizi gururlandıran Türkiye Kayak Federasyonu ve Türkiye Yüzme Federasyonun yanı sıra çocuklara basketbolu sevdirmeyi amaçlayan Hido Club’ı da desteklemekten gurur duyuyoruz. Ayrıca Head markamızla Koza WOS tesislerinin ana sponsorluğunun yanı sıra Sportive olarak da ATP ve WTA’nın tedarik sponsoruyuz. Arena markamızla ise ENKA Yüzme Kulübü’nün destekçisiyiz. Milli yüzücümüz ViktoriaZeynep Güneş de sponsoru olduğumuz genç sporculardan biri.”

İki farklı etkinlik düzenleyecek

Türkiye distribütörü oldukları markaların iletişim çalışmaları kapsamında birçok farklı etkinliğe imza attıklarını söyleyen Zeynep Selgur, şu bilgileri verdi: “Şubat ayında kayak markası Head’in Türkiye distribütörü olarak Türkiye Kayak Federasyonu ile Erzurum’da gerçekleştirdiğimiz Alp Disiplini yarışlarında ünlü kayakçı Marco Buechel’i ağırladık. Önümüzde yer alan takvimde ise; yine distribütörü olduğumuz iki ayrı markanın etkinliğini gerçekleştireceğiz. Bunlardan birisi Türkiye Yüzme Federasyonu işbirliğiyle markalarımız arasında bulunan Arena’nın bu yıldan itibaren şampiyonaya ismini de veren “Arena Aquamasters Yüzme Şampiyonası”. Bu etkinlik her yıl çok sayıda profesyonel yüzücü ve dünyanın dört bir yanından gelen sporseverlerin katılımıyla gerçekleşiyor. Bu yıl şampiyonanın çok özel bir konuğu var: Dünyanın en zorlu yedi okyanusunu geçmeyi başaran İngiliz açık deniz yüzücüsü Adam Walker, Arena’nın marka elçisi olarak Türkiye’ye geliyor. İkinci etkinliğimiz ise; bizim distribütörlüğünü yaptığımız aynı zamanda yarışın isim sponsorluğunu üstlenen İsviçreli Mammut’un katkılarıyla düzenlenen Türkiye’nin ilk skyrunning yarışlarından MammutRun to Sky...”

Eğlence ve deneyim

Sportive’in, birçok farklı spor mağazasına göre sporla ilgili A’dan Z’ye tüm ihtiyaçların bulunabileceği marka ve ürün gamı sunduğunu anlatan Zeynep Selgur, şöyle devam etti: “Bu anlamda tüm bu kategoriyi oluştururken hedefimiz; kendimizi zamanın da ilerisine taşımak ve bu sayede güçlü, genç ve dinamik kalabilmek. Büyük metrekareli ve çok markalı mağazacılık yapan bir marka olarak eğlence ve deneyimi bir arada sunarak sporseverleri dünyaca ünlü markalarla buluşturuyoruz.” Selgur, gelecek hedefleriyle ilgili olarak ise, “Öncelikli hedefimiz gelişmekte olan spor sektöründe çok markalı perakende liderliğimizi sürdürmek. Ayrıca gelecek dönemde farklı lokasyonlarda hizmete girecek yeni mağazalarımızın da heyecanını yaşıyoruz” dedi.

Plastik torbanın sonu

adidas Group, daha sürdürülebilir bir şirket haline gelme yolunda çıktığı yolculukta önemli bir uygulamaya daha imza attı. Group, Dünya Günü’nü kutlamak ve sürdürülebilirlik taahhüdünü vurgulamak amacıyla, dünya genelindeki tüm adidas perakende mağazalarında plastik alışveriş torbalarının kullanımına son vererek kâğıt torbalara geçiş yapılacağını duyurdu. Bu uygulamaya Haziran 2016’dan itibaren Rusya ve Kazakistan’ın da buna dahil edilecek. Bunun yanı sıra, geçen yıl adidas Group ortakları ile birlikte çalışarak franchiseverdiği mağazaların çoğunun da Haziran 2016’dan sonra kağıttorbalara geçiş yapacaklarının taahhüdünü aldı.

Spora yer açın

Bu gelişme, adidas Group’un dünya genelinde 14 binden fazla perakende mağazasında her yıl yaklaşık 70 milyon plastik alışveriş torbasının kullanımına son vermesi anlamına geliyor. Plastik alışveriş torbalarının aşamalı olarak kullanımdan kaldırılması, yeni başlatılan 2020 Sürdürülebilirlik Stratejisi olan ‘Spora yer açın’ doğrultusunda, verilen çabaların bir parçası olarak gösteriliyor.

