MENÜ

Devlerin Türkiye  stratejileri büyüyor

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

İstanbul ’un dünyanın en çok ziyaret edilen 7. şehri olduğunu söyleyen Cushman&Wakefield’ın Yönetici Ortağı Toğrul Gönden, İstanbul’un son 5 yılda aralarında Under Armour, Skechers ve Vans’ın da bulunduğu 80 yeni markanın girişiyle uluslararası oyuncuları cezbetmeye devam ettiğini belirtti. Gönden, “İstanbul, genç ve kalabalık nüfusu, artan kişi başı gelir seviyesi ve büyüyen orta sınıfı ile perakende faaliyetlerinin ana merkezi olmaya devam ediyor” dedi. İstanbul ’un sadece hazır giyim değil lüks markalar açısından da fırsatlar sunduğuna dikkat çeken Gönden, şu bilgileri verdi: “Şehrimiz alışveriş caddeleri, yeni uluslararası perakendeciler ve özellikle de lüks markalar tarafından amiral mağazalarının ana merkezi olarak tercih ediliyor. Uluslararası dev markaların büyüme stratejileri arasında yer alan Türkiye’de bu sürece önderlik etmek bizim için çok anlamlı. Perakende pazarının gelişimi açısından katma değer yaratmayı hedefliyoruz. Yeni uluslararası markaları Türkiye ile tanıştıracağımız yeni işbirliklerine açığız” dedi.

Mağaza sayısı artıyor

Toğrul Gönden “Türkiye pazarına 2011 yılının ikinci yarısında giren ve ilk mağazasını Bağdat Caddesi’nde açan ABD’li ayakkabı markası Skechers, 2 yıl içinde mağaza sayısını 30’a çıkartma hedefiyle Türkiye pazarında ilerliyor. 80 ülkede 1.500’e yakın mağazası bulunan marka, İstiklal Caddesi üzerindeki ilk mağazasını Cushman&Wakefield desteğiyle açtı. Bununla birlikte 164 yıl önce özgün bir eczane olarak New York ’ta kurulan ve etkin cilt ve saç bakım ürünleri sunan Kiehl’s ise 2010 yılında tek mağaza ile girdiği Türkiye pazarında kısa sürede büyüme göstererek 2016 Ağustos ayı itibariyle 21 noktaya ulaştı” dedi.

İstanbul ’dan sonra Ankara...

Toğrul Gönden “1996 yılında kurulan ABD’li spor markası Under Armour, Türkiye’ye Doğuş Grubu tarafından getiriliyor. 2015 yılında yüzde 22’lik büyümeyle 3 milyar 800 milyon Dolar ciro hedefine ulaşan markamız, ciromuzun yüzde 7’sini Amerika dışı pazarlardan sağlıyor ve son birkaç yıldır büyümede dış pazarlara yöneliyoruz. Under Armour, Türkiye’deki büyüme stratejisi çerçevesinde açtığı İstanbul Akasya AVM, İstinye Park AVM, Zorlu AVM ve İzmir Point Bornova AVM ’deki mağazalarının ardından, 2016 Eylül ayının sonuna kadar Ankara ’da 3 mağaza açarak Türkiye yatırımını genişleteceğiz” dedi.

250 maç artık cepten izlenebilecek

Türk Telekom’un yeni nesil TV platformu Tivibu, yeni yayın dönemine düzenlediği bir etkinlikle merhaba dedi. Türk Telekom TV Genel Müdür Yardımcısı Çağrı Dönmez, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Yeni sezona teknoloji altyapımızı yenileyerek giriyoruz. Geliştirdiğimiz kullanıcı dostu teknolojilerle, Türkiye’yi televizyon yayıncılığı alanında ilklerle tanıştırmaya devam ediyoruz. Türk Telekom Tivibu olarak, müşterilerimize hem teknik hem de içerik açısından yayıncılık dünyasının ulaştığı en yüksek seviyede hizmet sunacağız” dedi. Dönmez, “Yenilikçi teknolojiler kullanarak televizyon yayıncılık anlayışını değiştirdik, televizyonda kontrolü tamamen izleyiciye verdik. Spordan sinemaya, belgeselden çocuk kanallarına ailenin tüm bireylerine hitap eden zengin içeriklerle dolu keyifli bir sezona başlamanın heyecanını yaşıyoruz” diye konuştu.

Futbolun yıldızları

Dönmez, şu bilgileri verdi: “Türk Telekom Tivibu, Ronaldo’dan Messi’ye, Pogba’dan İbrahimoviç’e dünya futbolunun yıldızlarını futbolseverlerle Tivibu Spor ekranlarında buluşturuyor. Türk Telekom Tivibu, üç sezon boyunca yayın hakları sahibi olduğu UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi yayınlarındaki başarısını yeni dönemde daha yukarıya taşıyacak. Geçen dönemde UEFA Şampiyonlar Ligi’nde 100’ü canlı olmak üzere toplam 143 maç, UEFA Avrupa Ligi’nde ise 78’i canlı olmak üzere 99 maç yayınlayan Tivibu, yeni yayın döneminde 250’nin üzerinde karşılaşmayı futbolseverler ile buluşturarak, sporseverlerin maç keyfini ikiye katlayacak.”

