MENÜ

Gardan baklavacıya, bankadan hastaneye işte sponsor ligi

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Önümüzdeki sezon Spor Toto Süper Lig’de mücadele edecek takımların sponsorları da yavaş yavaş belli olmaya başladı. Baklavadan sendikaya, bankadan hastaneye, tohumculuktan inşaata, tren garından balataya kadar farklı alanlarda faaliyet gösteren firmalar bu sene futbol takımlarına sponsorluklarıyla destek verecek.

Sarı lacivert uçacaklar

THY ile anlaşması sona eren Fenerbahçe, ulaşım sponsorluğu için bir başka havayolu şirketi Borajet ile anlaştı. Anlaşma kapsamında Avrupa maçlarında futbol takımının göğüs bölgesine reklam verecek olan firma, bunun karşılığında futbol ve basketbol takımının kullanımı için 2 charter uçağı tahsis edecek. Diğer branşlara da tarifeli uçak bileti temini yapacak.

Yapılan işbirliğiyle Borajet, biri futbol takımının biri de erkek basketbol takımının kullanımı için 2 adet ‘charter’ uçağı tahsis edecek. Her iki uçak da Fenerbahçe temalı olarak giydirilecek ve kulübün renkleri ve amblemini taşıyacak.

Öte yandan Fenerbahçe yönetiminin, yurt içi forma sponsorluğu için ise finans şirketi İntegral Forex ile görüşme halinde olduğu belirtiliyor. Geçen sezon Fenerbahçe’ye şort reklamı karşılığında sponsor olan İntegral Forex’in bu sezon anlaşmanın kapsamını genişleterek göğüs bölgesine reklam vermek istediği konuşuluyor.

Bordo mavililere banka desteği

Trabzonspor Kulübü ise, dünyanın en büyük bankalarından Katarlı QNB ile forma göğüs sponsorluğu için anlaşmaya vardı. Bordo mavili kulüpten yapılan açıklamada, “Şirketimiz ile QNB (Qatar National Bank S.A.Q.) arasında, forma göğüs ana sponsorluğu yapılması konusunda görüşmelere başlanmıştır” denildi.

Yakın zamanda Türkiye bankacılık sektöründe de adını duyurmaya başlayan QNB (Qatar National Bank) Türkiye’de ilk kez, Finansbank’ı satın alarak gündeme gelmişti. Katar hükümeti ve Yatırım Fonu tarafından yönetilen bankanın CEO’su ise Ali Ahmed Al-Kuwari. 27 farklı ülkede yatırımı bulunan QNB’nin 2015 sonu itibariyle sermayesi 140 milyar dolar olarak açıklanmıştı.

Timsah’a TOFAŞ Tribünü

Bursaspor Kulübü de, yeni stadyumu Timsah Arena’nın tribün isim sponsorluğu konusunda TOFAŞ ile anlaşmaya vardı. Anlaşmayla, Kuzey Tribünü’ne 3 yıl boyunca 900 bin dolarlık bedelle TOFAŞ ismi verildi. Bursaspor’un maçlarını oynadığı Timsah Arena’da Kuzey Tribünü’nün kapıları, 3 yıl boyunca toplamda 900 bin dolarlık bedel karşılığında ‘TOFAŞ Tribünü’ olarak taraftarlara açılacak. Öte yandan Torku ile sözleşmesi sona eren Konyaspor’un yeni ismi ‘Atiker Konyaspor’ oldu.

Kim hangi takımı sırtlayacak

Önümüzdeki sezon Spor Toto Süper Lig’de mücadele edecek takımların bazı sponsorları şöyle:
1.ADANASPOR: Kocayusuf Nakliyat
2.AKHİSAR: Denizbank, Aktif Bank, Coca Cola, Özel Doğuş Hastanesi
3.ALANYASPOR: Multigroup, Maremont, TAV
4.ANTALYASPOR: AGT, Barut Hotels, Ceysu, Yüksel Tohum
5.KONYASPOR: Atiker, Hummel, Beysu
6.BEŞİKTAŞ: Vodafone, Adidas, Beko, Kalde, Coca Cola, Mogaz
7.BURSASPOR: Marmarabirlik, Arkat Yapı, COPA
8.RİZESPOR: Çaykur, Ayder, Anadolu Jet, Dati Holding
9.FENERBAHÇE: Ülker, Adidas, Borajet, İntegral Forex, Avea, Coca Cola
10.GALATASARAY: Nike, Garenta, Odeabank, Coca Cola, Ariston, Daikin
11.GAZİANTEPSPOR: KFB inşaat, Fıstıkzade
12.GENÇLERBİRLİĞİ: Lotto, Hedef Filo, Elmacık
13. KARABÜKSPOR: Kardemir, Çelik-İş Sendikası
14.KASIMPAŞA A.Ş.: Eti Soda, Park Elektrik, Park Cam
15.KAYSERİSPOR: Bellona, İstikbal, Mondi
16. BAŞAKŞEHİR FK: Medipol, Makro, Wilo, Kale Balata
17.OSMANLISPOR ATG: (Ankara Tren Garı), ANFA Güvenlik
18.TRABZONSPOR QNB: Damat/Tween, Novotel, Arçelik

