ŞİFREMİ UNUTTUM

EMAİL ADRESİ

Yeni şifre için eposta hesabınızda junk/çöp dizinini de kontrol ediniz.

AKTİVASYON KODU TALEBİ

EMAİL ADRESİ

Aktivasyon kodu için eposta hesabınızda junk/çöp dizinini de kontrol ediniz.

ÜYE GİRİŞ DURUM




Daha iyi bir görüntü için telefon çevirin!

YAZARLAR

SEK, potada hedef büyüttü

18.05.2017

Tat Gıda’nın Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, bu yıl 2. kez gerçekleştirilenJr. NBA’in ardından Avrupa’nın en prestijli basketbol organizasyonuEuroleague Basketball’un da resmi sponsorlarından biri olduklarını söyledi.

SEK olarak, gıda sektöründe 50 yıldan uzun süredir faaliyet gösteren köklü bir marka olduklarını söyleyen Tat Gıda’nın Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, bu yıl 2. kez gerçekleştirilen Jr. NBA’in ardından Avrupa’nın en prestijli basketbol organizasyonu Euroleague Basketball’un da resmi sponsorlarından biri olduklarını belirtti. Euroleague Basketball’un, dünyanın da en önemli spor organizasyonlarından birisi olduğunu kaydeden Kesimer, “Dünyada ve Türkiye’de milyonlarca kişi tarafından takip ediliyor. Biz Euroleague ile işbirliğimizi yalnızca bir sponsorluk çalışması olarak düşünmüyoruz; Türk basketbolunun gelişmesi yolunda bizim de marka olarak katkıda bulunacağımız bir platform olarak düşünüyoruz” dedi.

Anlaşmanın kapsamı

Kesimer, yaptıkları işbirliğinin kapsamını ise şöyle anlattı: “SEK’in Euroleague sponsorluğu 2017-2018 sezonundan itibaren üç yıl boyunca, Turkish Airlines Euroleague’in resmi sponsorluğunu,
7DAYS EuroCup’ın resmi sponsorluğunu ve Euroleague Basketball’un resmi sponsorluğunu kapsıyor. Euroleague ile birlikte bu yolda yürümekten ve birlikte büyüyecek olmaktan ötürü son derece mutluyuz. ”

Sütün katkısı

SEK ile spor ve eğitimi entegre eden çeşitli işbirlikleri ve projeler yürüttüklerini dile getiren Kesimer, şöyle devam etti: “Çocuklarımızın doğal ve kaliteli süt ürünleriyle büyümesine katkıda bulunduğumuz kadar, iyilikle beslenmeleri için de çalışıyoruz. Onların sadece fiziksel gelişimlerini değil, sosyal gelişimlerini de önemsiyoruz. Tam da bu nedenle sporun en faydalı alanlardan birisi olduğunu biliyoruz. Sütün fiziksel büyümeye katkısı tartışmasız bir gerçek; basketbolun da hem fiziksel hem de sosyal gelişime büyük katkısı olduğunu düşündüğümüz için bu sponsorluğu ve
Euroleague gibi önemli bir organizasyonla işbirliği yapıyor olmayı da çok önemli buluyoruz.”

‘Markamızla birebir örtüşüyor’

Basketbolun bir takım sporu olduğunu hatırlatan Arzu Aslan Kesimer, “Bu spor dalı dokuz yaşından itibaren tüm çocuklara öneriliyor çünkü sosyalleşme ve paylaşma bu dönemde ve bu branşta en uygun paylaşım ortamı sunuyor. Kural tanımlaması ve aidiyet hissi için takım sporları uzman hekimlerce de öneriliyor” dedi. Kesimer, IpsosKMG’nin yaptığı bir araştırmaya göre basketbolun tercih edilmesinin nedenlerini şöyle sıraladı: “Kaliteli spor algısı, çocuğun karakterini sağlamlaştırması, kemik gelişimi ve boy uzamasına katkıda bulunması, çocukların sağlıklı deşarj olmasını sağlaması...”

