MENÜ

Basketi partnerleriyle atacak

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Anadolu Efes Spor Kulübü’nün Turkish Airlines Euroleague, Spor Toto Basketbol Ligi, Cumhurbaşkanlığı Kupası ve Türkiye Kupası’nda mücadele edeceği zorlu 2016-2017 sezonu öncesinde, Genel Direktör Alper Yılmaz ve Pazarlama Müdürü Gökçe Dayı ile Anadolu Efes’in partnerlik yapısını konuştuk. 41 yıllık geçmişinde elde ettiği başarılarla Türkiye’nin basketbolda en çok kupa
kazanan takımı olan Anadolu Efes, yeni sezona birçok partner firmayla işbirliği yaparak başlıyor. Anadolu Efes, otomotiv sektöründen içecek sektörüne, perakende sektöründen e-ticaret
ekosistemine, bankacılıktan gayrimenkule kadar pek çok farklı alanda faaliyet gösteren partnerleri ile basketbol sektörüne de öncülük ediyor.Anadolu Efes Spor Kulübü’nün yeni sezonda
işbirliği içerisinde bulunacağı partner firmalar şu şekilde: Adidas, ABank, AND Gayrimenkul, Anadolu Sağlık Merkezi, Damla, GNC, hepsiburada.com, Kahve Dünyası, KIA, McDonald ’s, Powerade, SARAR, Sporx, TAV Passport ve TIXBOX.

Sosyal sorumluluk

Partnerlik anlaşmalarının sadece kulüp temelli değil, taraftarlara ve işbirliği içinde bulundukları firmalara da yönelik olduğunu söyleyen Anadolu Efes Spor Kulübü Genel Direktörü Alper Yılmaz,
“Yeni sezonda, bulunduğumuz tüm organizasyonlarda en üst seviyede mücadele etme hedefimizin yanı sıra basketbol sevgisini de daha geniş kitlelere ulaştırmak istiyoruz” dedi. Yılmaz, şöyle devam etti: “Kulübümüzün ‘Her alanda Avrupa’da referans bir spor kulübü olma’ vizyonu doğrultusunda 2016-2017 sezonundaki partnerlik anlaşmalarımız, daha çok basketbolseverlere ve markalara yönelik oldu. Özellikle Abdi İpekçi Spor Salonu’nda oynayacağımız karşılaşmalarda, çok özel fırsatlar sunacak, markaların daha da geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacağız. Ayrıca
Turkish Airlines Euroleague’in değişen formatıyla birlikte evimizde en az 15 maç oynayacak olmamız, partner firmalarımız için büyük bir fırsat ve firmaların daha fazla Anadolu Efes maçı
sahiplenebileceğini düşünüyoruz.” Yılmaz, kulüp partnerleri ile gerçekleştirilen ‘Bir Kitap da Sen Getir’ veya ‘Pembe Top Sahada’ kampanyaları gibi sosyal sorumluluk projelerine verilen desteği de önemsediklerini ifade etti.

Genç hedef kitle

Markaların spor branşlarına yönelik tanıtım yatırımlarının arttığı bugünlerde, basketbolun marka değerinin itici bir güç olduğunu kaydeden Anadolu Efes Spor Kulübü Pazarlama ve Kurumsal
İlişkiler Müdürü Gökçe Dayı ise, genç hedef kitleyle buluşma platformu olması nedeniyle büyük potansiyel barındırdığını anlattı. Marmara Forum ile geçen sezon yaptıkları partnerlik anlaşmasının AVM sektörü için de bir ilk olduğunu ifade eden Dayı, Anadolu Efes Fan Club uygulamasının da taraftarlara yönelik çok özel fırsatlar sunacağını belirtti. Dayı, şu bilgileri verdi: “Akıllı telefonlarına Anadolu Efes Fan Club uygulamasını indiren ve Anadolu Efes maçlarına gelerek uygulama üzerinden puan kazanan taraftarlar, kulübün düzenlediği özel etkinliklere katılmaya hak kazanıyorlar. Ayrıca üyelere özel yeni fırsatlar ve indirimler de kısa süre içinde uygulama üzerinden tanıtılacak.” Gökçe Dayı, partner firmalarla birlikte gerçekleştirdikleri projeler doğrultusunda sadece maç konsepti olarak değil ailece iyi zaman geçirme ortamı sağladıklarını ve böylece partnerlerin sporseverlerle buluşma noktası olduklarını dile getirdi.

Hem Paris Saint-Germain’i hem Digiturk’ü yönetecek

Digiturk’ün yeni CEO’su Yousef Al-Obaidly oldu. Spor dünyasına çok yakın bir isim olan Obaidly, Digiturk’ün yeni sahibi beIN Media Group’un Başkan Vekili olmasının yanı sıra beIN SPORTS Fransa, Amerika ve Asya-Pasifik ’in de Başkanı. Obaidly ayrıca, Katar Tenis Federasyonu’nun Genel Sekreteri ve Katar Spor Yatırımları (QSI) Yönetim Kurulu Üyesi. Paris Saint-Germain Futbol Kulübü ve Paris Saint-Germain Hentbol Kulübü’nün Yönetim Kurulu üyeliği görevlerini sürdüren Obaidly, Seattle Üniversitesi mezunu.