Ortadoğu ve Doğu Avrupa’da mağazalar açacak

Gözalan Group, Columbia Sportswear Company tarafından dünya çapındaki distribütörler arasında yapılan değerlendirme sonucunda, ‘Yılın Distribütörü Ödülü’ne layık görüldü. Columbia Türkiye, Avrupa çapında markanın en yüksek cirolara ulaşan ülkesi olma özelliği taşıyor. Türkiye’de 2004 yılından beri 48 yeni mağaza açan
Gözalan Group, 2016 senesinin ilk 6 ayında 9 mağaza açtı. Yılsonuna kadar bu rakamın 14 mağazaya ulaşması hedefleniyor. Gerçekleştirdikleri yatırımlarla Türkiye’de outdoor pazarının gelişimine önemli katkılarda bulunduklarını söyleyen Gözalan Group Yönetici Ortağı Kerem Gözalan, yaptığı açıklamada Türkiye adına elde edilen bu başarılar ile gurur duyduklarını belirtti. Gözalan, “Türkiye’de outdoor pazarı gün geçtikçe büyüyor, ekipman ürünleri hariç tutulduğunda mayıs ayı itibariyle pazar 600 milyon TL’ye ulaştı. 2017 yılında bu rakamın 1 milyar TL’ye ulaşması bekleniyor” dedi.

Yeni markalara ağırlık verecek

2017 yılından itibaren Columbia Sportswear Company çatısı altında bulunan Mountain Hardwear, Prana ve Montrail markalarını da gerçekleştirilecek yatırımlarla Türkiye’de ön plana çıkarmayı planladıklarını açıklayan Kerem Gözalan, Ortadoğu ve Doğu Avrupa’da mağazalar açmak için çalışmalara başladıklarını kaydetti. Ürünlerdeki inovasyon ve teknolojiye eğilim arttıkça daha fazla kişiye ulaşmaya başladıklarını söyleyen Gözalan, Türkiye’nin güçlü ekonomisine güvendiklerini ve yatırımlarının süreceğini ifade etti.

Neymar’ın zorlu yolculuğu

Gillette’in, ‘Rio 2016 Olimpiyat Oyunları’ temalı yeni reklam filminde dünyaca ünlü sporcu ve müzisyenler bir araya geldi. Reklam filminde Sia’nın popüler parçası Unstoppable’ın daha önce duyulmamış bir remix’i de yer aldı. Olimpiyat oyunlarına hazırlanan sporcuların antrenmanlarda yaşadığı zorlu serüveni konu alan Gillette’in reklam filminde, Brezilyalı futbolcu Neymar Jr., Amerikalı dekatlon atleti Ashton Eaton, Çinli serbest stil yüzücüsü Ning Zetao ve İngiltereli bisiklet sürücüsü Andy Tennant rol aldı.

Antrenman süreci

Perfect Isn’t Pretty adlı film, atletlerin antrenman süreçleri boyunca karşılaştıkları zorlu yolculuğa; atletlerin yaşadıkları güçlükleri, çoğunlukla göz ardı edilen gündelik zorluklarını ve başarıya ulaşmak için sergiledikleri fedakârlıkları göstererek ışık tutuyor. Sporcuların zorlandıkları aşamaları, hissettikleri fiziksel acıları ve bazen sevdiklerine yansıyan stresli anları yansıtan film sayesinde Gillette ‘mükemmelliğe giden yolun aslında sevimli değil sert bir yüzü’ olduğunu gösteriyor.