Sağlıklı büyüme

Sütün özellikle kemik gelişiminde ve sağlıklı fiziksel büyümede etkisinin yadsınamaz olduğunu ifade eden Kesimer, “Biz SEK olarak ‘çocukların iyilikle büyümesini’ amaç edindik. Onların süt içerek fiziksel büyümelerini sağlarken basketbol ve takım oyunu ile sosyal gelişimlerine de katkı sağlamak istiyoruz. Bu amaçla da basketbolun markamızla birebir örtüştüğünü düşünüyoruz ve bu alanı desteklemekten mutluluk duyuyoruz” diye konuştu.

‘Çocukları da destekliyoruz’

Misyonlarının, yalnızca tüketicilerimize sağlıklı, lezzetli ürünler sunmaktan ibaret olmadığını belirten Arzu Aslan Kesimer, şöyle devam etti: “Bunun ötesinde topluma değer katan projelerle sağlıklı nesillerin yetişmesine de katkıda bulunmak istiyoruz. Bilindiği gibi Euroleague sponsorluğumuz dışında SEK olarak bu yıl ikinci kez düzenlenen Jr. NBA’e sponsor olduk. Jr.NBA TBF
Ligi, SEK sponsorluğunda İstanbul, Ankara, İzmir ve Tarsus’taki okul takımları arasında ve 11-12 yaş grubu öğrencilerini kendi şehirlerinde basketbolseverlerle buluşturuyor. NBA ve Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) işbirliğindeki bu organizasyonla, genç nesillere basketbolu sevdirmeyi ve basketbolun sportmenlik, saygı, pozitif düşünme ve takım oyunu gibi temel değerlerini aşılamayı hedefliyoruz.”

‘Spor büyük bir güce sahip oldu’

Günümüzün modern ve hızlı yaşam koşullarında sporsuz hayatın sağlıksız hayat ile eşdeğer görüldüğünü söyleyen Arzu Aslan Kesimer, spor sponsorluklarının önemini ise şöyle anlattı:

“Yaşam standartlarının yükselmesi ve boş zamanların artması, tüm dünyada sportif aktivitelere ilgi ve katılımı da artırdı. Spor çok sayıda insanı aynı anda bir araya getirebilen büyük bir
güce sahip oldu. Sporun bu özelliği ile sosyal yaşam üzerinde büyük bir etki oluşturmasının altındaki toplumsal gücün markamız SEK’i hedefe taşıma noktasında önemli bir yere sahip olduğunu söylemeliyiz. Spora yaptığımız yatırım hedef kitleye doğrudan ve etkili şekilde ulaşma, markanın bilinirliliğini artırması, imajının güçlenmesi, hedef kitlemiz ile iletişim kurabilme konularında marka değerimize önemli fırsatlar sunuyor.”

Boyner, ‘Sesli Durak’ ile engelleri kaldırıyor

Boyner Grup’un sosyal girişimcilere kitlesel fonlama sağlamak amacıyla kurduğu Buluşum, toplumsal fayda odaklı projelerine devam ediyor. Sosyal girişimcileri destekçileriyle bir araya
getiren Buluşum’un yeni projesi ise ‘Sesli Durak’ oldu. Bu uygulama, görme engelli bireyler için günlük hayatta ulaşım engellerini ortadan kaldırmayı hedefliyor.

Mobil uygulama

Bir mobil uygulama olarak hayata geçirilen ‘Sesli Durak’; görme engellilerin, duraklara gelen otobüslerden ve hangi hata ait olduklarından sesli olarak haberdar olmalarını sağlıyor. Proje kapsamında www.bulusum.biz adresine girerek projeye yapılan her 1 TL’lik bağışa, Boyner de 5 TL destek verecek. Sesli Durak, sosyal girişimci Onur Kılıç tarafından hayata geçirildi.