Konferans yayını

Türk Telekom Tivibu kullanıcılarının yeni dönemde maç yayınlarını tablet ve cep telefonu üzerinden de yüksek yayın kalitesinde izleyebileceğini kaydeden Dönmez, şöyle devam etti: “Tivibu, maç yayınlarında başlattığı, maçların gollerini ve önemli anlarını en kısa sürede seyirciyle buluşturan ‘konferans yayını’ uygulamasını zenginleştirerek sürdürecek. Futboldan tenise, basketboldan golfe birçok daldaki spor heyecanını ekranlara taşıyan Tivibu Spor, yeni dönemde de sporun ilk adresi olmaya devam edecek.”

Potanın yıldızlarına cilt bakımı

Herbalife, sporu ve sporcuyu desteklemeye devam ediyor. Dünyada Cristiano Ronaldo, LA Galaxy gibi 190’dan fazla dünya çapında sporcu, takım ve etkinliğin sponsorluğunu yapan ve Türkiye’de Spor Toto Basketbol Ligi’nin Resmi Beslenme sponsoru olan Herbalife, sonbahar için yeni skin serisini sundu. Herbalife’ın 3 farklı nemlendirici bulunan Skin Serisi’nde Besleyici Gece Kremi, Koruyucu Etkili Nemlendirici SPF 30 ve Parlaklık Veren Günlük Nemlendirici bulunuyor.

Global beslenme...

Herbalife, 1980 yılından bu yana faaliyet gösteren global bir beslenme şirketi. Herbalife’ın beslenme, kilo kontrolü ve kişisel bakım ürünleri, 90’ın üzerinde ülkede, satışa sunuluyor. Dünya üzerinde 7 bin 800’den fazla çalışanı bulunan Herbalife, 2014 yılındaki net satışlarını 5 milyar Dolar olarak açıkladı.

Dalış ‘zamanı’

Dünya Serbest Dalış Rekortmeni Şahika Ercümen, 1-4 Eylül’de Antalya’nın Kaş Beldesi’nde düzenlenen ‘Serbest Dalış Türkiye Şampiyonası’nda, Arıkan Saat bünyesinde Quantum markasıyla yeni bir Türkiye rekoru kırdı. Şahika Ercümen, tek nefesle çift palet kategorisinde 65 metreye dalarak altın madalyanın sahibi oldu. Böylece kendisine ait ve bir yıldır kırılamayan, 60 metrelik eski Türkiye rekorunu, 5 metre daha derine çekmiş oldu.

Hedef dünya rekoru

Türkiye Şampiyonası’nın kendisi için ısınma turnuvası olduğunu, asıl hedefinin dünya şampiyonası ve dünya rekoru olduğunu söyleyen Milli Sporcu, “Daldığınız derinliği ve saniyeleri görebilmeniz hayati bir önem taşıyor. Quantum ile yeni rekorlara imza atmaktan mutluluk duyacağım” dedi.

Bu saat, sporcuları takip ediyor

TomTom, Uluslararası Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (IFA 2016), ikisi tamamen yeni kategori olmak üzere 7 yeni ürün tanıttı. TomTom’un tanıttığı ürünler arasında outdoor saat TomTomAdventurer da var. Müzik çalar ve kalp atış hızı ile doğa yürüyüşçüleri, kayakçılar, snowboard yapanlar ve koşucular için geliştirilen TomTomAdventurer, mesafe, yükseklik, boylam gibi değerleri takip etmeyi sağlıyor. Kalp atış hızını ölçebilen, kalori ve adım sayabilen bu saat ile aktiviteler 7/24 izlenebiliyor. Koşuları otomatik olarak tespit edebilen TomTomAdventurer ile en yüksek hız ve diğer koşu verileri görülebiliyor. Şirket, doğa sporlarına meraklı olanlar için hazırladığı GPS özellikli iki saati de, IFA 2016 kapsamında görücüye çıkarttı. Bu modellerden biri olan TomTomSpark 3 ve Runner 3, sürekli olarak GPS takibi yapabiliyor.

Yağ ve kas oranını gösteriyor

En zor egzersiz anlarında bile kullanılabilen bu GPS spor saatleri, geniş bir renk yelpazesinde sunuluyor. Cihazdaki 3 GB dahili depolama alanı müzik dinleme amacıyla kullanılıyor. Üçüncü nesil TomTom SPARK 3‘ün en önemli farkı rota keşif özelliği sayesinde kullanıcılar başlangıçtaki ve mevcut konumlarını görebiliyor. Bu cihazda nasıl bir yolun izlendiği incelenebiliyor. Ayrıca kullanıcılar kendi rotalarını da saate yükleyebiliyor. TomTom’un ilk fitness takip cihazı olma özelliğini taşıyan TomTomTouch da, adımlarla, uykuda ve tüm gün kalp atışlarıyla bilekten vücut kompozisyonunu analiz edebiliyor. Vücudun yağ ve kas oranını gösteren TomTomTouch, aynı zamanda kalp atış hızını sürekli olarak ölçüyor. Touch, kalori ve adım sayma gibi işlemleri de gerçekleştirebiliyor.

YORUM YAZ