Kusursuz olmak

Reklam filminde rol alan sporculardan Neymar Jr, konuyla ilgili olarak şunları söylüyor: “Antrenmanlarda olabildiğince kusursuz olmak, yaptığımız sporda mükemmele ulaşmak için tam ve kesin bir kararlılığa sahip olmamız gerekiyor. İnsanların bu durumu bir bakışta anlamasının kolay olmadığını düşünüyorum. Rio Olimpiyat Oyunları’ndaki hedeflerimize ulaşmak için biz sporcular, her gün antrenmanlarda yeteneklerimizi daha çok zorluyoruz. Gillette’in, Olimpiyat Oyunlarına giden yolculuğun zorlu yönlerini ön plana çıkarmak için bir proje gerçekleştirmesi mükemmel. Gillette, yolculuğun sadece gösterişli yönünü değil dünya sporlarındaki en büyük sahneye ulaşabilmek için nasıl fedakârlıklar yapılması gerektiğini de göstermek istiyor. Olimpik oyunlara yaklaşırken sahne arkasında nelerin gerçekleştiğini gösteren bir proje içinde yer almaktan dolayı onur duyuyorum.”

Mesajın özü

Kampanya üzerine konuşan Gillette Global Marka Direktörü Francesco Tortora ise, bir sporcunun olimpiyatlara gidiş yolculuğunun özünü şu şekilde aktarıyor: “Reklam filmimiz ve müziğimiz, önümüzdeki yol ne kadar zorlu olursa olsun mükemmeli aramaya her zaman devam etmemiz için bize ilham veriyor. Sporcuların Olimpiyat oyunlarına, bizim ise dünyanın en hassas tıraş bıçaklarına ulaşmamız için elimizden gelenin en iyisini yapmamız gerekiyor.”

1970’lerin sportif stili geliyor

Tommy Hilfiger, New York Fashion Week: Men’s kapsamında Hilfiger Edition 2017 İlkbahar koleksiyonunu Manhattan’da tanıttı. Koleksiyonda, 2017 İlkbaharı için 1970’lerin sportif ve kolejli stillerine selam durulmakla birlikte siluetler değişmiş. Orantılar farklılaşmış ve detaylarda yeni olasılıklar açığa çıkmış. Köşe taşlarından birisi ise desenler... Çiçekli, bandana ve çizgisel desenlerin şaşırtıcı varyasyonları yenilik hissi getirirken yama detayları şekillere yön vermiş ve grafik bir etki ortaya çıkarmış. Dış giyimde ise sportif formlara rahat bir yaklaşım benimsenmiş. Örneğin eskitilmiş denimden bir mont kısaltılarak yenilenmiş. Tommy Hilfiger’ın bu sezon erkeklerin günümüzde nasıl giyindiğini kabul eden temel gardırop parçalarıyla bilinçli bir seri hazırlamış gibi görünüyor. Son kullanım tarihi olmayan yeni bir küresel stile dayanıklı bir bakış açısı buÖ

Atletik yorum

“2017 İlkbahar koleksiyonumuz Amerikan klasiklerini pop kültür esintileriyle harmanlıyor” diyen Tommy Hilfiger ise, koleksiyonla ilgili olarak, “Kökleri kültürümüze uzanan koleksiyonda cesur desenleri, canlı vurgu renklerini, kolejli referansları ve atletik yorumları buluşturarak erkeklerin günümüzde giyindiği şekillerde modernize ettik” diyor.

NG Sapanca’dan tenise destek

Spor aktivitelerinin yanı sıra bölge turizmini geliştirmeyi misyon edinen NG Sapanca’nın desteklediği, 301 tenisçiyi bir araya getiren 8. Geleneksel Tenis Turnuvası ödül töreni, NG Şirketler Grubu Kurucu Başkanı Nafi Güral’ın ev sahipliğinde gerçekleşti. 30 gün boyunca süren turnuva izleyicilere heyecanlı dakikalar yaşattı. 16 kategoride 51 bayan, 140 erkek 110 çift olmak üzere organizasyon, 2 farklı kortta oynandı. Kıyasıya bir mücadelenin yaşandığı etkinliğin sonunda kazananlar ödüllerini Nafi Güral’ın elinden aldı. NG Şirketler Grubu Kurucu Başkanı Nafi Güral düzenlenen turnuva ile ilgili olarak, “Bu yıl 8.’sini düzenlendiğimiz turnuvaya, ilginin yoğun olması bizleri gerçekten çok memnun etti” dedi.



YORUM YAZ