Dönüşüm süreci

Obaidly ’nin Digiturk’teki yeni görevini açıklayan beIN Media Group Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Nasser Al-Khelaifi yaptığı değerlendirmede, Digiturk’ün satın alınmasının beIN Media Group’un küresel genişleme sürecinde önemli bir kilometre taşı olduğunu belirtti. Al-Khelaifi, şöyle devam etti: “Şimdiden spor kanallarımız arasında belli bir sinerjinin yaratıldığını, eğlence alanında ve diğer alanlarda olumlu etkileşimler elde edildiğini görebiliyorum. Digiturk’ün dönüşüm sürecini yönetmek için, Yousef Al-Obaidly ’nin Digiturk CEO’su olarak atanmış olduğunu
duyurmaktan çok memnunum. Kendisi, yeni atamasına ek olarak grup içindeki mevcut sorumluluklarını da sürdürecek.” Nasser Al-Khelaifi ile birlikte 14 yıldır beIN Media Group’taki çeşitli
pozisyonlarda çalışan Yousef Al-Obaidly, Digiturk’ün satın alma anlaşması sürecinde görev alarak, 26 Ağustos’tan bu yana Türkiye’deki dönüşüm sürecini yürütüyor.

David Beckham, yollara düştü...

Futbol dünyasının ünlü isimlerinden David Beckham’ın, Amerikalı komedyen Kevin Hart ile başrolünü paylaştığı H&M‘in son reklam filmi yayınlandı. ‘Modern Essentials Selectedby David Beckham’ koleksiyonu için hazırlanan reklam filminde bu kez Hart, Beckham’ı maceralı bir yolculuğa çıkarıyor ya da diğer bir deyişle onu çöle götürüyor...

Erkek giyim klasiği

Erkek giyiminin iç çamaşırları ve tişörtlerden, takım elbiseler ve paltolara kadar birçok temel parçasını içeren Modern Essentials koleksiyonu H&M’in tasarım ekibi tarafından tasarlanmış ve görüşlerini bildirmesi için David Beckham’a sunulmuş. David Beckham bu konuda, “H&M’de bu sonbaharın Modern Essentials koleksiyonu görünümlerini bir araya getirmekten büyük keyif aldım. Yeni pilot montuna bayıldım, ayrıca zarif kruvaze palto, gerçek bir erkek giyim klasiğinin yepyeni bir güncellemesi gibi” diyor.

Pınar, çocuklara sporun önemini anlatacak

Pınar Çocuk Tiyatrosu, 2016 2017 sezonunu yarışma ve skeçlerin de yer aldığı “Oyun Treni” gösterisiyle açıyor. Pınar Çocuk Tiyatrosu, bu gösteriyle sağlıklı yaşam için temizliğin vazgeçilmez olduğunu, sporun insan sağlığı ve gelişimi için önemini eğlenceli bir dille anlatacak. Hijyen, dengeli beslenme, spor, arkadaşlık ve bilimin hayatımızdaki yerininskeçlerle aktarıldığı gösteride
çocuklara yönelik yarışmalar da düzenlenecek. Ekim-kasım aylarında İstanbul’da olacak Pınar Çocuk Tiyatrosu, Profilo Alışveriş Merkezi’nde cumartesi-pazar günleri ücretsiz olarak minik
seyircileriyle buluşacak.

TFF ve Microsoft'tan özel işbirliği

Microsoft, ağustos ayında dünya ile aynı anda Türkiye’de de piyasaya sürdüğü yeni nesil oyun konsolu Xbox One S için Türkiye Futbol Federasyonu ile bir işbirliğine gitti. 1 TB’lık özel paketi satın alan tüketiciler, paketlerin içlerinden çıkan hediye kodları ile www.fifaxboxonedaoynanir.com adresine kayıt olup ücretsiz Türkiye Milli Futbol Takımı resmi formasına sahip olabiliyor. Öte yandan dünyanın en popüler futbol oyunlarından biri olan FIFA 17’nin tam sürümü de ilk kez Xbox One S ve Xbox One kullanıcıları tarafından oynandı.

Yeni nesil oyun

Oyun endüstrisinin lider oyun motorlarından Frostbite, FIFA 17 oyuncularını, derinliği ve duyguları olan karakterlerle tanıştırıyor. Yeni oyunda serbest vuruşlar, penaltılar, köşe vuruşları; bütün ölü topları özel bir tarzla ve tam kontrolle kullanabilme imkanı veriliyor. Oyuna yeni eklenen aktif zekâ sistemi ile sürekli mekânsal analiz yaparak, topsuz alan aktivitesi artırılmış. Bu sayede oyuncuların hareket etme, olacakları tahmin etme ve tepki verme biçimi de değiştirilmiş. FIFA 17’de sahanın her noktasında oyuncuların fiziksel etkileşimlerinde de büyük değişiklikler var. Artık toplu ve topsuz mücadelelerde kontrol tamamen oyuncuda. Ataklardaki yeni seçeneklerle oyuncular, fırsat yaratmak ve kale önünde bitirici vuruşlar yapmak için yeni yollara sahip olabiliyor.

YORUM YAZ