MENÜ

Futbolcuların uykusu ona emanet

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Avrupa’nın önemli yatak üreticilerinden Magniflex’in, Türkiye ile birlikte 17 ülke distrübütörlüğünü YATCOP firması yürütüyor. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Davut Altunbaş, Magniflex’in faaliyet gösterdiği ülkelerde ünlü sporcularla ve kulüplerle işbirliği yaptığını söyleyerek, “Örneğin üretim tesislerinin bulunduğu İtalya Milli Takımı’nın resmi sponsorları arasında yer alıyor. Milli Takım oyuncularının kamp yaptığı tesislerde, sporcu sağlığına uygun özel Magniflex yatak ve yastıkları kullanılıyor” dedi.

Benzer bir işbirliğini de Türkiye’de İstanbul Başakşehir Futbol Kulübü ile gerçekleştirdiklerini belirten Altunbaş, markanın reklam yüzünün ise dünyaca ünlü İtalyan kaleci Gianluigi Buffon olduğunu anlattı.

Sağlıklı bir yaşam

Yatcop olarak Magniflex Markası’nın Türkiye ile birlikte yakın coğrafyadaki 17 ülkede distribütörlüğünü gerçekleştirdiklerini kaydeden Altunbaş, “Magniflex, kurulduğu günden bu tarafa insan sağlığını destekleyen yenilikçi uyku çözümlerine odaklanmış bir marka. Sağlıklı bir bedenin, doğru yatak üzerinde sağlıklı bir uykudan geçtiğini biliyor ve buna yönelik ürünler geliştiriyor” diye konuştu. Sağlıklı bir yaşam için önemli etkenlerden birinin spor olduğunu vurgulayan Altunbaş, şöyle devam etti:

“Düzenli spor, vücudu zinde kıldığı gibi hastalıklara karşı daha dirençli yapıyor. Dolayısıyla faaliyet konumuz yaysız yataklar ile spor arasında ‘insan sağlığı’ özelinde bir ilişki söz konusu. Bu nedenle Magniflex olarak, başta futbol olmak üzere farklı spor dallarına destek oluyor, farkındalık yaratmak üzere kulüp ve sporcularla işbirlikleri yapıyoruz.”

'Markalar futbol üzerinden daha fazla kişiye dokunabiliyor'

Futbolun, düyanın en popüler spor dalı olduğunu dile getiren Davut Altunbaş, şunları söyledi:

“Çok geniş bir kitle tarafından takip ediliyor. markalar, futbol üzerinden çok daha fazla kişiye dokunabiliyor. Kurulduğu günden bu tarafa dünya genelinde 90’ dan fazla ülkede 50 milyona aşkın kişiye sağlıklı uyku çözümü sunan magniflex de, futbolun popüleritesinden yararlanarak, daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor.”

'Ünlü yıldızların uyku koçları var'

Uykunun, sağlıklı beslenme gibi bedensel ve zihinsel performans için çok önemli bir kriter olduğunu vurgulayan Davut Altunbaş, şöyle devam etti: “Yapılan bilimsel araştırmalar da ortaya koyuyor ki düzenli uyku, fiziksel aktivitelerdeki başarısını doğrudan etkiliyor. bu nedenle, futbolcuların antrenman ve maç performansları, beslenme düzenli ve kaliteli uykuya bağlı. bugün artık dünyanın en önemli futbol kulüplerinde, futbolcuların uyku düzenini takip eden uyku koçları bulunuyor. uyku, futbolcuların özellikle antrenman sırasında zedelenen kaslarının onarımını ve yenilenmesi sağlarken, gücü ve dayanıklılığı artırıyor. Üstelik iyi bir uyku düzeni, sakatlanma riskini de azaltıyor.”