İhtiyaç sorusu

Küresel Satıştan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi RolandAuschel, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Bundan daha fazlası da var. Mağaza personelimiz de tüketicileri bizimle beraber bu yolculuğa çıkarma konusunda eğitildi. Bu nedenle tüketicilere kâğıt torbayı vermeden önce, bu torbaya gerçekten ihtiyaçları olup olmadığını soracağız. Ürettiğimiz torbaların sayısını azaltmak aynı zamanda çevresel ayak izimizi de azaltmak anlamına geliyor ve daha sürdürülebilir bir şirket haline gelmemize yardımcı oluyor.”

Euro 2016, seyahat planlarına girdi

Futbol dünyasının en önemli etkinliklerinden 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası için geri sayım başladı. Yaklaşık 50 gün sonra başlangıç vuruşu yapılacak olan turnuvada, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 24 ülkenin milli takımları zirve mücadelesi verecek. UEFA tarafından bu yıl 15’inci kez düzenlenecek olan turnuvanın ev sahibiyse, 10 farklı şehrinde taraftarları ağırlayacak olan Fransa. Peki, heyecan verici maçları izlemek için en çok hangi ülkenin vatandaşları Fransa’ya seyahat edecek? Türk taraftarların turnuvaya ilgisi nasıl? Türkler en çok hangi şehirlerdeki maçları izleyecek? Hangi şehirlerde oynanacak maçlar, uluslararası çapta en çok taraftarı toplayacak? Hotels.com’un turnuvaya günler kala yayınladığı ilk veriler, cevapsız soru bırakmıyor.

Paris ve Nice önde...

Hotels.com üzerinden maçların oynanacağı 10 Fransız şehrine yapılan aramalar incelendiğinde ortaya çıkan sonuçlar şöyle: Turnuvanın oynanacağı 9 Haziran 10 Temmuz tarih aralığı için yapılan aramalar, bir önceki yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığında, en çok artışın yüzde 90’la Nice ve yüzde 45’le Paris şehirlerine yönelik olduğu görülüyor. Paris, futbol severler için en popüler şehir olma özelliğini korurken; taraftarlar Paris’i, hem güney batıdaki Parc de Princes hem 10 Temmuz’daki finale ev sahipliği yapacak, kuzeyde bulunan St. Denis’teki Stade de France statlarındaki maçları izlemek için üs olarak kullanıyorlar. Türk taraftarların turnuva dönemi için yaptığı aramaların tamamı incelendiğindeyse, Fransa geneline yönelik yapılan aramaların yüzde 54 oranında arttığı gözleniyor.

Öne çıkan tarihler

Veriler, Türk taraftarların turnuva sırasında Fransa’ya en çok seyahat edecekleri tarihleri de ortaya koyuyor. Bu tarihlerden ilki, Türkiye İspanya maçının bir gün öncesine denk gelen 16 Haziran günü. Yine Türkiye Hırvatistan maçının bir gün öncesine denk gelen 11 Haziran tarihi ile çeyrek finali izlemek isteyenlerin tercih ettiği 1 Temmuz tarihi popüler tarihler arasında.

P&G ve Migros’tan ‘Minik Sporcular’ projesi

2007 yılından bu yana dünyanın farklı ülkelerinde düzenlenen ‘Minik Sporcular’ projesi, Türkiye’de ilk kez Migros, P&G Türkiye ve Özel Olimpiyatlar Türkiye işbirliği ile hayata geçiyor. Minik Sporcular, özel eğitime ihtiyaç duyan erken çocukluk dönemindeki bireyleri sosyal, fiziksel ve bilişsel becerilerle desteklemenin yanında, ailelerin de erken yaşlarda Özel Olimpiyatlar ailesine dâhil olabilmesine yardımcı oluyor. Minik Sporcular projesi ayrıca, özel eğitim gereksinimi olan bireyler konusunda da toplumda farkındalık yaratılmasına destek oluyor.

Özel aktiviteler

Proje kapsamında ilk eğitimler mart ayında başladı. Proje için özel hazırlanan bir alanda düzenlenen eğitimlerden ilkine, proje uzmanı olarak Özel Olimpiyatlar Avrupa Avrasya Bölgesi Proje Sorumlusu Maureen Clarke liderlik etti. 2-7 yaş arası 15 özel ve 22 partner sporcunun katıldığı eğitimlerde; ısınma, denge kurma, yürüme, zıplama, tırmanma gibi beceriler eğlenceli aktivitelerle öğretiliyor. Eğitimlerin mayıs ayı sonuna kadar devam etmesi planlanıyor.

Süper Lig’in yeni takımını Koca Yusuf taşıyor

PTT 1. Lig’de Gaziantep Büyükşehir Belediyespor’u 3-2 yenerek Spor Toto Süper Lig’e yükselmeyi garantileyen Adanaspor’un en büyük destekçileri arasında, adını serbest güreşin efsanevi ismi Koca Yusuf’tan alan, 1972 yılında kurulan Koca Yusuf Nakliyat var. Görünen o ki şirket, sadece yük değil, verdiği destekle sponsoru olduğu Adanaspor’u Spor Toto Süper Lig’e taşımayı da başarmış

YORUM YAZ