Türkiye’de olmayan içecekleri online dükkanda satacak

Coca-Cola İçecek, (CCI) Coca-Cola’nın lisanslı ürünlerinin satışının sağlandığı e-ticaret mağazasını Türkiye’ye getirdi. İngiltere ve Amerika’dan sonra dünyadaki üçüncü örnek olan “coca-coladukkani.com” web sitesi, yaşam stili odaklı bir proje olarak hayata geçirildi. Yaklaşık 300 farklı lisanslı Coca-Cola ürününün satışa sunulduğu online alışveriş ve satış dükkanında, ev ve
mutfak dekorasyonundan aksesuara farklı kategorilerde Coca-Cola markalı ürünler tüketiciyle buluşuyor. Bu platformda, Coca-Cola temalı ürünlerin yanı sıra, ilerideki zamanda piyasada olmayan içecek çeşitleri de yer alacak. Ayrıca özel günler için hediyelik eşyalar da Coca-Cola Online Alışveriş Dükkanı’nda sunuluyor.

Yeni bir sayfa

CCI; “coca-coladukkani.com” ile tüketiciyle kurduğu bağı güçlendirmeyi ve Coca-Cola markasına ilgi duyan herkese geniş bir ürün yelpazesi sunarak mevcut ilgiyi artırmayı hedefliyor. Ağırlıklı olarak özel ve sınırlı üretilmiş ürünlerin sunulduğu Coca-Cola Dükkanı, koleksiyonerlere de yeni bir sayfa açıyor. Etkinlik veya ürüne özel açılan hashtag’lerle sosyal medyada yapılan paylaşımlar, aynı zamanda cocacoladukkani. com’da da yayınlanıyor.

En zorlu koşu organizasyonu

Türkiye’nin en zorlu koşu organizasyonu ve ilk gökyüzü koşusu olma özelliği taşıyan “Mammut Tahtalı Run to Sky”, 19-21 Mayıs tarihleri arasında Çıralı Sahil’de yapılacak. İsviçreli outdoor  markası Mammut ve markanın Türkiye distribütörü Sportive’in desteğiyle, adrenalin tutkunlarına heyecan verici bir deneyim vadeden organizasyonda, her biri farklı zorluk seviyesi, eğim ve irtifaya sahip 5 fa rklı yarış gerçekleşecek. Likya yolunu içine alan parkuruyla antik yürüyüş yolları arasında farklı bir dünyaya adım atmayı sağlayan yarışmanın kayıtları; www.tahtaliruntosky.com sitesi üzerinden yapılabiliyor.

Dağ festivali eylü lde başlıyor

Her sene sporcuların heyecanla beklediği The North Face Mountain Fe stival, Lauterbrunnen, İsviçre’ye geri dönüyor. Dünyanın dört bir yanındaki outdoor tutkunu gezginin ruhunu doyuran
festival, bu yıl 14-17 Eylül 2017 tarihleri arasında Eiger Dağı’nın eteklerinde yapılacak. Festivale katılanlar büyüleyici Alp manzarasında tırmanış, yamaç paraşütü, koşu ve kanyon yürüyüşleri yapabilecek.

Outdoor tutkusu

The North Face EMEA Marka Pazarlama Baş Yö neticisi Giorgio Saviane, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “2016’da festivale deneyimli koşuculardan amatör tırmanıcılara kadar birçok
farklı kişi katıldı ve festivalde outdoor tutkunu inanılmaz bir grup ağırladık. Çin gibi oldukça uzak bir ülkeden bile katılım gösteren maceraperest misafirlerimiz akıl almaz tecrübeler için ve elbette doğa anaya duydukları sevgiden ötürü bir araya geldiler. Paylaşılan bu ortak duygular sayesinde etkinliğimiz muhteşem bir uyum içinde tamamlandı ve bütün katılımcılar uzun süre
unutamayacakları hatıralar biriktirdiler.”

0 YORUM