Markanın yüzü Buffon

Magniflex markasının, İtalya Milli Takımı’nın resmi sponsorları arasında yer aldığını söyleyen Davut Altunbaş, “Marka, bu yıl itibariyle reklam yüzü olarak da yine İtalya Milli Takımı’nın dünyaca ünlü kalecisi buffon ila anlaştı. Kendini sporla özdeşleştiren marka, hem italya hem de faaliyet gösterdiği farklı ülkelerin spor organizasyonlarına sponsorluk desteği de veriyor” dedi. Altunbaş, “Yaptığımız sponsorluk anlaşması sonrası istanbul başakşehirli oyuncular, İtalya Milli Takım oyuncularının da kullandığı, sporcu sağlığını destekleyen yatak ve yastıklarda dinlenecek” diye konuştu.

'Yeni sponsorluklar için görüşmeler yapıyoruz'

Davut Altunbaş, Başakşehir’e sponsor olma fikrinin nasıl doğduğunu ise şöyle anlattı: “İstanbul Başakşehir Futbol Kulübü’nün sahip olduğu vizyonu, edindiği misyonu ve inovatif yönetim tarzı ile Magniflex’in düşünceyapısına uygun olduğunu gördük. Bu nedenle de kendilerine sponsor olduk. Bu işbirliğinin Magniflex markasının bilinirliğine ve imajına olumlu yönde katkı sağlayacağına inanıyoruz.” Planlarında bunun benzeri yerli-yabancı yeni sponsorluklar olduğunu söyleyen Altunbaş, “Bundan önceki spor yatırımlarımız gibi, devam eden yurtiçi ve yurtdışı görüşmelerimiz var” dedi.

'Futbolcular masaj özellikli yataklarımızı kullanacak'

Davut Altunbaş, Başakşehir ile yaptıkları işbirliğin kapsamı hakkında şu bilgileri verdi: “Bu işbirliği ile İtalyan Magniflex, İstanbul Başakşehir Futbol Kulübü’nün ana sponsorlarından birisi oldu. Bunun yanında İtalya Milli Takım sponsorluğunda olduğu gibi, kulübün tesislerinde, Magniflex’in sporcu sağlığını destekleyen özel yatakları kullanılacak. Bizim bütün yatak modellerimiz, insan sağlığını destekleyici nitelikte. Bununla birlikte futbolculara Magniflex’in Ar-Ge çalışmaları sonucu geliştirdiği magni strec ve memorabile serisi masaj özellikli yatakları tavsiye ediyoruz.”

Türkiye'de yılda 4 milyon adet yatak satılıyor

Türkiye’de yılda yaklaşık 4 milyon adet yatak satıldığını kaydeden Davut Altunbaş, sektörle ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Bunun 1 milyon adedi kurumsal, kalanı ise bireysel satışlar. Türkiye’de yatak pazarının yüzde 90’ını yaylı, yüzde 10’unu ise sünger yataklar oluşturuyor. Yıllık ortalama büyüme oranı yüzde 7-8 civarında gerçekleşirken sektörün pazar büyüklüğü ise 1.25 milyar liraya yaklaşmış durumda. Kdv indiriminin de sağladığı katkı ile yılsonu itibariyle pazarın yüzde 20 civarında büyüyeceğini tahmin ediyoruz. Sektörümüzün, yıllık yatak ihracatı toplamda 50 milyon dolar civarında. Türkiye’de üretilen yataklar daha çok Avrupa ülkeleri ile ortadoğu ’ya satılıyor.”

Avon, dişi Kartallara sponsor oldu

Güzellik markası Avon ve Türkiye’nin en köklü ve büyük spor markalarından Beşiktaş JK güç birliği yaptı. Avon, kadınların yaşamın her alanında sahip olduğu gücü vurgulamak amacıyla Beşiktaş Kadın Futbol Takımı’nın ana sponsorluğunu üstlendi. Bu işbirliği aynı zamanda, Kulüpler Kadın Futbolu özelinde yapılan ilk sponsorluk olması nedeniyle Türk spor tarihi için ayrı bir önem de taşıyor. Yeni işbirliği Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı Fikret Orman ve Avon Türkiye Genel Müdürü Orkun Gül’ün katılımıyla Vodafone Park’ta düzenlenen toplantıyla açıklandı.

YORUM YAZ